ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005
Ο χρόνος που μετράει...
Το τμήμα αναστολών του ΣτΕ τελικά ξεμπλοκάρισε τις εργασίες για την επέκταση του αεροδιαδρόμου.

Οι εργασίες προβλέπεται να αρχίσουν μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

Η κύρια προσφυγή του Δήμου Θερμαϊκού θα συζητηθεί στην Ολομέλεια του ΣτΕ στις 3 Φεβρουαρίου 2006.

…λίγο ρεπορτάζ και κάποια σχόλια

(από τον ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ της προηγούμενης Κυριακής)

«Το υπουργείο επισήμανε ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι λόγοι ανησυχίας και πως οι διαδικασίες κατασκευής του έργου θα συνεχιστούν απρόσκοπτα, ενώ ο ίδιος ο κ. Σουφλιάς εκφράζει σε κάθε ευκαιρία την αποφασιστικότητά του να υλοποιήσει το έργο, το οποίο λέγεται ότι αποτελεί προσωπικό στοίχημά του.

Πάντως ο δήμος Θερμαϊκού επιμένει πως το έργο θα έχει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή και ζητά διασφαλίσεις ότι η επέκταση δεν θα επηρεάσει το θαλάσσιο περιβάλλον του Θερμαϊκού και τις τουριστικές ακτές της Θεσσαλονίκης, οι οποίες είναι στα διοικητικά όριά του»

Καλά, ποια μύγα τσίμπησε τον κ. Σουφλιά; Κι όχι μόνο για τον αεροδιάδρομο. Είναι ο ίδιος που έχει βάλει αμέτι μουχαμέτι να εκτρέψει τον Αχελώο και τον πάει από την Αιτωλοακαρνανία στη …Λάρισα (αντί να νοιαστεί κι αυτός, πως θα επιβιώσουν οι Θεσσαλοί αγρότες παράγοντας βιολογικά και μη υδροβόρα προϊόντα για τις αγορές του κόσμου)

Μας ενδιαφέρει περισσότερο τι κάνουν οι δικοί μας.

Ο δήμος Θερμαϊκού κάνει λάθος. Δεν έχει νόημα να ζητάς «διασφαλίσεις», για κάτι που είναι ολοφάνερα καταστροφικό για το περιβάλλον- και για την καλώς εννοούμενη ανάπτυξη της περιοχής.

Αν έχεις αυτή τη θέση, δίνεις στον κ. Σουφλιά το τέλειο άλλοθι: φυσικά και θα υποσχεθεί πως θα διασφαλίσει με τον καλύτερο τρόπο τον Κόλπο – δεν του κοστίζει ακριβά.

Έστω και τώρα, ο δήμος Θερμαϊκού πρέπει να σταθεί εμπόδιο στην επέκταση του αεροδιαδρόμου – προβάλλοντας τη σωστή λύση: να γίνει νέο αεροδρόμιο, έξω από τα οικιστικά σύνολα του Κόλπου.
 
Έγραψε ο Πάνος - Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005 |


9 Comments:


  • At 10:00 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Δεν είμαι δημότης Θερμαϊκού (για να μη παρεξηγηθώ).
    Ο Δήμαρχος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ γιατί έχει ενημερωθεί ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ για τις επιπτώσεις. Δέχτηκε, όμως, να συνεχιστούν οι διαδικασίες όταν του έταξαν κάποια δις για "προστασία" και "αποκατάσταση" των επιπτώσεων στις ακτές του.
    Επιπτώσεις που τις ΓΝΩΡΙΖΕ και πρακτικά από το έκτρωμα/αλιευτικό καταφύγιο των Ν.Επιβατών που είναι στον Δήμο του!!!(με μελέτη του ίδιου καθηγητή που "μελέτησε" και τον διάδρομο)
    Από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης προβλεπόταν να γίνει στο Πολύκαστρο Κιλκίς και το κύριο λιμάνι της στην Πύδνα Πιερίας (εκεί που καλόβλεπε μια εποχή το ΝΑΤΟ για κατασκευή λιμανιού).
    Οι μικροπολιτικοί με τη μικροπολιτική τους, του Εθνάρχη συμπεριλαμβανομένου, κατασκεύασαν το λιμάνι στη μιά μεριά και το αεροδρόμιο στην άλλη, εγκλωβίζοντας την πόλη και αποκλείοντας κάθε δυνατότητα μελλοντικής δυναμικής ανάπτυξης της πόλης και εκμετάλλευσης του Κόλπου της Θεσσαλονίκης και του Θερμαϊκού.
    Έπεται συνέχεια, εφ' όσον δεν καταχρώμαι του χώρου σας.

     
  • At 11:32 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Και μιά και περιλαμβάνεις τον Δήμαρχο Θερμαϊκού στους ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (δεν διαφωνώ) ρίξε μια ματιά στην ιστοσελίδα του Δήμου -Οδηγός Πόλης- μεσαία φωτογραφία εξώφυλλου (αεροφωτογραφία "λιμανιού" Ν.Επιβατών) ως απόδειξη του προηγούμενου σχολίου. Ο άνθρωπος είναι σοβαρός αλλά ούτε συνεργάτες φαίνεται ότι έχει ούτε η ακαδημαϊκή και κοινωνική του υποδομή του επιτρέπουν να οσμίζεται τα λαμόγια.
    Επιπρόσθετα δηλώνω ότι ούτε εργολάβος είμαι, ούτε πολιτευτάκιας, ούτε δημοσιογράφος, ούτε ό,τι μπορεί να περάσει από το μυαλό του καθενός επειδή παίρνω θέση στο θέμα. Ένας απλός πολίτης, Θεσσαλονικιός είμαι που βλέπει το μέλλον της πόλης και των παιδιών του να παίζεται ερήμην του σε "στοιχήματα" πολιτικής αναξιοπιστίας.
    Φτου τους, τους τζογαδόρους!

     
  • At 2:39 μ.μ., Blogger Πάνος

    Τα σχόλιά σου δεν είναι απλώς ευπρόσδεκτα, είναι πολύτιμα - και περιμένουμε κι άλλα.

    Στο "σοβαροί ανθρώποι" δεν έχει σύνδεσμο ο δήμαρχος, αλλά ο δήμος Θερμαϊκού - που δεν είναι το ίδιο πράγμα.

     
  • At 3:38 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Εγώ εκτιμώ ότι και ο ίδιος είναι σοβαρός αλλά, μόνος. Ως ημίαιμος, άρα αΔέσποτος, η εκτίμησή μου αυτή δεν βασίζεται σε κομματικά κριτήρια.
    Ανέτρεξα στα προηγούμενα μετά την κατάθεση των σχολίων μου και έτσι δεν μπόρεσα να συμπεριλάβω κάποιες ερωτήσεις προς τον διαμένοντα στη Βαρκελώνη (Μπαρθελόνα), sg.
    - Π.χ., πόσες μαρίνες και πόσες χιλιάδες κότερα και άλλα σκάφη υπάρχουν στην αναδιαμορφωμένη παραλία της πόλης;
    (Αυτή είναι η μεταολυμπιακή ανάπτυξη της ΒΚΝ με χιλιάδες θέσεις εργασίας που οδήγησε στην αναγκαστική ΕΠΕΚΤΑΣΗ του Α/Δ της πόλης για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ΑΦΙΞΕΩΝ επισκεπτών)
    - Γνωρίζει, επίσης, ότι το σκεπτικό της επέκτασης του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι η χρησιμοποίησή του ως ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ προς Ανατολή και Δύση; Δηλαδή ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, βενζινάδικο, catering, και άλλες επικερδείς (για τον ιδιοκτήτη του αεροδρομίου) δραστηριότητες. Γιατί αν νομίζει ότι τα ενοικιαζόμενα παλιοδωμάτια στη Φώκαια και στο Πολύχρονο περιμένουν τα κύματα των τουριστών που θα κατεβαίνουν από τα αεροπλάνα, καλύτερα να γίνει Ισπανός υπήκοος και να μας πεί κι εμάς τη διαδικασία να τον ακολουθήσουμε.
    - Γιατί από τη μιά θεωρεί αυτούς που έχουν αντίθετη από αυτόν γνώμη "αφελείς" και από την άλλη θεωρεί ότι "το κράτος δεν είναι ηλίθιο;" Προσωπικά, μεγαλύτερη αφέλεια δεν έχω ακούσει. Γιατί αν το κράτος (και αυτοί που το "ορίζουν") δεν ήταν ηλίθιο, η Θεσσαλονίκη θα ήταν Βαρκελώνη εδώ και είκοσι χρόνια. Και η Χαλκιδική δεν θα παρήγαγε μόνο γαϊδούρια (μεταφορικά και πραγματικά) αλλά και πέρλες Μαγιόρκας.

    Σε άλλα, όμως, έχει δίκιο. Όχι σε όλα όπως με απόλυτο τρόπο νομίζει.
    Γιατί, συμφωνώ ότι πληρώνει κι αυτός τις δικές μας απαιτήσεις, αλλά βρε αδερφέ sg, το μετρό, το τραμ, το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, τον ΚΑΛΑΤΡΑΒΑ και και και μόνος σου τα πλήρωσες; Εμείς δεν δώσαμε;

     
  • At 4:11 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At 4:21 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Για να κουμαντάρεις το καράβι, θες και πλήρωμα...

     
  • At 4:28 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    QUIZ: Πόσους ρευματομετρητές χρησιμοποίησε ο μελετητής των περιβαντολλογικών επιπτώσεων ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ώστε να υπολογισθούν οι επί των ακτών επιπτώσεις της αλλαγής της διεύθυνσης των ρευμάτων μέσα στον Κόλπο της Θεσσαλονίκης;

    Η απάντηση αύριο, μαζί με ερώτηση κρίσεως στον sg τον οποίο και παρακαλώ να αναζητήσει αντίστοιχη απάντηση για το έργο της επέκτασης του εν Μπαρθελόνα Αεροδρομίου στη θάλασσα.

    Και Πάνο, ο διάδρομος στη φωτογραφία δεν είναι ο "επίμαχος". Ο λοξός, προς Περαία, είναι.

     
  • At 11:52 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Απάντηση στο QUIZ: Το βρήκατε, ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
    ΑΦΟΥ μελετήθηκε το έργο, και ΑΦΟΥ προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός, ΚΑΤΑ τη διάρκεια της ΑΝΟΙΚΤΗΣ παρουσίασης στον Δήμο Θερμαϊκού, κάποιος, άσχετος με το έργο αλλά πολύ σχετικός με τη θάλασσα, έκανε την ίδια με το QUIZ ερώτηση στους αρμόδιους παριστάμενους - παρουσιαστές.
    Μπροστά στο διαφαινόμενο μπουρδουνάου, οι αρμόδιοι πολιτικοκατασκευαστές έδειξαν αξιόλογη ευελιξία και ετοιμότητα, λες και ΗΞΕΡΑΝ, τάζοντας ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ κάποια δις για "ενίσχυση" των ακτών (!!!) των γειτονικών Δήμων. Τόσων δις που οι Δήμαρχοι ζαλισμένοι ξέχασαν το πρόβλημα τότε και το ξαναθυμήθηκαν τώρα, ελπίζω όχι γιατί δεν έχουν διασφαλίσει τα ταχθέντα.
    Και ΑΦΟΥ η ανοικτή παρουσίαση τελείωσε, για τον φόβο των Ιουδαίων, οι αρμόδιοι μελετητές ζήτησαν από Τμήμα του Πανεπιστημίου που ασχολείται με τις μυδοκαλλιέργειες (!!!!), και έχει έναν ρευματομετρητή κατά Αξιό μεριά, να τους δίνουν τα στοιχεία.
    ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ της υπόθεσης είναι ότι αν ρωτούσαν τον άνθρωπο (και σας διαβεβαιώνω ρητά και κατηγορηματικά: ΔΕΝ ήμουν εγώ και ΔΕΝ είχε καμμιά σχέση με το έργο)
    που έκανε την ερώτηση, θα τους έλεγε τη διεύθυνση και ένταση των ρευμάτων για κάθε μέρα του χρόνου...Αλλά, τι να πώ; Φοβήθηκαν;;
    Τώρα, στη ΒΚΝ μπορεί να γίνει η επέκταση του Α/Δ στη θάλασσα με παρόμοιες μελέτες;;

     
  • At 3:05 μ.μ., Blogger n

    Υπάρχει κάποια πρωτοβουλία από ότι ξέρω. Πως μπορώ να έρθω σε επαφή?