ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005
Μετά από μια κουραστική μέρα
...δεν έχει φρέσκο κομμάτι για το αεροδρόμιο, ούτε καινούριο αφήγημα.

Σας αφήνω να εμβαθύνετε στις λογοτεχνικές αρετές του ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΤΕΓΗ (αλλά και στις περίπλοκες φιλοσοφικές ...διανοίξεις του έργου)

Ωστόσο, στο διάλειμμα της σκληρής διανοητικής προσπάθειας, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ΗΜΙΑΙΜΟ (http://imiaimos.blogspot.com/) όπου θα συναντήσετε:

α. Έναν (σχεδόν) γαλαζοάιματο σκύλο, για την εμφάνιση του οποίου συνεργάστηκαν τουλάχιστον σαράντα αριστοκρατικές ράτσες, και

β. Μια διδακτική ιστορία με τίτλο "Κι άλλο μυστικό του Κόλπου", όπου ο ΗΜΙΑΙΜΟΣ μας μυεί σ' έναν πραγματικό κόσμο, τον οποίο γνωρίζουμε ελάχιστα ή και καθόλου.
 
Έγραψε ο Πάνος - Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005 |


3 Comments:


  • At 8:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πάνο, γεια σου, με λένε Σάκη Ιωαννίδη και είμαι δημοσιογράφος για το περιοδικό Parallaxi. Ψάχνουμε έναν νέο blogger απο τη Θεσσαλονίκη για να γράφει για την πόλη με τη δική του ματιά. Αν νομίζεις οτι σε ενδιαφέρει στείλε μου ένα μαιλ στο: sakis_89@hotmail.com Αν όχι, θα σε παρακαλούσα να μου συστήσεις bloggers που μπορεί να ενδιαφέρονταν. \

    Χαιρετώ

     
  • At 9:37 μ.μ., Blogger Πάνος

    Φίλε Σάκη, είμαι μεν ιστολόγος (blogger) αλλά όχι τόσο νέος όσο χρειάζεται για αυτή τη δουλειά. Τους Θεσσαλονικιούς bloggers θα τους βρεις μαζεμένους στον ΟΝΕΙΡΟ, και κάποιους άλλους στο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ (κάλεσε τους από τις συνδέσεις της δικής μου ιστοσελίδας - ψάξε και στα δικά τους links). Προσωπικά, δε γνωρίζω κανέναν - είμαι καινούριος στην πιάτσα.

     
  • At 10:41 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Και επί τη ευκαιρία, Σάκη Ιωαννίδη να περνάς συχνά από το μπλογκ του Πάνου για να συνδράμεις, όταν συμφωνείς, στην ανάδειξη των προβλημάτων που συζητούνται εδώ.