ι Τα μυστικά του Κόλπου
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2005
Τα Χριστούγεννα , ο κροκόδειλος και ο Ημίαιμος
Χριστούγεννα με ...κροκόδειλο επιλέγουν κάποιοι συμπατριώτες μας (κροκόδειλο έτρωγαν και στο χωριό τους - η νοσταλγία, βλέπετε...). Τα ΝΕΑ έχουν σήμερα το σχετικό κατατοπιστικό ρεπορτάζ. Ως αντίδοτο, θυμήθηκα το πρώτο πρώτο κομμάτι που ανέβασε στο ιστολόγιό του ο μεγάλος (προσωρινά) απών από την καθημερινή μπλογκοπαρέα, ο Ημίαιμος. Γιατί το καλό, δεν παλιώνει.
 
Έγραψε ο Πάνος - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2005 |


15 Comments:


  • At 11:06 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Για περάστε από τον Αθήναιο - τα μεγάλα πνεύματα συναντήθηκαν πάλι!

     
  • At 11:53 μ.μ., Blogger kosmopolitis

    Μπλογκοσκυλόσπιτο !!! Ημίαιμος ειν αυτός !
    *
    Πολύ όμορφη η εισαγωγή στο πρώτο ποστ του φίλου μας, Πάνο.
    *
    Τειλικά δεν είμαι ο μόνος που δυσκολεύεται..λιγάκι με τα κομπιούτερ. Με αλληλογραφία έμαθε και ο τρομερός Ημίαιμος !

     
  • At 1:10 π.μ., Blogger Mirandolina

    Να σας πω εσας κοσμοπολίτη, θα γραψετε επιτέλους στο ευλογ σας; Τόσο λευκό - κρίμα!

     
  • At 1:35 π.μ., Blogger Πάνος

    Κοσμοπολίτα, λαός έφα: γράψε!

    *

    Όχι να λες μονάχα πως πρέπει επειγόντως ν' ανοίξει μπλογκ ο σκιτσογράφος μας!

    *

    Δάσκαλε, που δίδασκες (και νόμον δεν εκράτεις!)

    *

    Μη φοβάσαι: μετά την πρώτη κρυάδα, θα κολυμπάς σα χέλι!

    *

    Στίχοι, γυναίκες, τραγούδια, γυναίκες, κόμιξ, γυναίκες, άνθρωποι και πολιτική, γυναίκες - και τόσα άλλα! (και γυναίκες...) Αφού το έχεις το ...nak!

    *

    Τα αυτά (ισχύουν) για τον Athanassios - και για τον Ηλία...

     
  • At 9:01 π.μ., Blogger Mirandolina

    Για τις γυναίκες δεν ξέρω, αλλά

    τούτη μεγαλοκοπέλα σας καλεί - κοσμοπ μου, έλα,
    το ευλογ είναι σαμπρέλα
    μες στου διαδικτύο την τρέλλα

    (το χω δηλώσει ότι η φτηνή ομοιοκαταληξία είναι το φόρτε μου και αμαρτίαν ουκ έχω). Επίσης, υπόσχομαι να προσεύχομαι για σας, κοσμοπ, άμα γράφετε, όπως ζητήσατε σε έτερον ευλόγ. Δηλαδή, δουλειά στο σπίτι - μα τι άλλο να κάνω; (Πάνο, καλά τα πάω; φαίνεται ότι του κάνω ματάκια; πως είναι το κραγιόν μου; αχ, το τραβάω για σας η σουμπρέτα, τι!).

    Για τον Ηλία συμφωνώ, και νομίζω θα μας τιμήσει. Ο Αθανάσιος όμως με έχει για αγενή (μα, είναι δυνατόν άμα έχω επισκέπτες να τα πίνω με τον Έζρα; Για ποιά με περάσατε;) οπότε απρόσκλητη στο ευλογ του (άμα φτιάξει) δεν πάω, διότι τότε να δείτε τι έχει να μου σούρει. Θέλω ειδική πρόσκληση...

     
  • At 4:04 μ.μ., Blogger kosmopolitis

    mirandolina, αν ξεκιήσω ποτέ το..ευλογ μου θα είναι μόνο για χάρη σας ! Είστε η μόνη γυναίκα που μιλάω στον πληθυντικό !! και μ'αρέσει τρομερά !!! Αισθάνομαι γάλλος αριστοκράτης που συζητά με πριγκιπέσσα !!!!
    Αχ, ναι, προσευχηθείτε για μένα. Τι έχω να χάσω ? ! :-)))

     
  • At 5:14 μ.μ., Blogger Πάνος

    Τελικά, ίσως κρύβεις μέσα σου (εκτός από τον γνωστό ποιητή) κι ένα μεγάλο θεατρικό συγγραφέα ...εποχής: "Γάλλος αριστοκράτης" και "πριγκιπέσσα"! Χαρίεν!

    Και φυσικά, σηκώνει ανάλυση και σχολιασμό... Που; Μα, ΕΔΩ!

     
  • At 10:05 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Πάνο, βλέπω μας αρέσουν οι ίδιες γυναίκες ( τουλάχιστον θεωρητικώς) κ μας ζουρλαίνουν οι ίδιες τρίχες...

    Καλώς!

     
  • At 10:12 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αθήναιε, χαίρε: όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους... καλώς τα λένε!

     
  • At 12:51 π.μ., Blogger Mirandolina

    Αγαπητέ κοσμοπ, θα μπορούσε αυτό να γίνει "ρώσος αριστοκράτης"; Είναι πιο της ημετέρας παράδοσης, όπως και να το κάνεις. Μπακούνιν, Κροπότκιν... ρωμέικα αγόρια (αγόρι ο Μπακουνιν, δηλαδη -- ο Πέτρος ήταν άνδρας)

    Κατά τα άλλα, θα ήταν μέγιστη τιμή μου αν ευλογάρετε για χάρη μου. Έως και το μαντήλι μου θα συγκινούνταν και μπορεί να έπεφτε τυχαία στο διάβα σας. Εκτός αν είστε ολυμπιακός - τότε θα σας το έδινα αυτοβούλως για να σταματήσετε να σκουπίζετε τη μύτη στο μανίκι...

    Πάνο, βάλτε κι εδώ ένα εδώ σαν το εδώ σας, με αιδώ παρακαλώ σας, για να ξέρει ο κοσμοπ ο κάστορας που να το παίξει μάστορας... (σημερα εχω μια ευκολία πιο μεγαλη απο τη συνηθη στη φτηνη ομοιοκαταληξια...)

    Αθήναιε, να μου τη δείξετε να σας πω τη γνώμη μου!

     
  • At 12:58 π.μ., Blogger Πάνος

    Θα το βρει, Μιραντολίνα. Έχει μύτη λαγωνίκας ο Κόσμο... και πρωταγωνιστεί στο χριστουγεννιάτικο αφήγημα που θα ανεβάσουν ανήμερα τα "μτΚ" - αν με αφήσει ο alombar42 (+1/2) και εκείνος ο Μακάλλαν να το τελειώσω εγκαίρως!

     
  • At 11:41 π.μ., Blogger Mirandolina

    Πάνο οικοδεσπότη μας και λοιπά αγόρια στο κόλπο, Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!

     
  • At 11:53 π.μ., Blogger Πάνος

    Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε - καλές γιορτές!

     
  • At 5:49 μ.μ., Anonymous Γίγας

    Πάνο, Χρόνια πολλά κι από μένα (έχω ακόμη το αυτοκόλλητο πάνω στο λάπτοπ)

     
  • At 6:22 μ.μ., Blogger Πάνος

    Γιάννη, χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    Επί τη ευκαιρία, αιτούμαι ...συνέντευξη, πριν τα προλάβει όλα η Μιραντολίνα! Αν ναι, στείλε μου ένα μέηλ, να το οργανώσουμε.