ι Τα μυστικά του Κόλπου
Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2006
Δεν είναι όλα μαύρα!


Στο τελευταίο τεύχος της ΓΑΛΕΡΑΣ υπάρχει, ανάμεσα σε πολλά ενδιαφέροντα και διαβαστερά, ένα άρθρο του Γιάννη Μπογιόπουλου (χρόνια πολλά!), με ειδικό ενδιαφέρον για τα "μυστικά του Κόλπου": 10-28, ο διάδρομος της απωλείας είναι ο τίτλος - και ο υπότιτλος: Σε μπακλαβά θέλουν να μετατρέψουν τον Θερμαϊκό, δήθεν για να αναβαθμίσουν το αεροδρόμιο Μακεδονία.

*

Στο Εικονοπλαστείο θα βρείτε και την εικονογράφηση του κειμένου, από τον Νίκος Οπελάτης, του οποίου η συμβολή στη δημοσίευση ήταν καθοριστική, δεδομένου ότι η αρχική ιδέα είναι το ήμισυ του παντός!

*

Τη φωτογραφία του ποστ την έστειλε χθες το βράδυ ένας άλλος φίλος, σημειώνοντας πως δεν είναι όλα μαύρα! (Περιμένω κάτι περισσότερο απ' αυτόν...)

*

Ευχαριστώ - και ρωτάω: Μπορούμε (ως μπλογκόσφαιρα) να κάνουμε κάτι παραπάνω για την ανάδειξη του θέματος; Κάθε ιδέα - συμβολή, δεκτή μετά χαράς, ιδίως από τους κομπιουτεράδες που γνωρίζουν καλά το Διαδίκτυο και μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές του

*

Αν όλα πάνε καλά, υπόσχομαι σε όλους τους ιστολόγους και τους φίλους που συμμετείχαν /συμμετέχουν με οποιονδήποτε τρόπο στην προσπάθεια, εκλεκτά τσίπουρα παρά θιν' αλός - του Θερμαϊκού, εννοείται! (Τους μεζέδες θα επιμεληθεί ο Ημίαιμος!)
 
Έγραψε ο Πάνος - Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2006 |


24 Comments:


  • At 11:41 π.μ., Blogger Mr.Folios

    …Μπορούμε (ως μπλογκόσφαιρα) να κάνουμε κάτι παραπάνω…
    Κατι σαν κι αυτο ισως?

     
  • At 1:31 μ.μ., Blogger alombar42

    Πρέπει:
    1) να πείσεις πολύ κόσμο οτι έχεις δίκιο
    2) αυτοί με τη σειρά τους να πείσουν πολύ κόσμο
    3) όλοι αυτοί να δραστηριοποιηθούν έστω και ελάχιστα

    αλλά κυρίως,

    4) να αποκαλύψει ο Τριανταφυλλόπουλος πόσες είναι οι μίζες και ποιοί τις παίρνουν.


    Απάντηση ρεαλιστική, για Ελλάδα: τίποτα περισσότερο από ενημέρωση, εκτός μια ομάδα έχει πολύ χρόνο να αφιερώσει προσπαθώντας να ξεκουνήσει κόσμο.

     
  • At 5:35 μ.μ., Blogger Rodia

    Αυτό με την αναπλήρωση της άμμου είναι τουλάχιστον γελοίο. Σε άλλα μέρη του πλανήτη (Αυστραλία π.χ.) αντιστέκονται στη μανία της φύσης με πρωτότυπες μελέτες για την αποτροπή ρευμάτων, ώστε να εμποδίζουν την εξάμμωση των παραλίων για τουριστικούς λόγους.

    Εμάς, φυσικά, δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός. Με αυτή τη λογική όμως, τι το θέλουμε και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο...
    Εμείς, φυσικά, είμαστε έξυπνοι. Πρώτα βιάζουμε τη φύση και μετά την αποκαθιστούμε, χωρίς -πάλι φυσικά- να ξέρουμε ακριβώς το πώς. Μετρήσαμε ποτέ πόσα ρέματα "βουλωμένα και οδοποιημένα" φέρνουν τις καταστροφές απο τις πλημμύρες; Πόσα είναι τα καμμένα (οικοπεδοποιημένα) δάση που φέρνουν το ίδιο αποτέλεσμα;

    Α, ρε Τρίτση! Γιατί έφυγες τόσο νωρίς;

    (θα επανέλθω)

     
  • At 11:44 μ.μ., Blogger kosmopolitis

    Για το θέμα έχω εκφαστεί υπέρ σας, οπότε αν όλα πάνε καλά μου χρωστάς σφηνάκι.
    *
    Είδα τη φωτογραφία όμως και νόμισα ότι έκανες καινούργιο αφιέρωμα στο Μαύρο Πρόβατο !
    Δεν του τη στέλνεις να τη βάλει στο complete profile του ? !

     
  • At 11:55 μ.μ., Blogger Πάνος

    Τι σφηνάκι, Κοσμοπολίτη; Αν υποσχεθείς να ΜΗΝ γράψεις το σχετικό ...πανηγυρικό ποίημα, θα έχεις στη διάθεσή σου ολόκληρη τη δαμιζάνα!

    *

    Η φωτογραφία (απ' ό,τι μου είπαν) είναι από διαφήμηση. Άρα, καπιταλισμός, άρα μάλλον δύσκολο να την θέλει το "μαύρο πρόβατο" (τον επισκέφτηκες στο μπλόγκ του;)

     
  • At 12:47 π.μ., Blogger kosmopolitis

    Μα το έχω ήδη έτοιμο βρε :

    Περαία μου, Περαία μου,
    με το Θερμαικό σου
    που έχεις για σωτήρα σου
    τον Πάνο, τον γιατρό σου !!!!!

    Μη μου πεις ότι δεν είναι αριστούργημα !

     
  • At 1:06 π.μ., Blogger Πάνος

    Τι γράφεις εκεί, βρε ανοικονόμητε στιχοπλόκε; Αμ, εσύ,

    μου τόκλεισες το σπίτι μου,
    Κοσμοπολίτη μου...

     
  • At 10:57 π.μ., Blogger Mirandolina

    Μου το κλεισες το σπίτι μου
    κοσμοπολίτη μου
    μου το κανες αλάνα
    μετά τη δαμιζάνα

    ας γίνουν όλα κάρβουνο
    κοσμοπολίτη μου
    τα άσματα ξεκίνα--
    πρώτη η γερακίνα


    (άμα σε λέω μερικές φορές όλος ο κόσμος μοιάζει φτιαγμένος από φτηνές ομοιοκαταληξίες!)

    Καλημέρα σας οικοδεσπότα και παίδες εν τάξει, και καλήν εβδομάδα!

     
  • At 11:04 π.μ., Blogger Πάνος

    Καλημέρα σας, Μιραντολίνα! Το στιχούργημα, αντάξιο του ...Κοσμοπολίτη - και βάλε! Ευχαριστώ θερμότατα, αλλά δε μπορώ να ανταποδώσω αναλόγως, ως μη διαθέτων το χάρισμα της "επιτόπου" στιχουργικής ετοιμολογίας.

    Αντ' αυτού, σας παραπέμπω στο "Σωκράτης-Κώνειο 0-1", όπου η Ροδιά και ο alombar42 συναγωνίζονται σε ...οίστρο (στιχουργικό, ε;)

     
  • At 11:05 π.μ., Blogger kosmopolitis

    Πάνο μου, το Περαία μου Περαία μου το έγραψα πριν δω τα ανώνυμα σκουπίδια στο δικό μου ποστ, αν εκεί οφείλεται το μου τόκλεισες το σπίτι μου, που με έκανε να αναρωτηθώ γιατί .
    Δεν περίμενα να έχω σχόλια χθες τόσο αργά, και γι'αυτό δεν τσέκαρα το μπλογκ μου παρά μόνο σήμερα το πρωί.
    Πάντως ο ανώνυμος κομπλεξικός απέκτησε ψευδώνυμο ! Ανοιξε μπλογκ ! Επιτέλους !
    Ισως τώρα αφιερωθεί στον σκουπιδοτενεκέ του και μας αφήσει ήσυχους.

     
  • At 11:15 π.μ., Blogger Πάνος

    Κοσμοπολίτη μου (μου τόκλεισες το σπίτι μου...), γιατί αναρωτιέσαι για πράγματα που θα έπρεπε να τα έχεις ήδη λύσει, σε ...υπαρξιακό (επί της μπλογκόσφαιρας) επίπεδο; Υπήρχε περίπτωση να αφήσω απείραχτο τέτοιο ...κελεπούρι; Καμιά σχέση, εννοείται, με τις ...επιδόσεις του περί ού! (του περί ...ουστ, μάλλον) Αυτόν, άφησέ τον να πλατσουρίζει στη χαβούζα του...

     
  • At 12:07 μ.μ., Blogger Πάνος

    Mr. folios, ναι - κάτι σαν αυτό, (αλα ελληνικά) θα ήταν ό,τι πρέπει. Αλλά (μάλλον) δεν έχουμε τέτοιο...

    *

    Πως ακούγεται η ιδέα να κάνουμε μια "μέρα για το Θερμαϊκό" στα μπλόγκ - όπου (όσοι εθελοντές) θα βάλουμε το σκίτσο του Νίκος Οπελάτης και ένα σύνδεσμο στο κείμενο της ΓΑΛΕΡΑΣ;

     
  • At 4:51 μ.μ., Blogger Πάνος

    σκουλικιασμένο σύκο, συνέχισε ακούραστος την προσπάθεια: αν (που δεν...) γράψεις κάτι πραγματικά έξυπνο ΔΕΝ θα το σβήσω!

     
  • At 6:19 μ.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, αν δεν έχεις αντίρρηση θα ήθελα όλες τις απαντήσεις σου στον ανώνυμο χαριτωμένο ώστε, αφού τις συμμαζέψω λίγο, να τις βάλω σε ένα ποστ σε μένα. Εχεις απίστευτο ...ταλέντο :)

     
  • At 6:49 μ.μ., Blogger Πάνος

    alombar42, δεν θα είχα αντίρρηση, αλλά τότε θα έπρεπε να αναφέρονται και τα σχόλια αυτού του μαραμένου μαρουλόφυλλου... Όπερ, άτοπον!

    *

    Εκτός αν κάνει την υπέρβαση, ο κακοχυμένος λουκουμάς και ζητήσει συγνώμη από τον Κοσμοπολίτη, το μαύρο πρόβατο και το Μητσό (από μένα δε χρειάζεται!)

     
  • At 9:01 μ.μ., Blogger alombar42

    Πρέπει να συμπληρώσω κάτι:
    έχεις λογοτεχνικό ταλέντο μεν αλλά είναι εμφανής η ρεαλιστική επήρρεια.

    Εχεις σημαντικές ελλείψεις σε φράσεις όπως:
    υστερική βαλβολίνη
    γιαλιστερή αποτυχία
    εμπριμέ διασκεδαστήριο
    νυχτερινό καζανάκι
    συγγραφικός μπιντές
    φιλοσοφική πορδή

    και το κορυφαίο:
    εμφιαλωμένο λάθος

     
  • At 9:18 μ.μ., Blogger Πάνος

    χαχαχα...

    alombar42, ανοίγεις καινούριους ορίζοντες!

     
  • At 10:03 μ.μ., Blogger kosmopolitis

    Πάνο, άπαικτε γλωσσοπλάστη !

    Να τα κατοχυρώσεις για πνευματικά δικαιώματα !
    *
    Μπουρλοτιέρη του μπλογκ του Νίκου Δήμου !

     
  • At 11:47 μ.μ., Blogger vangelakas

    ασχετο αλλα συμπαθα με

    η ανω τελεια ειναι αλτ και 0183.

    αυτα...

    γεια σας....

     
  • At 12:08 π.μ., Blogger Πάνος

    Βαγγέλακα, ευχαριστώ πολύ -πολύ ευγενικό εκ μέρους σου, αλλά δεν... η άνω τελεία αρνείται πεισματικά να συνεργαστεί με το πληκτρολόγιό μου. Και με ΙΕ και με Mozilla και στο word, αν αυτό έχει κάποια σημασία. Τα windows είναι τα XP. Μήπως δεν έχω ενεργοποιήσει κάτι;

     
  • At 12:21 π.μ., Blogger vangelakas

    κι εγω xp εχω ρε πανο...

    και δεν χρειαζοταν καμια ιδιαιτεροτητα

    ετσι απλα... αριστερο αλτ και 0183 (πατημενο συνεχως το αλτ)

     
  • At 12:37 π.μ., Blogger alombar42

    Πάνο, οι αριθμοί από το αριθμητικό πληκτρολόγιο.
    ΐ = ALT + 0192
    (με ελληνικά)
    · = ALT + 0183
    (και με ελληνικά και με αγγλικά)

    Τυπικά, αυτό δεν είναι πραγματικά άνω τελεία - middle dot λέγεται, παρότι της μοιάζει. Ο ΕΛΟΤ ξέχασε να βάλει την άνω τελεία στο ΕΛΟΤ-928 πρότυπο (ISO-8859-7).
    Υπάρχει το εβραίικο ανάλογό της (κάτι σαν hebrew upper dot), αλλά δεν ξέρω αν είναι βολικό.
    Στο Word, "insert symbol".
    (περισσότερα)

     
  • At 11:18 π.μ., Blogger Rodia

    EPITELOYS!
    Ema8a tin anw teleia!
    Toses fores tin exw zitisei kai simera mou apekalyf8ei..
    Merci paidia:-)))

    sorry gia greeklish, alla perasa sta petaxta..

     
  • At 11:20 π.μ., Blogger Rodia

    A! kserei kaneis avto to biblio..?

    Καθλιν Σειλς "Η αλλη πλευρα της αρχαιοτητας"


    to zitaei enas filos...