ι Τα μυστικά του Κόλπου
Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2006
Ρεντίνα, στρατόπεδο Κατσάνη (ΛΟΚ), σήμερα!
Εκπαιδευτής (δυνατά): Τι αίμα;
Νεοσύλλεκτοι (ωρρυόμενοι): Τουρκικόοοοο!
Εκπαιδευτής (δυνατότερα): Και τι άλλο;
Νεοσύλλεκτοι: (στη διαπασών): Σκοπιανόοοοοο!

Συνέχεια με τρέξιμο και τραγούδι, στον αμερικάνικο ρυθμό I work for Unkle Sam:

Αίμα νάναι κι ό,τι νάναι
Μ-16 να βαράνε
χήρες κι ορφανά να κλαίνε
και τα σπίτια τους να καίμε!


Φυσικά, ακούγονται πολλές ακόμα ευγενείς παραλλαγές:

Μεσ' σε τούρκικο χωριό
μ' αλεξίπτωτο πηδώ
τις τουρκάλες τις γαμώ...


Και τα ...κλασσικά:

Έχω μια αδερφή, κουκλίτσα αληθινή
τη λένε Βόρειο Ήπειρο, την αγαπώ πολύ.
Θα πάω ένα πρωί, χωρίς διαταγή
εκεί για να υψώσω, σημαία ελληνική!


Και συνθήματα ...επικολυρικής υφής:

Τούρκοι, Τούρκοι, μας παίρνετε τσιμπούκι!

*

Ατομικό καψόνι; Φυσικά... Κάμψεις (-πάρε 50!). Κουβάλημα πέτρας (αλα Μακρόνησος) από 'κει - εκεί -και ξανά από 'κει πούρθαν. Τρέξιμο γύρω από το λόχο, με φωνή: - είμαι ηλεκτρόνιο, είμαι ηλεκτρόνιο... Εννοείται πως το ομαδικό καψόνι είναι στην ημερήσια διάταξη.

*

Εκπαίδευση, υψηλοτάτου επιπέδου. Μιλάει ο εκπαιδευτής, στους νεοσύλλεκτους λοκατζήδες, φορώντας μαύρο γυαλί:

- Όταν σας μιλάμε, θα μας κοιτάτε στα μάτια! Τα μάτια σας ζωηρά, όχι ψόφια! Κοίτα με στα μάτια, ρε! Τι με κοιτάς εσύ, μωρή κουφάλα; Θέλεις να τα φτιάξουμε; Τι με κοιτάς, ρε; Θέλεις πούτσο; Θέλεις να σε γαμήσω; Δε μιλάει ρε, ο καργιόλης...

*

Δεν κάνω κανένα σχόλιο. Απλώς σημειώνω πως αν αυτή η ξεφτίλα είναι η "εκπαίδευση" που γίνεται στο πλέον επίλεκτο κομμάτι του στρατού μας' αν επιδιώκεται οι νεοσύλλεκτοι να μεταβληθούν σε αφασικά κτήνη, στο όνομα μιας δήθεν αποτελεσματικότητας (;) - αντί να εκπαιδεύονται ως ελεύθεροι άνθρωποι, πολίτες και πατριώτες, τότε...

καΐλα μας και λαύρα μας - και ρίγανη στ' αυτιά μας!
 
Έγραψε ο Πάνος - Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2006 |


49 Comments:


  • At 7:34 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Μετά τις "αποκαλύψεις" για την εκπαίδευση των Άγγλων κομάντος, φαίνεται ότι ζήλεψες και είπες να συμβάλλεις κι εσύ στην προστασία των δικαιωμάτων των ελεύθερων πολιτών.
    Λοιπόν,ξεκινώ από το γεγονός ότι η όλη διαδικασία -όπως την περιγράφεις- είναι από γελοία μέχρι ψυχοπαθολογική. Αλλά,στα ΛΟΚ πηγαίνεις εθελοντής γνωρίζοντας ότι θα υποστείς όλες αυτές τις γελοιότητες των ηλιθίων καψωνιών για να παινεύεσαι μετά κατά κανόνα στο γκομενάκι πίνοντας φραπόγαλο και διηγούμενος την ηρωική ανταπόκρισή σου σε όλες τις δοκιμασίες για να φοράς τον πράσινο, κόκκινο ή τυρκουάζ μπερέ.
    Και, φεύγεις όποτε γουστάρεις.
    Το όλο σκηνικό, βεβαίως, κάποιος σου το μετέφερε. Κόψε τα μισά και πέτα τα στη θάλασσα. Γίνεται και σοβαρή δουλειά εκτός από αυτά τα καραγκιοζιλίκια που δυστυχώς είναι κι αυτά μέσα στην πραγματικότητα αλλά δεν έχουν σχέση με τον κανόνα.
    Πολύ σινεφιλ όποιος σου τα μετέφερε. Η ίδια ακριβώς σκηνή έχει παιχτεί σε όλες τις χολλυγουντιανές αποδόσεις της ειδικής στρατιωτικής εκπαίδευσης. Ή έχεις ανοιχτή γραμμή με τη Ντέμι Μούρ;

     
  • At 8:17 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ημίαιμε, όσα αναφέρονται στο ποστ ισχύουν απολύτως - μέχρι το τελευταίο "και".

    Όχι μόνο αυτό, αλλά έκανα και αυστηρή "επιλογή" του υλικού που είχα στη διάθεσή μου. Οι εκπαιδευτές, ας πούμε, λένε στους νεοσύλλεκτους (οι μισοί έχουν τελειώσει το Λύκειο - οι άλλοι μισοί όχι) πως "μόνο ένας τρόπος υπάρχει να φύγετε από δώ - η αυτοκτονία!". Επίσης, απόφυγα να μεταφέρω ...διάφορα, για λόγους ευνόητους.

    Φυσικά υπάρχουν παιδιά που "γουστάρουν" το σκηνικό - ίσως να είναι και τα περισσότερα. Θα πρόσεξες, όμως, πως εγώ δεν απευθύνθηκα ούτε στιγμή στους εικοσάχρονους νεοσύλλεκτους. Κάποιος όμως πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για όλα αυτά, γιατί όταν μετά τη θητείας τους αυτά τα παιδιά θα μπουν στα ΜΑΤ, θα έχουν συνηθίσει τόσο πολύ να "γαμούν" τον τούρκο και τον σκοπιανό, που δε θα δυσκολευτούν καθόλου να κάνουν το ίδιο στον απεργό, τον διαδηλωτή, τον "αναρχικό". Κι επειδή μαθαίνουν να μη σέβονται κανενός τη γυναίκα (και τη μάνα και την αδερφή και το σπίτι) δεν πρόκειται ποτέ να σεβαστούν τη δική τους.

    Κι αυτή είναι μία μονάχα από τις πολλές και σοβαρότατες συνέπειες που έχει η συγκεκριμένη λογική, του στρατοπέδου Κατσάνη.

    Εγώ δε βρίσκω το θέμα καθόλου αστείο, γραφικό ή ασήμαντο. Ούτε "σινεφίλ" την παρουσίασή του.

    Εξάλλου το να μαϊμουδίζει ο ελληνικός στρατός (όπως και μεγάλο τμήμα της νεολαίας) τα αμερικάνικα ρεζιλίκια της "εκπαίδευσης" δεν είναι καθόλου τυχαίο - έχει φροντίσει γι' αυτό το Χόλλυγουντ και με το παραπάνω.

     
  • At 9:17 μ.μ., Blogger alombar42

    Να επιβεβαιώσω τα γραφόμενα του Πάνου - όπως φαίνεται τίποτα δεν έχει αλλάξει τα τελευταία είκοσι χρόνια, στα ΛΟΚ τουλάχιστον (οι εμπειρίες μου από τους καταδρομείς στο Μεγάλο Πεύκο).

    Η εκπαίδευση παραμένει στο σώμα και υπακοή, στο παληός και καψόνι κλπ - μετά αναρρωτιόμαστε πώς στο καλό κλέβουν Χαμερ για πλάκα.
    Κανείς δεν τους είπε ποτέ "παιδιά, η βόρεια πύλη είναι προβληματική".

    Στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα, αναποτελεσματικά.

     
  • At 9:18 μ.μ., Blogger alombar42

    Οπως θα έλεγε κάποιος (πολύ) παληός, ΚΔΟΑ (Κτηνώδης Δύναμη Ογκώδης Αγνοια).

     
  • At 10:33 μ.μ., Blogger Athanassios

    Ετσι γίνονται τα παιδιά άντρες Πάνο μου... με την κόκκινη μηλιά και τη βόρειο ήπειρο "ανδρώθηκαν" γενιές και γενιές στρατευμένων... όλοι αυτοί οι άντρακλες χειροκροτούν το Χριστόδουλο που θέλει να λειτουργήσει στα βάθη της Καππαδοκίας... και μετά σου λένε είναι ακροδεξιός ο Καρατζαφέρης..

     
  • At 10:42 μ.μ., Blogger Greg

    Μάλλον συμμερίζομαι την άποψη του ημίαιμου!
    Απέχω βέβαια καμμιά 25-ριά χρόνια και πολλά αλλάξανε, αλλά μου φαίνεται υπερβολή ειδικά αυτό με τα μωρά και τις Τουρκάλες...
    Με την Β. Ηπειρο πάλι; "χωρίς διαταγή"; Ταιριάζει αυτό με τα ΛΟΚ; Με το αίσθημα τιμής; Δεν ξέρω πιά! Όλα τα περιμένω...

    Το ΚΔΟΑ το λέγαμε όντως για τους σφίχτουλες αγαπητέ alombar.

    Πάντως η Αμερικανοποίηση στην εκπαίδευση ήταν αναμενόμενη! Απευκταία "τω καιρώ εκείνω" αλλά αναμενόμενη! Εδώ δεν γλύτωσε η "γενική" παιδεία. Τα ΛΟΚ θα ξεφύγουν!

     
  • At 10:49 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αγαπητέ greg, η ερμηνεία μπορεί να ποικίλει - επαναλαμβάνω όμως οτι τα "πραγματικά περιστατικά" είναι αυτά που περιγράφονται στο ποστ - και μάλιστα με τάση "μείωσης" παρά υπερβολής. Το αν παράλληλα γίνεται "σοβαρή δουλειά", όπως λέει ο Ημίαιμος, είναι ένα καλό ερώτημα. Προσωπικά δεν είμαι τόσο αισιόδοξος.

     
  • At 12:05 π.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Το ότι ο Alombar42 πέρασε τα ίδια φαιδρά και δεν είναι στα ΜΑΤ, λέει πολλά για την αποτελεσματικότητα των γελοίων διαδικασιών.
    Οι δικές μου εμπειρίες μου λένε ότι το πρόβλημα παλιού-νέου δεν αφορά μόνο στο στρατό αλλά σε όλες τις κοινωνικές ομάδες (γιατροί, δικηγόροι, παππάδες, ποδοσφαιριστές, δικαστές κλπ).
    Επειδή, ως Καλαματιανός είσαι και ψιλοαγύριστο κεφάλι, δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω, δύο όμως παλιοί ΛΟΚατζήδες έχουν σχόλια εδώ (και υπέρ και κατά) αλλά μου φαίνονται πολύ ώριμοι άνθρωποι και οι δύο.
    Να σου πω κι ένα μυστικό. Τα καψονόμουτρα συνήθως δεν έχουν υποστεί καψόνι ούτε και για πλάκα.
    "Ειδικές" δυνάμεις έχουν όλοι και η εκπαίδευσή τους, χοντρικά, είναι η ίδια. Μπορεί να την περιγράφεις όπως την περιέγραψες. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά.
    Φιλοσοφικά, τις απεχθάνομαι. Και δεν κατατάσσω τα γραφόμενά σου στα "αστεία" αλλά, ως γεγονότα μόνο σε λοιδωρία αντέχουν.

     
  • At 12:09 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πάνο, δε μου κάνει τίποτα εντύπωση σε σχέση με το στρατό.

    Να θυμίσω στα Ιμια, που όλος ο στόλος δεν μπόρεσε να εμποδίσει τους Τούρκους ν' ανέβουν στη βραχονησίδα. Ετσι είπε ο Πάγκαλος "αυτά δεν είναι στρατά, είναι σκατά".

    Να θυμίσω τα τύμπανα στον Εβρο, που χτυπάνε ώστε να μη γίνεται σύγκρουση περιπόλων και εμπόρων ναρκωτικών.

    Οσο για τα τραγούδια, πιθανόν η ΝΔ διακυβέρνηση, να εμπνέει τους τραγουδισταράδες. Θυμάμαι το 93 στο Χαιδάρι, επί Μιστοτάκουλα, έκαναν μανειώδεις προσπάθειες να με κάνουν στη βασική εκπαίδευση να τραγουδίσω "Μακεδονία ξακουστή". Γιατί δεν τραγουδάς ρε, με πονάει ο λαιμός μου.

    Σχολιαστής

     
  • At 12:51 π.μ., Blogger alombar42

    Ημίαιμε, δεν ήμουν εγώ στα ΛΟΚ - ένας ξάδερφός μου ήταν. Τις ιστορίες αυτές μου τις έλεγε τόσο με αποδέκτη τον ίδιο, όσο ήταν νέος, όσο και με αποδέκτη τους άλλους φαντάρους όταν έγινε λοχίας και εκπαιδευτής.
    Σημείωσε οτι τον *υποχρέωναν* να κάνει καψόνια!

    Εντάξει, σήμερα είναι ένα... κανονικό άτομο, αλλά μάλλον έπαιξε ρόλο και το περιβάλλον του :)

    Α, δεν ισχύουν τα ίδια σε όλους - τους διαβιβαστές δεν τους λένε τυχαία μοδίστρες κι ας είναι μαύρη μαυρίλα στο 500ΤΔΒ στον Εβρο. Πού να δεις μαυρίλα στο 218ΤΠΖ στη Χίο... δεν το είπαν τυχαία Νταχάου.

    Εχμ... κάποτε θα γράψω ιστοριούλες από το στρατό - μετά πάροδο 20 ετών όλα παραγράφονται έτσι δεν είναι;

     
  • At 1:03 π.μ., Blogger Πάνος

    Ημίαιμε, δεν μιλάμε για σχέσεις παλιών -νέων: μιλάμε για εκπαιδευτές και νεοσύλλεκτους, εικοσάρηδες απόφοιτους (ή όχι) λυκείου.

    Τι θα πει "δεν είναι μόνον αυτά;". Μα δε μίλησα για την ουσία της εκπαίδευσης (πως, για παράδειγμα, φροντίζεις να μη σου βουτάνε το τζίπ μέσα από το στρατόπεδό σου). Επειδή πέρασα κι εγώ από το στρατό - και σε μια ηλικία που μπορούσα να έχω αυξημένη κριτική ικανότητα - και πήγα και ξαναπήγα σε ασκήσεις, και μίλησα με πολλούς και ξετίναξα τις βιβλιοθήκες των στρατοπέδων που πέρασα, έχω άποψη (ερασιτεχνική βέβαια), αλλά καλύτερα να μη τη συζητήσουμε εδώ...

    Αγύριστο κεφάλι δεν είμαι. Θέλω όμως επιχειρήματα και στοιχεία, όχι γενικόλογους αφορισμούς. Και, κυρίως: όλα όσα περιγράφω στο ποστ, δεν είναι χαριτωμένοι αυτοσχεδιασμοί κάποιων υπαξιωματικών, είναι απόλυτη επιλογή και ευθύνη της διοίκησης.

    Αν είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε, που δεν αφορά την κοινωνία και την πατρίδα μας, που δεν υπάρχει λόγος να γίνεται κουβέντα - ζητώ συγγνώμη για την ενόχληση.

     
  • At 4:00 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Μου προκαλούν θλίψη τα περιστατικά που περιγράφονται στο post.

    Υπηρέτησα το 92-93. Μητσοτάκης, Βαρβιτσιώτης, εξοδούχοι με στολή.
    Βόρειο Ήπειρο, Αγιά-Σοφιά και άλλα αλυτρωτικά (ευτυχώς) δεν είχε τότε - μόνο τη Μακεδονία (ήταν και περίοδος "Μακεδονικού).
    Στο Μηχανικό που έκανα τη θητεία μου έχει αρκετή "μουντζουροδουλειά" (οχήματα, άρματα κλπ) με πολλούς μόνιμους υπαξιωματικούς. Οι παλιότεροι ήταν απόφοιτοι Γυμνασίου. Οι "στρατόγκαυλοι" όμως της υπόθεσης δεν ήταν οι ...καραβανάδες όπως τους λέμε (που συνήθως χαρακτηρίζονται κομπλεξικοί επειδή είναι ημιμαθείς και γαντζώνονται στην εξουσία των γαλονιών) αλλά οι αξιωματικοί απόφοιτοι της Ευελπίδων (με υψηλές βάσεις στις τότε Πανελλαδικές εξετάσεις και με καλό επίπεδο σπουδών και επιστημονική κατάρτιση).
    Μου είχα κάνει εντύπωση και με είχε προβληματίσει τότε.
    Όπως με προβλημάτισε σήμερα η ανοχή-"κατανόηση" που δείχνουν κάποιοι σχολιαστές (και μάλιστα πολύ αξιόλογοι ιστολόγοι) σε τέτοιες πρακτικές.

     
  • At 7:59 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αντί να πείτε μπράβο κάθεστε και χλευάζετε σαν τους γέρους στο Muppet Show.

    Πέστε μου σε ανελεύθερα καθεστώτα και ανελεύθερους ανθρώπους υπάρχει τόσο έντονο το σεξουαλικό στοιχείο στην εκπαίδευση;

    εδώ μιλάν συνεχώς για καυλιά, πούτσους, γαμήσια κλπ, άρα η εκπαίδευση βρίθει ελευθερίας.

    Παράλογο;;;

    Δεν εμίλησε, άρα λογικόν.

     
  • At 10:48 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Το πρόβλημα του στρατού είναι ότι δρα όπως το υπόλοιπο δημόσιο. Ξοδέυονται τεράστια ποσά και δεν πιάνουν τόπο. Ο γραφειοκρατικός τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ο στρατός κοστίζει πανάκριβα. Ακριβώς επειδή πετάμε τα χρήματα στο γάμο του καραγκιόζη κυκλοφορούν αυτά τα υπτάμενα φέρετρα της εποχής του Βιετνάμ όπως το Ηιούι που έπεσε.

    Αν χρησιμοποιούμε σκληρές εκφράσεις είναι γιατί μας πονάει, να ξοδεύονται τα χρήματα χωρίς να πιάνουν τόπο. Και γιατί ξέρουμε ότι κανένας γραφειοκρατικός μηχανισμός δεν είναι αποδοτικός.

    Οσο για τα θέματα καταράκωσης της αξιοπρέπειας των πολιτών/οπλιτών, πρέπει να είμαστε τσεκουράτοι. Δε χωράνε μισόλογα. Φίλε Ημίαιμε γιατί είναι "αποκαλύψεις" σε εισαγωγικά, τα χάλια των Αγγλων;

    Σχολιαστής

     
  • At 12:11 μ.μ., Blogger kaltsovrako

    Πάνο, η Rεντίνα δεν είναι απλό στρατόπεδο εκπαίδευσης καταδρομών. Είναι κέντρο ανορθόδοξου πολέμου ειδικών δυνάμεων. Αυτό σημαίνει πως ούτε πανεπιστημιακοί θα βγούν απο κει μέσα, ούτε "χρειάζεται" να υπάρχει ελευθερη βούλιση στους εκπαιδευόμενους. Ο σκοπός 'υπαρξης αυτού του κέντρου είναι αυτό ακριβώς. Να επιβιώνουν (με ένα αυγό, ένα σπίρτο και ένα πορτοκάλι πχ.) για 3 μέρες και να ξυπνάνε τα ζωωδη ενστικτα του ανθρώπου μεταξύ άλλων.

    Ασφαλώς και δεν συμφωνώ με αυτό τον τρόπο ζωής, κουλτούρας και σκέψης μα ξαναλέω πως ο λόγος ύπαρξης αυτής της κατάστασης είναι τελείως διαφορετικός από την καθημερινότητα μας.


    Είναι καλές οι τουρκάλες;

     
  • At 12:11 μ.μ., Blogger kaltsovrako

    Τι έκανες εσύ στην Ρεντίνα;

     
  • At 1:20 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Γενικόλογοι αφορισμοί είναι αυτοί που δογματικά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι αν περάσεις τη γελοία αυτή εκπαίδευση, θα πάς στα ΜΑΤ να δέρνεις συνταξιούχους.
    Το "αγύριστο κεφάλι" είναι χαρακτηρισμός από φίλο και ενέχει χιούμορ. Αν προσβλήθηκες συγνώμη.
    Και επιχειρήματα για να στηρίξω τη γνώμη μου ότι το ποστ ήταν υπερβολικό έχω πολλά, που δεν γράφονται. Δεν περνάω ντούκου το θέμα, αλλά με συγχωρείς, αν συνεχίσουμε να συζητούμε για γελοίους ανθρώπους, θα χάσουμε τη σοβαρότητά μας.
    Σχολιαστή μου, τα εισαγωγικά είναι γιατί "αποκαλύφθηκε" μία ήδη γνωστή- απαράδεκτη- διαδικασία που υπάρχει από καταβολής κόσμου. Κι όχι μόνο στο στρατό αλλά και στην κατασκήνωση της ΧΑΝΘ όπου οι "καινούργιοι" υφίστανται πλάκες και καψόνια.
    Φούφουτε, γιατί στενοχωρήθηκες με μερικά σχόλια; Είπε κανείς ότι συμφωνεί με αυτές τις αηδίες; Να τις καταδικάσουμε. Θα σοβαρέψουν άραγε αυτοί οι γελοίοι;
    Ή είναι οι μόνοι; Έχεις γνωρίσει από κοντά κανέναν Στρατιωτικό συντάκτη;Και επειδή κολλάμε στις λέξεις, επαναλαμβάνω τη θέση μου:
    Απεχθάνομαι ως άνθρωπος, τις "ειδικές" υπηρεσίες-δυνάμεις κοκ και οτιδήποτε ζεί και δρά στο σκοτάδι. Οι κοινωνίες, όμως, φαίνεται ότι τις χρειάζονται κι αυτές. Δυστυχώς.

     
  • At 2:22 μ.μ., Blogger Athanassios

    Κανένας από τουs σχολιαστές δεν ανέφερε ότι το τραγικότερο στην όλη ιστορία είναι ότι υπάρχει κόσμος και μάλιστα πολύς που τα επιδοκιμάζει αυτά και τα γουστάρει...
    Ημίαιμε κεντράρεις πολύ στο καψόνι... αυτό είναι το λιγότερο... η ιδεολογική πλύση είναι η επικίνδυνη... σ' αυτό συμφωνώ μαζί σου... οι κοινωνίες τη χρειάζονται κι ο στρατός είναι ό,τι πρέπει για να την εφαρμόσει..

    Πάντως εμένα το σουξέ μου ήταν :
    " Των εχθρών τα φουσάτα περάσαν
    σαν το λίβα που καίει τα σπαρτά.."
    Καρα-εμβατήριο...
    όλοι τραγουδήσαμε, αλλά εμείς στην ηλικία που πήγαμε ήταν αδύνατο να μας "πλύνουν"... τους 20άρηδες όμως?

     
  • At 3:01 μ.μ., Anonymous ερμής

    Πάνο,ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας!. Αν εσύ "έπρεπε" να μάθεις στον 20χρονο σημερινό νέο να σκοτώνει ποιον τρόπο θα διάλεγες;
    Αν η "τουρκάλα" είχε σκοτωθεί από κάποιον που φώναζε "θα σε ξεσκίσω μωρή γ.." η "δεσποινίς έρχομαι να σας φονεύσω" θα είχε διαφορά για την "τουρκάλα" η για τον 20χρονο;
    Δηλαδή, μιλάμε για "ντεμοντέ" η για "μοντέρνο" φόνο;
    Φυσικά και ο στρατός είναι μέσον για την εξουσία. Φυσικά και προετοιμάζει τον ΜΑΤάκια να καταστείλει την κοινωνική αντίδραση στην εξουσία των κρατούντων.Τώρα, αν θα βιάσει η θα γ...τον απεργό έχει διαφορά;
    (-Ώστε την βίασες την κοπέλα κατηγορύμενε!-Την βίασα κε πρόεδρε,αλλά και της έριξα και έναν π... που ήταν όλος δικός της)
    Αυτά και άλλα περισσότερα…..

     
  • At 4:44 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ημίαιμε, επαναλαμβάνω (για τελευταία φορά) οτι όσα περιγράφονται στο ποστ είναι μέρος μόνον αυτών που γίνονται και λέγονται, αυτές τις μέρες, στη Ρεντίνα. Υπάρχουν άλλα τόσα, που δεν αναφέρω, αποκλειστικά για λόγους προστασίας των "πηγών". Σέβομαι το δικό σου "δε γράφονται", αν και δε συμφωνώ. Αντίθετα πιστεύω οτι όλα πρέπει να είναι στο φως της κριτικής - το είπε και ο παππούς μας ο Διονύσιος Σολωμός: εθνικό είναι ό,τι είναι αληθές. Χωρίς εξαιρέσεις! Φυσικά, ουδεμία παρεξήγηση - αλοίμονο.

    Καλτσόβρακε, στη Ρεντίνα έκανα ...ρεπορτάζ. Εγώ υπηρέτησα στο ηρωικό Υγειονομικό ('89-'90), όπου ο στρατός ξεφτιλίζεται από την ...ανάποδη.

    Σχολιαστή & Athanassios, συμφωνούμε.

    Λαμπρούκο, τρομερή λογική...

    Ερμή, δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω τις υποθέσεις εργασίας που κάνεις. Γιατί θα πρέπει να μάθω έναν εικοσάχρονο "να σκοτώνει"; Σε κάθε γειτονιά υπάρχουν γυμναστήρια όπου διδάσκονται οι ευγενείς τέχνες της αυτοάμυνας, που είναι υπερ- αρκετές. Δε φαντάζομαι να υπάρχει κανείς σοβαρός άνθρωπος που να πιστεύει οτι η άμυνα της χώρας βασίζεται σε μερικές δεκάδες εκπαιδευμένους "να σκοτώνουν...". Οι "ειδικές αποστολές" είναι θέμα υψηλής επαγγελματικής εκπαίδευσης και μόνο - τα φασιστικά συνθήματα /παραληρήματα για φόνους, βιασμούς και εμπρησμούς, σε τι συμβάλλουν;

     
  • At 6:35 μ.μ., Blogger Ημίαιμος-Imiaimos

    Συμφωνώ με τον Διονύσιο Σολωμό. Γι αυτό, σωπαίνω...

     
  • At 7:02 μ.μ., Blogger Big Fat Opinion

    Χμμμ, αντίστοιχα συνθήματα ακούγονται στα περισσότερα στρατόπεδα, όχι μόνο στην Ρεντίνα. Συνήθως προέρχονται απο κάποιο στρατόκαυλο ηλίθιο εκπαιδευτή / ψιλο-ανώτερο, και οι αποκάτω -πλην ελαχίστων-, τα αντιμετωπίζουν με καζούρα ή το πολύ ως χαβαλέ.

    Ερμή, δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω τις υποθέσεις εργασίας που κάνεις. Γιατί θα πρέπει να μάθω έναν εικοσάχρονο "να σκοτώνει";

    Επειδή υποτίθεται ότι αυτή είναι η ιδέα της στρατιωτικής εκπαίδευσης. Duh!

    Το λογικό θα ήταν είτε να προτείνεις να μην πάει καθόλου στρατό (σωστό) είτε να πάει και να μάθει να σκοτώνει (όχι σωστό, αλλά λογικά συνεπές). Τώρα, το να μάθεις να σκοτώνεις μπορεί να γίνει και χωρίς βρισιές, καψώνια και σαχλά συνθήματα. Μάλλον, αλλά χωρίς το ψυχοφθόρο αυτό κλίμα δύσκολα θα γίνει αποδεκτό.

    Η όλη η ιδέα του τακτικού στρατού δεν είναι να μάθει κανείς τα όπλα (αυτό το μαθαίνεις σε 2 βδομάδες). Είναι να μπεί σε τέτοιο κλίμα ώστε να μάθει να είναι "τακτικός", δηλαδή γρανάζι, να υπακούει χωρίς αντίρρηση σε εντολές ανωτέρων κλπ. Η ιδέα δηλαδή είναι να καμφθεί η ελεύθερη θέληση και το ατομικό ηθικό του στρατιώτη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα συνθήματα και τα καψώνια είναι πολύ πιο χρήσιμα από την εκπαίδευση.

    ι "ειδικές αποστολές" είναι θέμα υψηλής επαγγελματικής εκπαίδευσης και μόνο - τα φασιστικά συνθήματα /παραληρήματα για φόνους, βιασμούς και εμπρησμούς, σε τι συμβάλλουν;

    Μα προφανώς στην ηθική κατάσταση που είναι απαραίτητη για να αναλάβει κανείς τέτοιες αποστολές. Η "υψηλή επαγγελματική εκπαίδευση" δεν αρκεί. Χωρίς πόρωση δεν υπάρχει αποτελεσματικότητα στην δολοφονική δράση, η οποία αποτελεί το raison d'etre τέτοιων ομάδων. Η οποία, για τακτικούς λόγους αμα λάχει, μπορεί να είναι και εναντίον αμάχων. Στην SAS και την Αμερική να δεις τι κάνουν.

    Εξάλλου από τις οπλασκήσεις και τα καψώνια, μέχρι τα συνθήματα (ως και την μετρική τους), όλη η ελληνική στρατιωτική εκπαίδευση είναι απομίμηση της αμερικάνικης (και παλαιότερα, άλλων).

    Γι' αυτό: λαϊκός στρατός συστημένος αμα τη εμφανίσει πολεμικού κινδύνου, όπως είναι η ελληνική παράδοση. Ο μόνιμος στρατός που διατηρούμε είναι ένα παρακμιακό έκτρωμα που μόνο για πραξικοπήματα, εμφυλίους και παρόμοια είναι ικανός.

    (πρώην υπαρχιφύλακας Νήσου Ρω)
    sic.

     
  • At 7:34 μ.μ., Blogger Πάνος

    bfo, ενδιαφέρον σχόλιο - σηκώνει πολύ συζήτηση...

    *

    Καλά, ούτε στη Ρω δεν κατάφερες να γίνεις ...αρχιφύλακας;

    :-)

     
  • At 1:54 π.μ., Blogger The Passenger

    Η δουλειά του στρατού είναι να σε κάνει φονική μηχανή.Συμφρωνώ απόλυτα με τον bfo.Αν δεν θέλεις τον στρατό να σκοτώνει τότε να γράφεις για την διάλυση του.Απο την στιγμή που υπάρχει όμως νομίζω ότι ναι,πρέπει να φανατίζει.Γιατί ο στρατιώτης που σκέφτεται πριν τραβήξει την σκανδάλη πολύ απλά δεν είναι καλός στρατιώτης-αυτός που δεν σκέφτεται είναι καλύτερος.

     
  • At 7:48 π.μ., Blogger Πάνος

    Φίλε passenger, δε συμφωνώ μαζί σου. Επειδή όμως το θέμα είναι πολύ μεγάλο, θα σου απαντήσω σήμερα ή αύριο (χρόνος...) με ένα ξεχωριστό ποστ.

     
  • At 7:48 μ.μ., Blogger i am a bird now

    Δεν τα βλέπω ως επιστημονική φαντασία ακόμα και τα πιο αισχρά από όσα αναφέρεις, σε καμία περίπτωση υπερβολές. Εδώ ως ΥΕΑ (υποψήφιος έφεδρος αξιωματικός, αυτό που νόμιζα ότι θα με έσωζε από το να ειμαι full time σε ένα στρατόπεδο) δεν πίστευα αυτά που έβλεπα και βίωνα πριν 4-5 χρόνια. Ο μοναδικός ελεύθερος χρόνος (η χαρά) ήταν κάθε μεσημέρι, το καθάρισμα του όπλου. Η Μακεδονία στην ημερήσια διάταξη, εννοείται, και έπαινος σε όποιον χάσει τη φωνή του από το σύνθημα. Απόλυτος ξεφτιλισμός και τιμωρία σε όποιον χαμογελάσει. Και, βέβαια, όλα αυτά κάτω από την ταμπέλα του αθώου "ψαρώματος" το οποίο αντιλαμβάνεσαι και καλά μετά ως εκπαιδευτής.

    Και η εκπαίδευση και τα καψόνια έρχονταν όχι από στρατιωτικούς, αλλά από τους προηγούμενους της σειράς, με πτυχία και διδακτορικά. Δείγμα του πόσο μαλάκας μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε, στην κατάλληλη στιγμή. Πόσο μάλλον ο γαλουχημένος μαλάκας.

    ΥΓ. Στη μαλακία φυσικά κι εγώ. Την πρώτη νύχτα ως εκπαιδευτές πλέον, γυρίσαμε λιώμα από ξύδια και χορεύαμε γυμνοί γύρω από έναν εκπαιδευόμενο που φύλαγε σκοπιά, κι αν μπορούσε, θα μας είχε καθαρίσει. Το πρωί που ξύπνησα με τις εικόνες, ένιωθα τόσο άσχημα όσο δεν είχα νιώσει ποτέ. Προσπάθησα να έχω ένα πόστο στους υπολογιστές (και το κατάφερα) και να τηρήσω αυτό που είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου (να μην ταλαιπωρήσω κόσμο).

     
  • At 8:21 μ.μ., Blogger Πάνος

    i am a bird now, αν γράφαμε όλοι τις (κακές) εμπειρίες μας από τη θητεία, θα χρειαζόμαστε και δεύτερο και τρίτο τόμο...

     
  • At 4:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    __Να πω και εγώ τη μαλακία μου?
    __Ναι πες τη αφού είσαι μαλάκας όπως λες.
    __Τα ΛΟΚ έτσι πρέπει να εκπαιδεύονται και όχι σαν βουτυρομπεμπέδες. Άλλωστε έτσι εκπαιδεύονται όλοι οι στρατοί, όταν μάλιστα χρειάζεται να έχεις κύρος και να σε μετράνε οι αντίπαλοι. ¨Ετσι εκπαιδεύονται οι Ισραηλινοί οι Παλεστίνιοι , άλλο αν βρίσκονται σε διαμάχη και ο καθένας πρέπει να προασπίσει την πατρίδα του.Κατάλαβες?
    __Ναι αλλά πως θα γίνει ειρήνη στο κόσμο?
    __Ειρήνη θα γίνει όταν είμαι και εγώ δυνατός όπως είναι και οι άλλοι.Γιαυτό χρειάζεται στρατός δυνατός και ΛΟΚ με ιδέες και πίστη στα ιδανικά της ΠΑΤΡΙΔΑΣ

     
  • At 4:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    __Να πω και εγώ τη μαλακία μου?
    __Ναι πες τη αφού είσαι μαλάκας όπως λες.
    __Τα ΛΟΚ έτσι πρέπει να εκπαιδεύονται και όχι σαν βουτυρομπεμπέδες. Άλλωστε έτσι εκπαιδεύονται όλοι οι στρατοί, όταν μάλιστα χρειάζεται να έχεις κύρος και να σε μετράνε οι αντίπαλοι. ¨Ετσι εκπαιδεύονται οι Ισραηλινοί οι Παλεστίνιοι , άλλο αν βρίσκονται σε διαμάχη και ο καθένας πρέπει να προασπίσει την πατρίδα του.Κατάλαβες?
    __Ναι αλλά πως θα γίνει ειρήνη στο κόσμο?
    __Ειρήνη θα γίνει όταν είμαι και εγώ δυνατός όπως είναι και οι άλλοι.Γιαυτό χρειάζεται στρατός δυνατός και ΛΟΚ με ιδέες και πίστη στα ιδανικά της ΠΑΤΡΙΔΑΣ

     
  • At 8:51 π.μ., Blogger Πάνος

    ανώνυμε, βλέπω οτι είναι πολύ δύσκολο να συννενοηθούμε, αν και μιλάμε την ίδια γλώσσα...

    Είναι άλλο πράγμα η σκληρή εκπαίδευση των ΛΟΚ - και άλλο η φασιστική (και αφασική) διαπαιδαγώγηση.

    Είναι τραγικό να υποστηρίζουμε οτι υπάρχει από τη μια ο "βουτυρομπεμπές" και από την άλλη ο "βιαστής και εμπρηστής" άντρακλας.

    Για την αγάπη της πατρίδας (και πως αυτή πρέπει να υλοποιείται στην εκπαίδευση των στρατιωτών) έγραψα σε επόμενο ποστ, να μην τα ξαναλέω εδώ.

    Θα προσθέσω μόνο τούτο: οι φασιστικού τύπου αηδίες που ακούγονται ρίχνουν το επίπεδο της εκπαίδευσης και του τελικού αποτελέσματος. Δε μπορώ να το αποδείξω, εδώ και τώρα, αλλά έχω την γνώμη οτι καλύτεροι στρατιώτες είναι οι συνειδητοί, υπερήφανοι, ελεύθεροι πατριώτες Έλληνες - και όχι τα ραμποειδή αφασικά όντα που φαντασιώνονται μερικοί ως το "απόλυτο" στρατιωτικό όπλο.

     
  • At 3:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    loipon eime amfibios katadromeas...eime 29 xronwn...exw 2 metaptixiaka kai oi idees mou apexoun poli apo ton e8nikismo kai ta sinafi...sta lok mpika gia na min sapisw me kafe kai tsigaro se kapio filakio ston ebro kai gia na kanw thn 8itia oso to dinaton pio endiaferousa...ola auta pou lete ginonte sthn ekpedeush...isws kai merika xeirotera...isws kai ta misa apo auta analoga me thn eso, ton dihkith kai tous ekpedeutes pou 8a sou laxoun...prwsopika h zwh stis eidikes dinameis den mou exei aliosei ka8olou ton xaraktira...apla sini8isa na kanw kapoia pragmata oso gelia kai an mou fenotan sthn arxi...ta pernw ola elafria kai den me xalaei oute to na me kapsonarei to 19xrono o ekpedeuths...auto pou 3erw einai oti oi eidikes dinameis einai to mono maximo soma ston strato...oi aloi einai dead meat..heh...kai 8a mou peis siga min ginei polemos ktl...dikio exeis...apla efoson yparxei stratos pi8anon na ypar3ei kai sigkroush...authn einai h logiki mou...8elw na sas pw tosa polla gia na katalabete ti pezei alla den 3erw ama a3izei ton kopo...den 3erw kan an 8a dw pote 3ana auto to blog...pantos min eiste apolitoi gia pragmata pou den exete zisei...
    o tolmon nika pantos for real! :)

     
  • At 3:39 μ.μ., Blogger Πάνος

    αμφίβιε καταδρομέα, μόλις άνοιξα το laptop και είδα το σχόλιό σου. Νομίζω συμφωνείς και συ πως δεν θα ήσουν χειρότερος μαχητής αν έλειπαν κάποια πράγματα (φασιστικής νοοτροπίας συνθήματα /καψόνια) από την εκπαίδευση. Τίποτα δεν είναι απόλυτο - δυστυχώς έχεις δίκιο όταν λες πως ο υπόλοιπος στρατός δεν είναι στο επίπεδο που πρέπει - τουλάχιστον όσο έχουμε δει εμείς που υπηρετήσαμε. Καλή θητεία!

     
  • At 7:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Παιδιά, τι νομίζετε πως είναι ο στρατός?Πως νομίζετε πως είναι και φέρονται οι Αμερικάνοι, οι Άγγλοι οι Ιρακινοί, οι Λιβανέζοι που αυτή τη στιγμή πολεμάνε. Για τι τους παιρνάτε?Για τους ιππότες της στρογγυλής τραπέζης?Έτσι, καθάρματα πρέπει να γίνουν οι δικοί μας. Μόνο αυτοί επιβιώνουν. Τώρα να μου πεις γιατί να γίνουν αφού η θητεία τους είναι μικρή και μετά θα πρέπει να ζήσουν σαν πολίτες?Τώρα θα συμφωνήσω.Για' αυτό οι πραγματικά ανεπτιγμένες χώρες λειτουργούν με μισθοφόρους. Και ας λένε ότι θέλουν οι εθνικιστές, για αμύνα της πατρίδας και μαλακίες. Στη μάχη οι στρατιώτες σκέφτονται μόνο την πάρτη τους. Οι μισθοφόροι όμως έχουν κίνιτρο να προχωρήσουν, τη μπάζα. Οι επιστρατευμένοι όχι!

     
  • At 1:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    παντου και σε ολεσ τισ δουλειεσ υπαρχουν οι παπατζεσ.απο το παπατζα μαστορα ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΑΤΖΑ ΦΟΙΤΙΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΛΥΝΕΙ ΑΠΛΗ ΕΞΙΣΩΣΗ.ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ!!!ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΚ.ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙ.ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΛΟΚΑΤΖΗΣ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.ΕΒΓΑΛΑ 50ΧΛΜ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΜΕΤΑΤΑΡΣΙΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΟΔΙ.ΠΑΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΦΡΙΚΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΜΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΟΚ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ) ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΝΟ Η ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ.ΑΠΛΑ ΣΤΑ ΛΟΚ(ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΙΣΜΑ)ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.ΚΩΣΤΑΣ

     
  • At 9:54 μ.μ., Blogger Dionisis

    re paidia...egw pisteyw pws kapws etsi prepei na einai oi eidikes dynameis genikotera...
    giati se periptwsh polemou 8a prepei na einai eidika aytoi etoimoi gia ola ...ma ola...o tourkos den 8a se piasei me kalosynh k eygeneia...8a se gam**** apla...gi'ayto loipon 8a prepei na mhn "niw8oun"...den prepei na xexname kai oti einai eidikes dynameis k pws ekei pas enw xereis ti 8a ginei...otan polemas den nomizw pws enas swstos ellhnas skeftetai thn parth alla 8a edine k thn psyxh tou akoma gia thn patrida...gi'ayto loipon xanagyrizw k lew pws h ekpaideysh sta lok 8a prepei na einai sklhres...gt sklhros einai k o polemos...sklhros 8a einai ki o tourkos...

     
  • At 8:31 μ.μ., Blogger Alitak0sGR

    Εγω ρε φιλε ειμαι σιγουρος οτι εκανες τη σελιδα γιατι το δοκιμασες κ εσυ και απλα σε απεριψαν... Οποτε παλιο γιωτα μη βγαζες ετσι το αχτι σου επειδη εσυ δεν εισουν αξιος

     
  • At 8:34 μ.μ., Blogger Alitak0sGR

    Αλλωστε οι ειδικες δυναμεις ειναι εθελοντικες..οποτε σαν το αγγουρι... αλλος το τρωει και δροσιζεται κ αλλος το τρωει και ζοριζεται...εσυ μαλλον ζοριστηκες πολυ και γιαυτο τσατιστηκες...

     
  • At 8:37 μ.μ., Blogger Alitak0sGR

    Κωστα (ανώνυμο) αν μπορεις στειλε ενα mail γιατι θελω να παω ΛΟΚ και θελω να σε ρωτησω καποια πραγματα...Γιωργος

     
  • At 4:53 π.μ., Blogger NODAS

    Περί κατάταξης στις Ειδικές Δυνάμεις και θητείας ως πεζοναύτης ή καταδρομέας είναι απλό το θέμα.
    Πρέπει να δώσεις μια σωστή ερώτηση ώστε να πάρεις μια σωστή απάντηση, αλλιώς όπως λένε και στον αντιπαθή στρατό είσαι και παραμένεις γκαβός που άλλα ψάχνει, άλλα βρίσκει και μην ξέροντας που πατά και που βρίσκεται του φταίνε όλα... Τέλος πάντων, δτστυχώς όλα δεν είναι τέλεια ούτε στις ΕΔ, αλλά αν περιμένεις εκεί να γίνεις RAMBO μάλλον κάτι είναι ατελές και στον εαυτό σου.Βέβαια αν κανείς έχει το ταλέντο του εν λόγω φανταστικού ινδιανογερμανού, δεν παει χαμένος.. Νεοσύλεκτε αποφάσισε τί ζητάς, γιατί, πώς και απο ποιόν.Πρόσεχε τί εύχεαι γιατί μπορεί και να γίνει..

     
  • At 2:44 μ.μ., Blogger AKRAPOVIC

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΩΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑΣ ΤΟ 1999.261 ΣΕΙΡΑ..ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΕ ΣΤΙΒΟΥΣ ΜΑΧΗΣ ΚΤΛ..ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΣ ΜΕ ΑΙΜΑΤΩΜΑ ΣΤΟΝ ΝΟΤΙΕΟ ΜΥΕΛΟ..ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ..ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ Κ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ 5% ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΠΑΤΗΣΩ..Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΜΟΥ ΣΤΗ 5 ΜΟΙΡΑ ΚΑΤΑΔΡΟΜΩΝ ΔΕΝ Ε ΠΙΣΤΕΥΕ ΠΩΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΓΙΑΝΑ ΚΟΠΩ...ΧΑΧΑΧΑΧ..ΚΟΙΤ ΑΝΑ ΔΕΙΣ...ΘΕΛΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΟΥ..
    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ...ΕΙΜΟΘΝΑ Ι1 ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ Λ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

    ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΜΟΘ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΟΛΙΤΗΡΙΟ Ι5 Κ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ.
    ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΠΕΖΙΚΟ Κ ΡΙΣΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ...ΠΗΡΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ Ι4..
    ΑΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ ΟΜΩΣ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΕΙΜΙΥΝΑ ΞΑΝΑ ΛΟΚΑΤΖΗΣ...ΜΑΛΑΚΙΑ Ε?

     
  • At 9:07 μ.μ., Blogger nikos

    Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ

     
  • At 5:33 μ.μ., Blogger @nonimos

    geia se olous.to mono pou exo na po einai ''bravo'' sas pou ka8este k sizitate k linete apories k provlimata neon pou endiaferode n upiretisoun stis eidikes dunameis,sinexiste etsi.einai periergo ma simfono me olous.i pragmatikotita k i ali8eia vriskete sti mesi ton apopseon nomizo.eimoun yea k pira anavoli gia prosopikous logous k mono.tora 8elo na pao sto megalo peuko oxi giati eimai mazoxas alla gia na peraso mia alfa ekpedeusi, na boro toulaxiston na piaso ena oplo tis prokopis k oxi propolemiko g3 tou '40.ena auto. alla k gia ebiria pragmatikou stratou.exete dikio to oti me tis vrisies den petixeneis k polla k pos xriazomaste kati to pio anava8mismeno se uliko alla k pneumatiko epipedo, gia na pame brosta san xora k stratos,alla gia arxi xriazomaste ka8ara muala alla stin teliki sketo...muala ta opoia eklioun stis meres mas distixos.den ksero...,apla pas k den logariazeis oute vrisies oute kapsonia.to mistiko einai na min to pareis prosopika to olo 8ema.den se kserei den ton ksereis.oti einai mono mesa sto stratopedo giati ekso einai oloi isoi brosta stous nomous k sto sidagma.pas kaneis oti sou lene,ma8eneis oti prepei na ma8eis gia na prostatepseis tin patrida sou,teleioneis perneis ton bere k ta arxdia pou afises ekso, prin beis,giati oute adras oute magas 8a vgeis apo ekei mesa ite lok ite aplos stratos pou lene kati malakes,me sinxorite gia tin ekfrasi.ego forousa padelonia k prin to strato pados. den ksero.., ego etsi to vlepo.enas allos poli sosta eipe pos etsi prepei na einai giati otan 8a er8ei o allos ite tourkos ite alvanos ite germanoitalos den 8a se rotisei gia na se gamisei auto einai ali8eia.o tolmon nika,k oxi o LOKon nika.auto isxei ston polemo alla propadon k stin ka8imerini mas zoi.auta...poli kali selida sinexiste na pla8ete an8ropous k skepseis,kanei kalo

     
  • At 6:31 μ.μ., Blogger vasilis

    Ο καλύτερος στρατιώτης είναι ο συνειδητός στρατιώτης. Είναι εκείνος που πιστεύει σε αυτό που κάνει είτε επειδή έχει πειστεί σε αυτά που του έμαθαν , είτε διότι ιδιοσυγκρασιακά κάνει κάτι που του "πηγαίνει". Αυτός κάλλιστα μπορεί να είναι τόσο ένας καλλιεργημένος, όσο και ένας αμόρφωτος. Όση εκπαίδευση και να πάρει ένας που δέν πιστεύει στο σκοπό της αποστολής του, θα την εκτελέσει πλημμελώς. Επομένως πρωταρχικό θέμα για ένα στρατό είναι να πείσει τους στρατιώτες να πιστέψουν οτι αυτό που κάνουν είναι απαραίτητο για το γενικό και το προσωπικό όφελος,είναι δίκαιο και είναι και μονόδρομος. κάθε τι άλλο δέν συμφέρει. Μόλις πεισθεί ο Στρατιώτης, τότε πρέπει να αρχίζει η όποια εκπαίδευσή του. Δυστυχώς όμως τα πράγματα συμβαίνουν αντίστροφα. Ικανότατοι στρατιώτες, χωρίς να έχουν πεισθεί για την σκοπιμότητα της εκπαίδευσής τους , βολοδέρνουν σε κάποιες "εκπαιδεύσεις", κάτω απο τίς διαταγές ανεκπαίδευτων εκπαιδευτών, που ούτε και οι ίδιοι έχουν πιστέψει σε αυτό που κάνουν! Αποτέλεσμα ένας αχταρμάς. Απειθαρχίες, καψόνια, μελαγχολίες, ψυχοπάθειες, αυτοκτονίες. Δέν έχει κανείς το δικαίωμα να παίρνει ένα άβγαλτο 19άρικο παιδί μέσα απο την υγιή αγκαλιά της οικογένειάς του, να το εντάσσει στις ειδικές δυνάμεις τάχα εθελοντικά, και να θέλει να το κάνει αποτελεσματικό μέσα σε λίγους μήνες. Η αποτελεσματικότητα του πολεμιστή και κάθε αγωνιζόμενου, είναι κάτι που κτίζεται, και θέλει τον χρόνο του για να "δέσει". Θέλει επαγγελματισμό. Δέν είναι αποτελεσματικός εκείνος που διψάει για αίμα, ή βγάνει άναρθρες κραυγές, θέλοντας να πιεί το αίμα του εχθρού, αλλά εκείνος που θα "πείσει" τον εχθρό να εγκαταλείψει τον αγώνα του. Και αυτό απαιτεί Υψηλής στάθμης επαγγελματισμό...και συνεχή εκπαίδευση. Ενας εκπαιδευτής κάποτε έλεγε: για να περάσεις τη θάλασσα πρέπει να γίνεις κύμα, το δάσος πρέπει να γίνεις δένδρο, την έρημο, πρέπει να γίνεις άμμος. Για να πείσεις τον εχθρό να εγκαταλείψει, όταν συγκρουστείς μαυτόν πρέπει να περάσεις όσο το δυνατόν ανώδυνα απο μέσα του, (και άν είναι δυνατό και γιά αυτόν)δίνοντάς του πάντα δυνατότητα υποχώρησης και διαφυγής. Ανώδυνα περνάς και τον νικάς, όταν ξέρεις τις συνήθειές του τη γλώσσα του τα χούγια του, όσο και την τέχνη του πολέμου. Οι κρατούντες σήμερα κάνανε τον στρατό ένα εφιάλτη για τους νέους. πλήρης μαζικοποίηση. Ο στρατός που νικά έχει ευέλικτες μικρές ομάδες, δεμένες μεταξύ τους, με συνειδητούς οπλίτες, και άψογους αξιωματικούς. Και όχι δεκαεννιάρηδες οπλίτες, αλλά κάπως μεγαλύτερους και επαγγελματίες μετακλητούς. Δια βίου επαγγελματική και στρατιωτική εκπαίδευση, και επαγρύπνηση. μόνο έτσι αντιμετωπί ζονται οι απειλές και επιβιώνεις. Ας κοιτάξει το σεβαστό κράτος και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας...Οι νέοι δέν παντρεύονται, δέν τεκνοποιούν. αυτό μας απειλεί περισσότερο. Η νεολαία μισεί το κράτος και την δομή του γιατί την απαξιώνει... και η απαξίωση του κράτους απο την νεολαία έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο...

     
  • At 6:36 μ.μ., Blogger vasilis

    Ο καλύτερος στρατιώτης είναι ο συνειδητός στρατιώτης. Είναι εκείνος που πιστεύει σε αυτό που κάνει είτε επειδή έχει πειστεί σε αυτά που του έμαθαν , είτε διότι ιδιοσυγκρασιακά κάνει κάτι που του "πηγαίνει". Αυτός κάλλιστα μπορεί να είναι τόσο ένας καλλιεργημένος, όσο και ένας αμόρφωτος. Όση εκπαίδευση και να πάρει ένας που δέν πιστεύει στο σκοπό της αποστολής του, θα την εκτελέσει πλημμελώς. Επομένως πρωταρχικό θέμα για ένα στρατό είναι να πείσει τους στρατιώτες να πιστέψουν οτι αυτό που κάνουν είναι απαραίτητο για το γενικό και το προσωπικό όφελος,είναι δίκαιο και είναι και μονόδρομος. κάθε τι άλλο δέν συμφέρει. Μόλις πεισθεί ο Στρατιώτης, τότε πρέπει να αρχίζει η όποια εκπαίδευσή του. Δυστυχώς όμως τα πράγματα συμβαίνουν αντίστροφα. Ικανότατοι στρατιώτες, χωρίς να έχουν πεισθεί για την σκοπιμότητα της εκπαίδευσής τους , βολοδέρνουν σε κάποιες "εκπαιδεύσεις", κάτω απο τίς διαταγές ανεκπαίδευτων εκπαιδευτών, που ούτε και οι ίδιοι έχουν πιστέψει σε αυτό που κάνουν! Αποτέλεσμα ένας αχταρμάς. Απειθαρχίες, καψόνια, μελαγχολίες, ψυχοπάθειες, αυτοκτονίες. Δέν έχει κανείς το δικαίωμα να παίρνει ένα άβγαλτο 19άρικο παιδί μέσα απο την υγιή αγκαλιά της οικογένειάς του, να το εντάσσει στις ειδικές δυνάμεις τάχα εθελοντικά, και να θέλει να το κάνει αποτελεσματικό μέσα σε λίγους μήνες. Η αποτελεσματικότητα του πολεμιστή και κάθε αγωνιζόμενου, είναι κάτι που κτίζεται, και θέλει τον χρόνο του για να "δέσει". Θέλει επαγγελματισμό. Δέν είναι αποτελεσματικός εκείνος που διψάει για αίμα, ή βγάνει άναρθρες κραυγές, θέλοντας να πιεί το αίμα του εχθρού, αλλά εκείνος που θα "πείσει" τον εχθρό να εγκαταλείψει τον αγώνα του. Και αυτό απαιτεί Υψηλής στάθμης επαγγελματισμό...και συνεχή εκπαίδευση. Ενας εκπαιδευτής κάποτε έλεγε: για να περάσεις τη θάλασσα πρέπει να γίνεις κύμα, το δάσος πρέπει να γίνεις δένδρο, την έρημο, πρέπει να γίνεις άμμος. Για να πείσεις τον εχθρό να εγκαταλείψει, όταν συγκρουστείς μαυτόν πρέπει να περάσεις όσο το δυνατόν ανώδυνα απο μέσα του, (και άν είναι δυνατό και γιά αυτόν)δίνοντάς του πάντα δυνατότητα υποχώρησης και διαφυγής. Ανώδυνα περνάς και τον νικάς, όταν ξέρεις τις συνήθειές του τη γλώσσα του τα χούγια του, όσο και την τέχνη του πολέμου. Οι κρατούντες σήμερα κάνανε τον στρατό ένα εφιάλτη για τους νέους. πλήρης μαζικοποίηση. Ο στρατός που νικά έχει ευέλικτες μικρές ομάδες, δεμένες μεταξύ τους, με συνειδητούς οπλίτες, και άψογους αξιωματικούς. Και όχι δεκαεννιάρηδες οπλίτες, αλλά κάπως μεγαλύτερους και επαγγελματίες μετακλητούς. Δια βίου επαγγελματική και στρατιωτική εκπαίδευση, και επαγρύπνηση. μόνο έτσι αντιμετωπί ζονται οι απειλές και επιβιώνεις. Ας κοιτάξει το σεβαστό κράτος και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας...Οι νέοι δέν παντρεύονται, δέν τεκνοποιούν. αυτό μας απειλεί περισσότερο. Η νεολαία μισεί το κράτος και την δομή του γιατί την απαξιώνει... και η απαξίωση του κράτους απο την νεολαία έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο...

     
  • At 12:00 μ.μ., Blogger Harry Joy

    εξαρτάται λοιπόν πως βλέπει κάποιος το θέμα. Αυτήτη στιγμή έχω το φύλλο πορείας στα χέρια μου το οποίο το πήρα με λύπη μπορώ να πω από τη Β' ΜΚ (Νάουσα) για τη Δ' ΜΚ (ρεντίνα). Στη Β λοιπον σαν φρέσκοτατο ψαράκι αφου εχει δεν εχει μήνα που μου απονεμήθηκε ο μπερές, δεν υπήρχαν αυτά τα πράμματα, ή μαλλον δεν υπήρχαν στον βαθμό που περιγράφονται. Οι εκπαιδευτές στην ουσία μας βοηθούσαν να καταλάβουμε πως λειτουργούν τα ΛΟΚ και στο μεγάλο ερωτημα που είχαμε ολοι ΓΙΑΤΙ ηρθα εδω? προσπάθησαν να δώσουν απάντηση. όσο για το καψώνι ήταν πάντα ομαδικο πάντα εξοντωτικό (αλλιώς δεν θα ήταν καψώνι) και πάντα είχε χαρακτήρα εκγύμνασης σώματος και πνεύματος. Είμαι 26 ετών και ήξερα που πάω τα 18χρονα και 19 χρονα που γνώρισα εκεί τους είδα να γίνονται αντρες με όλη τη σημασία της λέξεως.

    Τώρα όσον αφορά τις ειδικες δυνάμεις και τις αντιλη΄ψεις που τις πριτριγυρίζουν να σας ααφέρω το εξής. Εγώ σαν πολίτης δηλώνω αναρχικός (οχι απο αυτούς που σπανε και ρημαζουν κτλ, απο αυ΄ούς που θέλουν την σκέψη τους ελεύθερη) και θα συνεχίσω να είμαι και να σκέφτομαι ετσι, μέσα στη μοίρα όμως δεν το δείχνω γιατι δεν μου βγαίνει, είμαι πιο προβλεπής και από τους άρρωστους με την τυπικότητα. Αν ξανα πηγαινα στο στρατό κάποτε στο μέλλον πάλι ΛΟΚ θα επέλεγα, δεν μετάνιωσα για τιποτα.

     
  • At 4:07 π.μ., Blogger george

    γεια σας παιδες.
    εχω περασει προσφατα απο την εκπαιδευση που λετε.υπαρχει οντως μια ψυχολογικη πιεση απο εκπαιδευτες και παλιους καταδρομεις που γινεται στο πλαισιο της εκπαιδευσης.αναλογα με την ηλικια σου το χειριζεσαι διαφορετικα.μερικοι πιτσιρικαδες τα παρατησαν την πρωτη βδομαδα.εγω λογω μεγαλυτερης ηλικιας το αντιμετωπισα σαν προκληση.τα δυσκολα ειναι τον πρωτο καιρο,μετα γινεσαι φιλος με αυτους που σε φωναζαν τις πρωτες μερες.σε ο,τι αφορα τα συνθηματα σας διαβεβαιω οτι οι 'φιλοι' μας οι γειτονες τουρκοι σκοπιανοι κτλ στις αντιστοιχες ειδικες δυναμεις λενε πολυ χειροτερα συνθηματα για μας και την πατριδα μας.τα συνθηματα εχουν σκοπο να σε πορωσουν και προσηλωθεις στο στοχο σου.ποιος ειναι ο στοχος σου?οταν σου ζητηθει να μη νιωσεις οικτο για τον εχθρο που επιβουλευεται την πατριδα σου.οι ειδικες δυναμεις δεν ειναι λυκειο ελληνιδων η χριστιανικη αδελφοτητα να ακουγονται υμνοι.οπως και ναχει τα συνθηματα αυτα κυκλοφορουσαν μονο μεταξυ μας και αποφευγαμε να τα λεμε κοντα σε αξιωματικους.αν θελετε τη γνωμη μου θα αλλαζα σιγουρα καποια πραγματα σε ο,τι αφορα την τονοση του πατριωτικου αισθηματος των καταδρομεων και θα μειωνα τις αγγαρειες.εχουν κι αυτες τη σημασιατους.στις ειδικες δυναμεις ομως οπως σωστα ειπατε πας εθελοντικα και οι περισσοτεροι ξερουμε τι θα αντιμετωπισουμε.ο καθενας παει εκει για διαφορετικους λογους.αλλος για μοστρα αλλος για να μπει σε καμια πυροσβεστικη αλλα απο ιδεολογια.εγω πιστευω ανηκω στην τελευταια κατηγορια.στην κρισιμη ωρα θελω να ειμαι παρον.για οσους θα παρουν το αεροπλανο για το εξωτερικο καλο τους ταξιδι..

     
  • At 4:05 μ.μ., Blogger toxic

    ego pali lao pali kala pou iparxoun kai trpoi ekpaidefsis opos tis rentinas....

     
  • At 7:56 μ.μ., Blogger chacot

    Ναι μας προσέβαλλαν οι βωμολοχίες κατά την εκπαίδευση και δεν μας νοιάζουν οι βωμολοχίες στην καθημερινή μας ζωή, στο σχολείο, στην δουλειά κλπ. Επίσης το ότι σήμερα επικρατεί η λαμογιά σαν μαγκιά και το κονέ ως λύση στα "θέματά μας" ούτε κουβέντα.

    Σε αυτά τα είδους κέντρα εκπαιδεύσεως παράγουν υποψηφίους πολεμιστές, οι οποίοι θα δώσουν την ζωή τους αφού πάρουν πολλαπλασίες ζωές πρωτύτερα. Αυτοί είναι κάποιοι από τους 100ντάδες τους οποίους έχουν χαθεί στο Αιγαίο, όταν οι υπόλοιποι γράφουν σχόλια στα blogs και πίνουν καφέ στην πλατεία.

    Αν θέλετε παπαδάκια στον άνθιμο. Ο στρατός της Ελλάδος πρέπει θέλει και παράγει πολεμιστές, όσοι συμφωνείτε προσέλθετε.

     
  • At 11:30 μ.μ., Blogger Πασχάλης

    re mages poli endiaferon ola osa lete..
    eimai 19.. thelw na mprw eidikes dinameis.. dilosa diladi..
    mporei kapios pou kserei na mou pei pio einai to test pou prepei na kaneis gia na se paroune ? kamseis elkseis k tetia...
    giati opou exo rotisei o kathenas mou leei to diko tou..
    euxaristw !