ι Τα μυστικά του Κόλπου
Δευτέρα, Δεκεμβρίου 19, 2005
Καραμπελιάς, έρευνες, ανορθογραφίες
Ο Ηλίας έστειλε, πριν λίγη ώρα, το κείμενο που ακολουθεί ως σχόλιο. Για να μην αδικηθεί κανείς, το ανεβάζω ως ξεχωριστό ποστ.

Ελειπα μέρες! Ανοιξα τον υπολογιστή κι΄ επεσα απ΄τα σύννεφα! Επιχειρώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελεφαντας σε κάποιους που διαβάζοντας το κείμενό τους ανακαλύπτω ότι βλέπουν παντού ελέφαντες. Συγχωρήστε με άν πώ καί καμμιά μαλακία παραπάνω.Θα είμαι σύντομος γιατί πλήττω αφόρητα με τις "ανορθογραφίες".

Κατάρχήν Πάνο Θεωρία 21, στίς ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ σημαίνει το 21ο βιβλίο που ανήκει στη σειρά Θεωρία. Έτσι απλά!!

Φιλτατοι "ανορθόγραφοι", τον ξέρετε τον Τσέγκο; Άν μαθετε για τον άνθρωπο ,τη ζωή του και τη δουλειά του κι΄ αν εχετε τη στοιχειώδη ευαισθησία θα ζητήσετε συγγνώμη απ΄τον εαυτό σας. Έχετε ενστάσεις για τη μέθοδο της συγκεκριμένης του έρευνας; Την μελετήσατε; Tι ρωτάω έ; Ψιλά γράμματα. Προτεραιότητα να αποκαλυφθει το μπλόκ των "νεοκαθαρεουσιάνων" φυσικά "αριστεροχουντικό". Τώρα φταίω εγώ άν χρησιμοποιώντας τη δική σας μεθοδο "αποκαλύψω " το δικό σας μπλόκ, των "εκσυγχρονιστοδημοτικιστών" που στο άκουσμα των ονομάτων γέλια θα μας πιάσουνε; Aποφεύγω τον πειρασμό.

Επί της ουσίας πάλι: Ο Τσέγκος για να πραγματοποιήσει την ερευνά του χρειαζόνταν κάποιους μαθητές ενός σχολείου. Ο Γεωργιάδης ως αρχαιολάτρης, όπως ο φίλος μου ο Πάνος (κανείς δέν είναι τέλειος) είχε λόγο να του "παραχωρήσει" τους μαθητές του σχολείου του. Πού βρίσκεται το σκάνδαλο; O Γεωργιάδης πιθανόν να είναι ένας καλός φιλόλογος. Δεν τον γνωρίζω. Άν είναι ακροδεξιος είναι άλλο θέμα που δεν εμπλέκεται με τον Τσέγκο και την έρευνά του. Την ιδεολογική τοποθέτηση του Συκουτρή, την ξέρετε; Επίσης δεν μπορεί να κάνει εμένα να αλλάξω άποψη γιά το μονοτονικό. Αυτά.

Υ.Γ Σύντροφοι, αφού η Αριστερά παρέδωσε το Εθνικό θέμα απ'τον Εμφύλιο και μετά στην ακροδεξιά άς μη παραδώσει τώρα την Παράδοση και τον Πολιτισμό μας.

Υ.Γ 2 Τέτοιες "αριστερές" απόψεις έχρισαν τον Σημίτη ρεαλιστή σοσιαλιστή πολιτικό και την Καραμάνου πρότυπο γυναίκας (μπλιάχ) πολιτικού (μπλιάχ).
 
Έγραψε ο Πάνος - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 19, 2005 |


72 Comments:


  • At 9:30 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ηλία, αν η δική μου "αρχαιολατρία" πρόκειται να αναφέρεται αντάμα με αυτήν του εκπροσώπου τύπου του ΛΑΟΣ, ας μένει το βύσσινο!

    (άλλωστε εγώ ποτέ δεν δήλωσα "αρχαιολάτρης" - αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα)

    *

    Tο "θεωρία 21", ήταν τελικά "σατανική σύμπτωση" - και χαίρομαι για τη διευκρίνηση.

    *

    Επί της ουσίας: αν πρόκειται η "ρομαντική αριστερά" να συναγελάζεται με οποιοδήποτε τρόπο με την ακροδεξιά, όχι μόνο "νέα ελληνική πρόταση" δεν πρόκειται να παράξει, αλλά το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να γίνει περίγελως!

    *

    Επιφυλάσσομαι για αναλυτικότερη τοποθέτηση, ανάλογα με την εξέλιξη της συζήτησης.

     
  • At 10:18 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αν η δική σου "αρχαιολατρία πρόκειται ν΄αναφέρεται αντάμα με αυτήν του εκπροσώπου τύπου του ΛΑΟΣ, ας μένει το βύσσινο!" Απ΄την άλλη η "ρομαντική αριστερά συναγελάζεται με την ακροδεξιά"!!
    Αφήνω την αντίφαση των δυο μέτρων και δυο σταθμών στη δική σου κρίση.

    Ηλίας

     
  • At 1:33 π.μ., Blogger alombar42

    Ηλία, διαφωτιστικότατος, αλλά έχω κάποιες σκέψεις "επί της διαδικασίας" (επί της ουσίας αισθάνομαι... λίγος).

    1) Δεν υπάρχει λογική αντίφαση: και οι δύο υποθέσεις καταλήγουν σε αρνητικό σχόλιο.

    Η πρώτη όμως στηρίζεται σε μια... τρικλοποδιά σαν αυτή: όλοι χρησιμοποιούμε Windows, που είναι ο αφρός του παγκόσμιου μονοπωλίου, "όπερ έδει δείξαι" :)

    2) Είναι λογικό να γίνεται κάποιος καχύποπτος (ή να εξάπτεται) με το παραμικρό, όταν πρόκειται για "σύμβολα", ιδιαίτερα όταν δεν τα αντιμετωπίζει συναισθηματικά. Με άλλα λόγια, καλά κάνεις και διαλύεις τον καπνό, αλλά Γεωργιάδης είναι μόνο ένας;

    (Επαναλαμβάνω: όλα αυτά επί της διαδικασίας και μόνο)

     
  • At 10:12 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Ευτυχώς δεν γνώρισα τον Τσέγκο (ούτε θέλω να τον γνωρίσω), ούτε είμαι αρχαιολάτρης, ούτε εκπροσωπώ το ΛΑΟΣ.... μωρέ θέμα που βρήκες να συγχυστείς βρε Ηλία!!

     
  • At 10:46 μ.μ., Blogger valentin

    >Έχετε ενστάσεις για τη μέθοδο της συγκεκριμένης του έρευνας; Την μελετήσατε; Tι ρωτάω έ; Ψιλά γράμματα. Προτεραιότητα να αποκαλυφθει το μπλόκ των "νεοκαθαρεουσιάνων" φυσικά "αριστεροχουντικό".

    Έχουμε το βιβλίο του Τσέγκου και το έχουμε μελετήσει. Έχουμε ακούσει τον Τσέγκο στην εκπομπή του Χαρδαβέλα για την ελληνική γλώσσα. Και τον έχουμε διαβάσει στο Άρδην.

    Επίσης έχουμε διαβάσει τα άρθρα που γράφτηκαν για αυτόν στις εφημερίδες από έγκυρους αρθρογράφους και τα οποία παραπέμπουμε στο ποστ μας.

    >O Γεωργιάδης πιθανόν να είναι ένας καλός φιλόλογος. Δεν τον γνωρίζω. Άν είναι ακροδεξιος είναι άλλο θέμα που δεν εμπλέκεται με τον Τσέγκο και την έρευνά του

    Το αν κάποιος είναι ακροδεξιός δεν είναι άλλο θέμα όταν μιλάμε για πολιτικές απόψεις όπως το διδάσκουμε στην εκπαίδευση και το τι θεσμοθετεί το κράτος ως επίσημη γλώσσα και επίσημη γραφή. Για δημόσια, πολιτικά πρόσωπα με μακροχρόνια παρουσία λιγότερος αγνωστικισμός δε θα έβλαπτε.

     
  • At 10:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Δε συγχύστηκα ρε Θανάση,είπα να κεράσω ένα "Βαραββά " τους "ανορθόγραφους "

    Ηλίας

     
  • At 11:03 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Προς Valentin:
    Άν έχετε μελετήσει όλα αυτά τα πράγματα και επιμένετε στην ταύτιση Τσέγκου και ακροδεξιάς τότε αρμοδιότερος απο δω και πέρα να μιλήσει είναι ο ..Τσέγκος με την επαγγελματική του ιδιότητα ή κάποιος συνάδελφός του της εμπιστοσύνης σας.

    Ηλίας

     
  • At 11:24 μ.μ., Blogger valentin

    Αγαπητέ Ηλία,

    αντί να παραδεχτείς ότι τα παράλεγες και έκανες λάθος, μάς λες και τρελούς από πάνω.

    ΟΚ!

     
  • At 11:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Valentin : Δεν σας είπα τρελλούς,δεν έχω τίποτα με τους τρελλους ,έτσι είναι οι καλύτεροί μου φίλοι.Λέω απλώς ότι έχετε έμμονες ιδέες και βλεπετε αριστεροχουντικα μπλοκ εκεί που δεν υπάρχουν.Εκτός άν συνειδητά χρησιμοποιείτε την προβοκατσια για να ενισχύσετε τις απόψεις σας σ'ένα θέμα πράγματι σοβαρό.Δεν θάχα αντίρρηση να συζητήσω μαζί σας επί της ουσίας άν δεν χρησιμοποιούσατε την παλιά δοκιμα σμένη μέθοδο της "προετοιμασίας των επιχειρημάτων " δια της σπίλωσης των ονομάτων.

    Ηλίας

     
  • At 5:32 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ηλία, εκτίμησή μου είναι πως η εν λόγω "έρευνα" δεν είναι σοβαρή (και γνωρίζεις πως κάτι ξέρω σχετικά με έρευνες και "έρευνες")

    Αλλά το πολιτικό θέμα για τον ΓΚ παραμένει: ο Γεωργιάδης δεν είναι η μοναδική περίπτωση, έμμεσης έστω, "συνεργασίας". Ήδη διάφοροι χαρακτηρίζουν τον ΓΚ "εθνικό κεφάλαιο" - ανάμεσά τους και πολλοί ρασοφόροι. Προσοχή, γιατί η πολιτική ψώρα είναι κολλητική...

     
  • At 6:38 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Όλοι οι ρασοφόροι ειν εν και το αυτό, Πάνο; άλλα μου λέγατε προ ημερών, και γω σαν πίστεψα η κόρη και τώρα κάνετε ότι δεν τα είπατε ποτέ (τώρα είναι που μια άλλη θα άρχιζε να κλαίει πνιχτά και να σας φωνάζει πως "όλοι ίδιοι είσαστε", αλλά εγώ θα σταθώ κυρία). Κάτι Βασίλειοι εξαιρούνταν, τότε. Και τώρα; τώρα;
    Παρακαλώ σας, πάει να πει, μη τσουβαλιάζετε και δε σας έχω για τέτοιον!

    Άμα ήθελε να ξεπουληθεί ο Γιωργακης (που τον έλεγε κι ο Κεσσανλής μου) είχε ευκαιρίες να το κάνει και θα χαροποιούσε πολλούς. Διάφοροι ήδη δε διαδίδουν (ίσως όχι δωρεάν) ότι ο ΓΚ είναι πράκτωρ της ΕΥΠ; Φαντάσου να έδινε και πάτημα. (άσε που, λόγω των εθνικών του θέσεων, είχε εκείνο τον απολαυστικό διάλογο με τον Κουφοντίνα -- διάλογο που θα τον ζήλευε κι ο γνωστός ισπανός φιλόσοφος Μοντ υ Πιτόν) ;-)

     
  • At 6:54 μ.μ., Blogger Πάνος

    Μιραντολίνα, δε σας έχω για άνθρωπο που χρειάζεται να του εξηγώ κάθε φορά τα αυτονόητα. Τι σχέση έχει εδώ ο Βασίλειος; Μιλάω για οργανωσιακούς (της Χρυσοπηγής, πως τη λένε) και μη ρασοφόρους, οι οποίοι έχουν ως credo το "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια" (της χούντας). Μιλάω για διάφορους ελληνάρες διανοητές (ρασοφόρους και μη) που αρθρογραφούν στο ΑΡΔΗΝ. Μιλάω για μια κατάσταση που δε μ' αρέσει καθόλου, γιατί τον ...Γιωργάκη τον είχα (και τον έχω) σε μεγάλη εκτίμηση.

    Δε μ' αρέσει αυτή η παρέα με ακροδεξιούς (ρασοφόρους και μη) - τη βρίσκω καταστροφική. Και έχω το θάρρος της γνώμης μου, για να το λέω δημόσια. δατς δατ!

    *

    Η περί ου συζήτηση, που έχει δημοσιευθεί;

     
  • At 7:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Θα σπάσουν τα νεύρα μου...ναι,ναι θα σπάσουν...έσπασαν!!
    (Ο Μοναρχίξ πεσμένος απ'την ασπίδα, σε απελπισία).
    Αντε ξανά μανά τα ίδια.Αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική σου.
    Δηλαδή εσύ κινδυνεύεις απ' την "ψώρα " του Καλλίμαχου και του "Δαυλού";Εδώ ο ποιητής σηκώνει τα χέρια...

    Ηλίας

     
  • At 7:55 μ.μ., Blogger Πάνος

    Για να συνενοηθούμε, κάποτε:

    α. Δεν έχω καμιά σχέση (πολιτική, αισθητική, ιδεολογική, φιλοσοφική, για τα κόμιξ, για τις γκόμενες κλπ) μ' αυτούς που λες. Γιατί να κολλήσω την "ψώρα" τους;

    β. Διατήρησε την ψυχραιμία σου (θα κοιτάξω και για ΜακΑλλαν, αύριο)

    γ. θυμήσου πως μιλάμε για ένα κοτζάμ πολιτικό ρεύμα και τον κορυφαίο εκφραστή του. Όλες οι (πολιτικές) ενέργειές του (μπορούν να) είναι αντικείμενο κριτικής και σχολιασμού

    δ. Βάλε την κρίση σου σε λειτουργία: Σκέψου, για παράδειγμα, ποιός ιερωμένος μίλησε στο συνέδριο του Βόλου. Από ποιά παρα -οργάνωση προέρχεται. Ποιός τον ανέδειξε. Που πήγαν (όλοι οι σύνεδροι) για το κυριακάτικο γεύμα. Τι θέση παίρνει ο εν λόγω ιερωμένος ΣΕ ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα κοινωνικά, πολιτικά, εθνικά θέματα - και αν διαφοροποιείται έστω σε κάτι τις από το κλίμα Χριστόδουλου.

    ε. Άσε ήσυχη την ασπίδα και απάντησε ευθέως και χωρίς τζιριντζάντουλες: τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι; Τι δουλειά έχει ένα πατριωτικό αριστερό ρεύμα με δαύτους;

    στ. Ταπεινή μου γνώμη - θα την πω. Ήρεμα...

     
  • At 9:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    1. Ο κ. Γεωργιάδης είναι πολύ κοντά στις απόψεις του κ. Πλεύρη και εκπρόσωπος τύπου του ΛΑ.Ο.Σ. Γι' αυτό καλό είναι αριστεροί όπως ο κ. Καραμπελιάς να τον αποφεύγουν. Διότι όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και ... πατεί

    2. Φίλε Ηλία, χαίρε. Γιατί χαλάς το συκώτι σου. Αυτοί που έχουν το ζόρι ας απαντήσουν.

    3. Οχι και "αρχαιολάτρης" ο Πάνος.

    Παντελής

     
  • At 9:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πολλά ριγμένα γάντια και αναγκαστικά θα τα σηκώσω ένα-ένα.Πάω να φτιάξω καφέ κι'επανερχομαι αφού θέλετε κουβέντα.

    Ηλίας

     
  • At 9:49 μ.μ., Blogger Πάνος

    Καφές, τέτοια ώρα; Στην ηλικία σου; (μας...)

     
  • At 9:50 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At 11:03 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Επειδή έρχονται χρονιάρες μέρες και αμς έχετε καταμπερδέψει με τους ρασοφόρους και λοιπούς 'αγίους" αφιερώνω σ' όλους σας ένα στίχο του Μάνου Ελευθερίου:
    " Κρυφά και φανερά σ΄ακολουθούνε οι συμμορίες κι οι βασανιστές
    και ψάχνουν μέρα νύχτα να σε βρούνε
    γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές
    το χώμα που πατούν να προσκυνούνε.."

     
  • At 11:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    μπιπ-μπιπ-μπιπ-μπιπ.Αυτά για το πρωτο γάντι, γιά την ηλικία.
    Κατ'αρχήν αυτό το πολιτικό ρεύμα που λες επιχειρεί με συνιστώσες το Κοινωνικό ζήτημα, το Εθνικό και το Οικολογικό να συνθέσει μια συγχρονη πρόταση που να απαντά στα σημερινά αδιέξοδα της παγκοσμιοποίησης, δηλ. της ύστερης φάσης της Νεωτερικότητας.Είναι λογικό μια τέτοια σύνθεση να προϋποθέτει την ανανοηματοδότηση των όρων.Αν κατεύθυνση της παγκοσμιοποίησης είναι μια παγκόσμια πολιτιστική σούπα η ανάδειξη των περιφερειακών πολιτισμών και παραδόσεων είναι όρος, εκ των ουκ άνευ, μιας αντιπαγκοσμιοποιητικής στρατηγικής. Αλλά δε φτάνει αυτό. Χρειάζεται να αναδειχθεί η επικαιρότητα της παράδοσης, αν υπάρχει τέτοια.Ο Ελληνικός Λόγος λοιπόν έχει νόημα μ'αυτή την έννοια και το Εθνικό ζήτημα μ'αυτή την έννοια πρέπει να ειδωθεί. Το συλλογικό υποκείμενο Ελληνισμός ,μετέχει της Αρχαιοελληνικής, της Ορθόδοξης και της Νεωτερικής παράδοσης και μάλιστα με κυρίαρχη την Ορθόδοξη και ηγεμονική τη νεωτερική(που θα'λεγε και ο Ζιάκας). Αυτή λοιπόν η στρατηγική δημιουργεί στο χώρο και στο χρόνο μέτωπα. Αυτό είναι αλφαβητο στην πολιτική.Στα μέτωπα δεν προσχωρείς κάνοντας εκπτώσεις. 'Ενα παράδειγμα:εσύ, ως Πάνος, ήσουν ενάντια στο σχέδιο Ανάν. Υποθέτω και ο Γεωργιάδης το ίδιο. Αυτό σημαίνει ότι τον παίρνεις στην πλάτη σου; Αστεία πράγματα. Στο Βόλο φιλοξένησε το συνέδριο του Άρδην ο Ιγνάτιος. Μαγκιά του. Αν πήγαινα εγώ ή ο Καραμπελιάς στο συνέδριο της Χρυσοπηγής να μας ζήταγες το λόγο. Ουφ,νιώθω πεσμένος, πολύ πεσμένος (ο Μοναρχίξ κάτω απ'την ασπίδα).




    Ηλίας

     
  • At 11:25 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Με μπερδέψατε και παρέλειψα το σημαντικότερο στίχο...επαναλαμβάνω λοιπόν :
    Κρυφά και φανερά σ΄ακολουθούνε οι συμμορίες κι οι βασανιστές
    και ψάνουν μέρα νύχτα να σε βρούνε
    μα δεν υπάρχει δρόμος να διαβούνε
    γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές, το χώμα που πατούν να προσκυνούνε"...

     
  • At 11:29 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αν πήγαινα εγώ ή ο Καραμπελιάς στο συνέδριο της Χρυσοπηγής να μας ζήταγες το λόγο

    Βρε ευλογημένε, έχει καμιά διαφορά να φέρνεις τη Χρυσοπηγή στο δικό σου συνέδριο; Ή μήπως άλλαξε ο Ιγνάτιος κάτι τις από το αξιακό του σύστημα (σμιλεμένο από τη Χρυσοπηγή) επειδή ήρθε στο συνέδριο του ΑΡΔΗΝ; Η "ρομαντική αριστερά" έχασε, γιατί με αυτές τις προσεγγίσεις προγκάει τόσους και τόσους νορμάλ ανθρώπους!

    *

    Η από μετοικεσίας Βαβυλώνος ανάλυση, είναι γνωστή - αλλά σηκώνει πολύ νερό. Θα σημειώσω μονάχα πως ουδείς (κανένας!) θρησκευόμενος - ιερωμένος δεν έχει πει λέξη για το τριαδικό (εθνικό, κοινωνικό, οικολογικό) πρόταγμα του Καραμπελιά. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!

    *

    Στο μεταξύ ο ΓΚ καταγράφεται στη συνείδηση πολλών ως ο συνομιλητής των εκλεκτών της Χρυσοπηγής και διάφορων δασύτριχων ελληναράδων. Και είναι κρίμα.

    *

    Σου απαντώ στο επιχείρημα περί εναντίωσης στο σχέδιο Ανάν, παρέα με διάφορους ακροδεξιούς: μετά το τρίτο τίναγμα, είναι μαλακία!. Πόσο πιο παραστατικά να το πω;

    *

    Athanassios, ευτυχώς που υπάρχεις και συ, για να φέρνεις το τραγούδι και τη λογική εδώ μέσα... μας κολάσανε αυτοί οι αριστεροδεξιορθόδοξοι!

     
  • At 11:32 μ.μ., Blogger Πάνος

    Athanassios, νόμιζα πως είσαι μοναδικός στο είδος σου... να όμως που εμφανίστηκε ο alombar42 στα ιστολόγια... εσείς οι δυό πρέπει να αναλάβετε τη μουσική κάλυψη της μπλογκόσφαιρας!

     
  • At 11:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ξεβάφτηκα απ' τα χρώματα του πολέμου, ντύθηκα σπόρ.
    Κι' εγώ σ'αγαπώ.

    Ηλίας

     
  • At 11:41 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Οι αριστεροδεξιορθόδοξοι καταμπερδεμένοι είναι αυτοί που "δεν έχουν δρόμο να διαβούνε..." ας γίνουμε λοιπόν ποιητές να προσκυνάμε το χώμα που πατάμε././ αυτή είναι η πρότασή μου και συμφωνώ με το φίλο alombar42...αφιερώστε κανένα τραγούδι και ξεθολώστε...

     
  • At 12:27 π.μ., Blogger Πάνος

    Αφιερώνω, για τον Athanassios. Αλλά εκεί που πρέπει: στο "αφιερωμένο εξαιρετικά"

     
  • At 12:54 π.μ., Blogger alombar42

    Πω πω τι έχασα τόσες μέρες - ένα σεντόνι μηνύματα για να ξαναεμφανιστεί η αρχή :)
    Το μόνο που με στενοχώρησε ήταν οτι ο Ηλίας δωροδοκήθηκε με ένα Μακάλαν (άξιζε τουλάχιστον;).
    Εχω βέβαια τη χαρά των στίχων του Αθανασίου, που με εμπνέουν για μια έκπληξη, αφιερωμένη εξαιρετικά βεβαίως :)

     
  • At 1:02 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    alombar,με εξουθένωσε τόσο που θα υποχωρούσα και για ένα Μacfufuten.
    Ηλίας

     
  • At 2:10 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μια απορία για τους εν λόγω ακροδεξιούς.
    Αφού ξέρουν αρχαία, που κάνουν τον άνθρωπο έξυπνο, γιατί έχουν κουταμάρα με το σακί.

    Σχολιαστής

     
  • At 2:17 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Βρε παλιόπαιδα, πίνετε ΜακΑλλαν χωρίς εμένα; Καλά, δε σας κρατάω μούτρα, μέρες που είναι, και θα πιω κι εγω ενα το βραδυ στην υγειά σας.

    Πάνο, η συζήτηση είχε γίνει στη δίκη της 17Ν, κατά την καταθεση Καραμπελιά. Είναι στα πρακτικά, δηλαδή. Μας βγήκε ρηξι-κέλευθος ο Κουφοντινίξ.

    Ηλία είστε πολύ ωραίος τύπος. Ε, φυσικά, θα σας έκανε παρέα ποτέ ο Πάνος αλλοιώς;

    Εγώ ξέρω πως χάρη στον ακατανόμαστο που εκδιώξατε από τον κόλπο σας, έμαθα τις θέσεις του Γλυνού που δεν τις ήξερα. Καλό, δηλαδή.

    Σήμερα θα διαβάζω Έζρα, πίνοντας ΜακΑλλαν, προς τιμήν σας.

     
  • At 7:11 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Πάνο, σπέσιαλ η αφιέρωση... ευχαριστώ.. φοβερή εικόνα "... δυό τρεις χωροφυλάκοι τον πέρναν από μπρος κι ο χάρος με σακκάκι ξοπίσω σαν γαμπρός...."... Για την ιστορία : Για το συγκεκριμένο τραγούδι ο Χατζηνάσιος έφερε τον Κώστα Παπαδόπουλο να το παίξει.. στα υπόλοιπα τραγούδια του δίσκου παίζουν άλλοι μπουζούκι. Είναι το δεύτερο καλό ζεϊμπέκικο του Χατζηνάσιου. Το κορυφαίο του είναι το " Ασε με Χάρε.." που το είπε ο Μητσιάς στο δίκο " Διαδρομή". Αν το έχει κανείς , το θέλω, λείπει από τη συλλογή μου.
    Alombar εκπληκτικός ο Τζιμάκος, όπως πάντα. Η κρεατομηχανή μόνο το τραγούδι δεν κατάφερε να αλέσει. Ενα καλό τραγούδι ακόμη τη "μπλοκάρει" και τη θέτει εκτός λειτουργίας.
    Ρε όταν πιείτε το McAlan μη διανοηθείτε να μη με φωνάξετε...
    Mirandolina εσύ μη με φωνάξεις γιατί δεν πίνω διαβάζοντας και μάλιστα Εζρα... χαχαχα

     
  • At 10:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μirandolina, είστε εγνωσμένης ευγένειας γιαυτό δεν κοκκινίζω, αλλά μην ποντάρετε στο ότι με κάνει παρέα ο Πάνος.
    Αlombar,εξαίρετο το τραγούδι του Τζιμάκου ,μ'αρέσει και το:
    " έλα τηγάνισε τους κουραμπιέδες,
    εμεις γουστάρουμε τους αμανέδες
    σ'ότι μας λένε θα λέμε όχι
    μια ζωή ξυδι και ξιφολόγχι "
    θανάση, θα...το σκεφτούμε.Τι δίνεις;

    Hλίας

     
  • At 10:44 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Φίλε μου Ηλία το μόνο που έχω να δώσω τις μουσικές μου αφιερώσεις.. αν και δεν είμαι ραδιοπειρατής σαν το φίλο Alombar... δεν φτάνει?

     
  • At 10:46 μ.μ., Anonymous Αthanassios

    και να προσθέσω... εγώ είμαι λαϊκό παιδί.... θα κάνω blog δικό μου μόνο για να δημοσιεύσω τη μελέτη μου..." το σκυλάδικο στη δεκαετία του ' 70"....

     
  • At 10:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ξιφολογχη όχι ξιφολόγχι. Μη γίνω κι' "ανορθόγραφος "

    Υ.Γ Άν κι' ο Ράμφος έτσι θα το'γραφε !

    Ηλίας

     
  • At 10:52 μ.μ., Anonymous Athanassios

    εδώ εγώ έγραψα : " οι χωροφυλάκοι τον πέρναν από μπρος..." καλά που δεν έβαλα και " αι"....
    είναι τον "σέρναν" από μπρος

     
  • At 11:00 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Θυμάσαι Ηλία που χες γίνει "τάπα" με την κασσέτα του Ακη Πάνου " Το μέτρο της αγάπης" που το τραγουδούν δυό Ελληνο-αμερικάνοι σκυλάδες, ήταν καθαρή δευτέρα... χόρευες το " Στη φωτιά θα πέσω.. κι αν μου πεις θα πέσωωω"....
    Σούρα με τέτοια διάρκεια (από καθαρή δευτέρα έως την επόμενη παρασκευή) δεν έχω ξαναδεί από τότε...

     
  • At 11:17 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Mirandolina απέλαυσα στο blog σου τη New Orleans... τύφλα ναχει ο Lonely Planet..

     
  • At 11:28 μ.μ., Blogger Πάνος

    Δηλαδή Athanassios, εμείς οι δυό πηγαίναμε πίσω σε σούρα; Ιδιαιτέρως ο ένας... Τότε δεν ήταν που έκανες τους περίφημους ελιγμούς (λυγμούς) με το Χόντα - ή σε άλλη συνεδρία;

     
  • At 11:33 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Οχι βέβαια... ήταν τότε που το Honda "ξύρισε" ένα ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ..
    Αλλά δεν είχαμε τη διάρκεια... την παρασκευή το πρωί ανέκτησε τις δυνάμεις του.... ευλογημένος ναναι..

     
  • At 12:30 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Τουτο το post μου θυμίζει την ατάκα του Κωσταντάρα από κάποια ελληνική ταινία:"Πως το ξεκίνησα ,πως το γύρισα και που το καταλήγω".Αλλά Θανάσης είναιαυτός και άρα ικανός να μετατρέψει σύναξη Γερόντων της Ιβήρων σε μασκε παρτυ!
    Τα περί σούρας δεν τα επιβεβαιώνω καθόλου.

    Ηλίας

     
  • At 12:35 π.μ., Blogger alombar42

    Αθανάσιε, αν αρχίσεις μπλογκ περί σκυλο-μαχαιρο-κολάδικων, όλο και κάτι θα συνδράμω.

    Για πληροφορίες, κάντε κλικ ΕΔΩ (για να θυμόμαστε και το ανέκδοτο)

     
  • At 1:31 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Αθανάσσιε (αυτό το σσ το πήρατε από τον Τάσσον;), ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Στον ΔεΖμον είχατε πάει, εκεί στα δυτικά της Σαλόνικας; Τον Παυλάκη με το έπιπλο τον προλάβατε;

    Ηλία, είστε κύριος κι αφήστε τα αυτά. Έχουν γνώσιν οι μεγαλοκοπέλλες! (μεταφράζω για σας που δεν ξέρετε: μεγαλοκοπέλλες είναι αυτές που κατάλαβαν μεγάλες ότι είναι κοπέλλες. Κοινώς τη γλιτώσατε την κλωτσιά στο καλάμι, τυχερούληδες!)

    Πάνο, συγχωρέστε με που κάνω πηγαδάκι, δε φταίω, με προκαλούν κι έτσι καταλήγω να καταχρώμαι την φιλοξενία σας!

     
  • At 1:50 μ.μ., Blogger Πάνος

    Μιραντολίνα, τα σχόλιά σας στολίζουν τα "μτΚ" και είναι πάντοτε ευπρόσδεκτα. Πάω τώρα να διαβάσω εκείνη τη συνέντευξη με τον μεγάλο δούκα της φάντασυ.

     
  • At 5:48 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Mirandolina το διπλό s στη λατινική γραφή του ονόματος μου μου το επέβαλαν οι Γάλλοι... Μου προκαλούσε αλλεργία όταν το έβλεπαν μονό και με φωνάζαν " Ταναζίς"..
    Ηλία δεν φταίω εγώ οι αφιερώσεις ασμάτων φταίνε... παρασύρθηκα.. Θα επανορθώσω...
    θα κάνω Χριστούγεννα διαβάζοντας το book του Τσέγκου.Δεν θα πιω McAlan... φτάνουν αυτά? Οσο για τη σύναξη των γερόντων στην Ιβήρων δεν φαντάζομαι ότι διαφέρει και πολύ από μασκέ πάρτυ...Σαν τι σοβαρό δηλαδή λένε οι γέροντες στη σύναξη?
    Alombar ευχαριστώ για την προσφορά.. Ευπρόσδεκτη.. αν και είμαι πολύ τεμπέλης να κάνω τέτοια δουλιά...

     
  • At 7:36 μ.μ., Blogger alombar42

    Athanassios: Οσο για τη σύναξη των γερόντων στην Ιβήρων δεν φαντάζομαι ότι διαφέρει και πολύ από μασκέ πάρτυ...Σαν τι σοβαρό δηλαδή λένε οι γέροντες στη σύναξη?

    Αθανάσιε, απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση:
    Φτιάχνω ένα μπλογκ κι εσύ (κι όποιος πιστός κοσμοπολίης) φροντίζεις για τη μουσική. Βάζω κι εγώ τα ποτά.
    Ο τίτλος του μπλογκ, μπορεί να είναι κάτι σαν "Κάνε μου λιγάκι μμμ" και η περιγραφή, κλεμένη από αλλού:
    Έλα μωρέ με τους πουθενάδες. Ο Νίτσες είναι φιλοσοφούρα. Είναι δύο Καντιδες και 62 Ντεριντάδες είναι και ταχύς. Ρε της μιλάει της διαλεκτικής και έχει αποδόμηση διαβήτη.

    (Με αυτό γέλασα όσο και στο κάντε κλικ ΕΔΩ)

     
  • At 7:57 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Alombar για να μην παρεξηγηθώ τελείως... Η άποψη μου είναι ότι φιλοσοφία δεν γεννιέται σε μικρόκοσμους και σε απομόνωση, χωρίς καμία επαφή με την πραγματικότητα. Καλά πειράζω και λίγο το φίλο μου τον Ηλία... ελπίζω να μη μου μούτρωσε..!!!
    Ενημέρωσέ με για το blog ευχαρίστως θα συμβάλλω..

     
  • At 8:25 μ.μ., Blogger alombar42

    Αθανάσιε, αυτό που βρίσκω σημαντικό είναι το να μπορεί κανείς να γελάει με τα πάντα - και, εφόσον οι συνθήκες συντρέχουν, να τα σατυρίζει κιόλας.

    Για να το κάνω πιο σαφές, σκέφτομαι ένα μπλογκ όπου θα αναλύονται τα λάθη του Ρουσώ, με επιχειρήματα Αλέφαντου :)

     
  • At 8:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    χε χε άν δω κι' αυτό!!

    Ηλίας

     
  • At 8:30 μ.μ., Blogger alombar42

    Εναν "Πρωινό Καφέ" με καλεσμένο το Φρόυντ.
    Εναν Ευαγγελάτο να καταγγέλει το Σωκράτη επειδή "δεν τολμάει να βγει στο τηλέφωνο".
    Τηλεοπτικά παράθυρα με οικοδεσπότη τον Ιωαννίδη και καλεσμένους τον Αριστοφάνη και τον Μπους.

    Τέτοια πράγματα :)

     
  • At 8:32 μ.μ., Blogger alombar42

    Ηλία, διαμαρτύρομαι! Μπήκες ανάμεσα σε δύο συνεχόμενες σκέψεις!

     
  • At 8:38 μ.μ., Blogger Πάνος

    Τουτο το post μου θυμίζει την ατάκα του Κωσταντάρα από κάποια ελληνική ταινία:"Πως το ξεκίνησα ,πως το γύρισα και που το καταλήγω"

    έγραφε πριν κάμποσα σχόλια ο Ηλίας.

    Αλήθεια, θυμάται κανείς πως ξεκίνησε;

    Πάντως αν καταλήξει στο περί ου ο λόγος μπλογκ, δηλώνω κι εγώ εθελοντής.

    (Alombar42, σε βλέπω σύντομα μεγαλο-μπλογκάρχη!)

     
  • At 8:47 μ.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, το πνεύμα μεν πρόθυμο, ο χρόνος δε άλλα ορίζει!
    Για την ώρα πάντως... βρήκα τον τρόπο:
    Συμφωνούμε το "θέμα", και οι συμμετέχοντες επωμίζονται ένα ρόλο ο καθένας και ό,τι προκύψει :)

    Μένει να δω λίγο το τεχνικό μέρος - θα ενημερώσω (μερικά πράγματα δεν ψάχνω ούτε πώς δουλεύουν αν απλά κάνουν τη δουλειά που θέλω - έτσι και με το κινητό δεν έχω μάθει παρά να τηλεφωνώ και να στέλνω μηνύματα).

     
  • At 9:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Κι' εγώ, κι' εγώ !

    Ηλίας

     
  • At 9:11 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Άν ο Θανάσης κάνει τη Μενεγάκη εγώ ευχαρίστως κάνω όχι το Φρόϋντ αλλά το...Τσέγκο.

    Ηλίας

     
  • At 9:44 μ.μ., Blogger Πάνος

    Μια βελούδινη φωτιά... από τις πιο ευγενικές φυσιογνωμίες... δεν κραυγάζει, δεν ναρκισεύεται... ένα ξανθό ποίημα, μια χάρις των αισθήσεων... μια λαμπρή στιγμή του δυτικού πολιτισμικού παραδείγματος...

    *

    Τhe MACALLAN, οφ κορς!

    *

    Και για να δώσουμε και την φιλοσοφική διάσταση του θέματος:

    Όποιος πίνει γνωρίζει οτι το μοναδικό ποτό που υπάρχει είναι το ουϊσκι

    Κωστής Παπαγιώργης, βεβαίως!

     
  • At 9:44 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Mirandolina: Δεσμός,Παυλάκης και κυρίως δυτικά; Μα για ποιούς μας περάσατε;

    Ηλίας

     
  • At 11:19 μ.μ., Anonymous Athanassios

    Alombar το blog που σχεδιάζεις θα το στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις.. ΄
    Γειά σου Πάνο με τις ουισκιές σου..
    Ηλία, αντιπαρέρχομαι την κακία σου με τη Μενεγάκη αν και πιστεύω ότι με τον Τσέγκο αυτή επικοινωνεί ευκολότερα... Γνωρίζω ότι είμαι μια καλή στιγμή του δυτικού πολιτιστικού παραδείγματος... Χρόνια πολλά σε όλους...

     
  • At 11:27 μ.μ., Blogger alombar42

    Αθανάσιε, κάτι τέτοια έλεγε και ο Ηρακλής και τον κάνανε τσιμέντο!

    Λεπτομέρειες από τον Πάνο (κοινόβιο είναι, απλά το έστησα και κάποια μέρα θα το κάνουμε τζιτζιλόνι από εμφάνιση - Σωκράτης χωρίς Gucci δε νοείται άλλωστε).

     
  • At 11:30 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αthanassios, μόλις έσπασες το απόλυτο ρεκόρ σχολίων στα "μτΚ" - κερδίζεις μια καινούρια διεύθυνση ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ!

    Πως θα μπείς μέσα, συνεννοήσου με τον alombar42!

     
  • At 11:34 μ.μ., Blogger Πάνος

    Συγνώμη, διορθώνω: ΕΔΩ, ήθελα να πω!

     
  • At 1:10 π.μ., Blogger Mirandolina

    Ηλία, είχα ρωτήσει που τα μάθατε τα καλτσάτα πίστα και μου είπατε ότι τα μάθατε στα σωστα μέρη. Δεν φαντάστηκα ότι εννοούσατε το μέγαρο μουσικής! Συγχωρέστε με, αλλά σε τέτοια μέρη (το μέγαρο) δε συχνάζω. (α, όχι "δεσμος" - έγραφε δεΖμος στην ταμπελα ο ηγέτης).

    Πανο χαίρομαι που σας άρεσε.

     
  • At 1:22 π.μ., Blogger Πάνος

    Ηλία, τι τρίποντο (από τη σέντρα!) ήταν αυτό;

    *

    Nίπτω τας χείρας μου: το σκυλάδικο με απωθούσε τόσο πολύ, που το συνάντησα ελάχιστες φορές face to face. (Και πολλές ήταν!)

    *

    Θυμάμαι πάντως μια φορά στο Βασίλη Καρρά (+ η Πίτσα Παπαδοπούλου). Κι άλλες δυο -τρεις, "επαγγελματικές" σε εκδηλώσεις σωματείων... Πτού! (που λέει και ο Alombar43 -plus)

     
  • At 9:25 π.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, πώς ακριβώς το κάνεις και αυξάνεις το νόημα της ζωής (42) κατά μια υποδιαίρεση της μονάδας κάθε Χ μηνύματα; Μήπως προσπαθείς να περάσεις κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα; Συνωμοσία δηλαδή;

    Οσον αναφορά το σκυλάδικο, το πρωτότυπο εννοώ, αυτό που γεννήθηκε και έλαμψε κυρίως στις Τζιτζιφιές και την Εθνική Οδό, χρειάζεται η κατάλληλη οπτική γωνία. Ιστορίες από Μπάμπη Τσάντα και Μπαγιαντέρα έως Ζαγοραίο και Τόλη δε μπορεί, κάπου κάνουν κλικ.

    Εμάς βέβαια μας ενδιαφέρει το σύγχρονο κολάδικο, εκεί που τραγουδούν ο Λάκης, η Ζίνα, ο Μήτσος Ντιρλαντάς και η Νταίζη Ντούντουνα. Σε τέτοιους ναούς -της μουσικής, αλλά αυτό παίζεται- οικοδομείται η Ελληνική Παιδεία του σήμερα και δεν επιτρέπεται να μένουμε αδιάφοροι.
    Εκεί διασκεδάζει κανείς πολύ περισσότερο παρά σε οποιοδήποτε λούνα παρκ.
    Ξεπεσμός τα λουλουδάδικα... χωρίς το πιατικό όλα (ΟΛΑ) αυτά τα μαγαζιά είναι σαν τα ρηχά πιάτα που ζητάνε σούπα.

     
  • At 9:35 π.μ., Blogger alombar42

    Μια παράλειψη στο περί νυχτερινών διασκεδαστηρίων ποστ: οι αποδείξεις!

     
  • At 9:44 π.μ., Blogger Πάνος

    alombar42 (net!) καλημέρα!

    Το σκυλάδικο /κωλάδικο με ενδιαφέρει μονάχα ως χώρος μυθοπλασίας, όπως και κάθε άλλος χώρος που οι άνθρωποι εκδηλώνουν (ή δηλώνουν) τους πολιτισμικούς τους κώδικες (γήπεδα, μοναστήρια, Βουλή, καφενεία, πανηγύρια, διαδηλώσεις κλπ)

    Αλλά "κλικ" ο Τόλης (ή όποιος σκύλος/ σκύλα), όχι. Αρνούνται τα αυτιά μου - και τα μάτια μου!

     
  • At 10:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Συνετρίβει ο καθωσπρεπισμός μου.
    Mirandolina αυτό ήταν κλωτσιά στο καλάμι!
    Alombar, το σκυλάδικο πιά μόνο στην επαρχία ιερουργείται.

    Ηλίας

     
  • At 11:19 π.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, το σκυλάδικο υπήρξε το καφενείο της νύχτας και, θέλοντας και μή, διαμόρφωσε πολιτισμό.
    Το μόνο "πρόβλημα" είναι οτι σταδιακά ξέπεσε όπως πολλά άλλα.
    Δεν ξέρω (και αυτή τη στιγμή δε μπορώ να βρω) πότε ακριβώς ξεκίνησε το σκυλάδικο, αλλά υποψιάζομαι οτι ένας από τους θεμελιωτές του ήταν ο Τσιτσάνης, που έβαλε το ρεμπέτικο στα σαλόνια και έφερε τον κόσμο στα μαγαζιά της νύχτας.

    Σταδιακά απέκτησε σημαντικό ανταγωνισμό (κατά κανόνα ξενόφερτο για να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά, αρχίζοντας από τα "ευρωπαϊκά" του Αττίκ, συνεχίζοντας με την ινδική μουσική του "λαϊκού" τραγουδιού και φτάνοντας στο ντισκοτσιφτετέλι του 70 και μετά, όπου όλα γίναν αχταρμάς).

    Για να μιλήσω τώρα σαν το Σωκράτη που όπως ξέρουμε πήγε από υπερβολική δόση κονιάκ, ο Τσιτσάνης του 60 είναι, αναλογικά, ο Ρέμος του σήμερα (πώς διάλογο τα γράφω αυτά και δεν μου έρχεται η βιβλιοθήκη στο κεφάλι, άγνωστο).

    Το *πνεύμα* πάντως του σκυλάδικου επιβιώνει στην επαρχία, όπως σωστά σημειώνει ο Ηλίας (ενήμερο σε βρίσκω!).

    Επιφυλάσσομαι :)

     
  • At 11:25 π.μ., Blogger Πάνος

    Η σύγκριση Τσιτσάνη - Ρέμου είναι ό,τι πιο βλάσφημο (και εκτός παντός νοήματος) έχω ακούσει. Κι εγώ απορώ, με την ψυχραιμία της βιβλιοθήκης σου!

     
  • At 11:29 π.μ., Blogger alombar42

    Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ

    Ωραία, έχω την προσοχή σας, αλλά δεν έχω το email των Ηλία, Κοσμοπολίτη, Αθανασίου για να φροντίσω τις διαδικασίες για την ένταξη στο κοινόβιο μπλογκ με τίτλο Σωκράτης κερνάει Μιμίκα πίνει (το συζητάμε - βιαστική επιλογή ήταν).

    ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ όπως αποστείλετε άμεσα ένα μήνυμα προς alombar42 παπάκι alombar42 τελίτσα com
    ...δι' υπόθεσίν σας.

    Χρησιμοποιείστε το λογαριασμό που έχετε για να γράφετε στα μπλογκς (αν δεν καταλάβατε τι εννοώ, αγνοήστε εντελώς το σχόλιο αυτό).

     
  • At 11:32 π.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, ο Τσιτσάνης πορσπάθησε να εξευγενίσει το ρεμπέτικο, ενώ ο Ρέμος προσπαθεί να κουλτουροποιήσει το σκυλάδικο!

    Λίγη καλή διάθεση χρειάζεται χε χε

     
  • At 11:46 π.μ., Blogger Πάνος

    Με προκαλείς για ...μακροσκελή απάντηση, αλλά δεν τσιμπάω: έχω να τελειώσω το χριστουγεννιάτικο αφήγημα - και με αυτούς τους ρυθμούς θα είναι έτοιμο το ...Πάσχα! -:)

    *

    Όλοι μπορούν να καταλάβουν (περί κομιούτερ) όσα καταλαβα κι εγώ.