ι Τα μυστικά του Κόλπου
Σάββατο, Απριλίου 01, 2006
Λαμπρούκος!


Διεθνής αποκλειστικότητα: Ο υποψήφιος νομάρχης Θεσσαλονίκης Λαμπρούκος μιλάει στα «μτΚ», σε μια συνέντευξη -ποταμό, για τους πολιτικούς του οραματισμούς αλλά και την προσωπική του ζωή και δίνει στη δημοσιότητα για πρώτη φορά την πραγματική του εικόνα! (Δεν είναι φατσούλα;)

*

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί αποφασίσαστε να διεκδικήσετε τη νομαρχία Θεσσαλονίκης;

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ: Ένα βγάδυ που ‘βρεχε, μετά από μια τγελή βραδιά καγναβαλιού, έβαλα ένα στοίχημα με τον εαυτό μου: να κάνω ποστ τη μεγαλύτερη παπαγιά που θα μου πεγάσει από το μυαλό! Που να φανταστώ ότι ο λαός (και ιδιαίτεγα οι γυναίκες) θα ενθουσιαζόταν τόσο πολύ με αυτή την ιδέα!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως εξηγείτε την τόσο μεγάλη λαϊκή ανταπόκριση;

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ: Όπως έχω υπογαμμίσει πολλές φορές…

ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπογ-ρ-αμμίσει, θέλετε να πείτε…

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ: Αχ, αυτό το ελαφγό ψεύδισμα, το έχω κουσούγι από μικγός… Στην εγώτησή σας τώγα, για όλα φταίει η θυελλώδης εγωτική μου φύση, η οποία εκπέμπει μια ακτινοβολία που είναι αδύνατον να της αντισταθεί καμία γυναίκα! Είμαι υπογχτδεωμένος πολλές φογές να κυκλοφογώ ιγκόγνιτο για να τις αποφεύγω, τις λυσάγες!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα μας μιλήσετε σήμερα για τις κατακτήσεις σας;

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ: Με διευθύνσεις και ονόματα! Ο Λαμπούκος θα τα αποκαλύψει όλα!

*

Η παρουσίαση της συνέντευξης θα ολοκληρωθεί σε 3.296 συνέχειες. Αύριο, αποκλειστικές φωτογραφίες του Λαμπρούκου, από τις διακοπές του στη Χαβάη. Ο μέλλων νομάρχης αφηγείται πως γλίτωσε από τον φύλαρχο alombar, που ήθελε να τον παντρέψει και με τις σαράντα δύο κόρες του! Πως έπεισα τον (μη χέσω) Ψωμιάδη να πάει στη θέση μου! Μη το χάσετε!
 
Έγραψε ο Πάνος - Σάββατο, Απριλίου 01, 2006 |


12 Comments:


  • At 9:51 π.μ., Blogger alombar42

    Επιτέλους και μια σοβαρή είδηση!
    ΚΙ ΑΛΛΟ, ΚΙ ΑΛΛΟ!!

     
  • At 10:56 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Παρόλο που είχαμε συμφωνήσει στη δημοσίευση AYTHΣ της φωτογραφίας ή άντε στη χειρότερη περίπτωση AYTHΣ, οφείλω να σε συγχαρώ για την πιστότητα και την ακρίβεια με την οποία απέδωσες τα λεγόμενα σου στο κατά τα άλλα βρίθων λίβελων ιστολόγιο σου (εεεεε, πώς τα είδες τώρα τα ελληνικά και τη γραμματική μου σε ρούμπωσα;).

    Δικαιολογώ πάντως απόλυτα την επιλογή σου αυτή, ως την ύστατη προσπάθεια σου να με δυσφημήσεις στις χιλιάδες των θαυμαστριών και θαυμαστών μου (γιατί είναι γνωστό όρι είμαι και gay symbol).

    Παρόλα αυτά δε θα απογοητευτό και θα αφιερώσω στο φιλοθεάμων κοινό σου (καλό, καλό!) και τις αμέτρητες θαυμάστριες μου μια πρόσφατη φωτογραφία μου από τη φωτογράφηση μου για γνωστή μάρκα οδοντόκρεμας με την κάτωθι αφιέρωση: ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ, ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ!

     
  • At 3:01 μ.μ., Blogger Πάνος

    βρίθον (το)

    απογοητευτώ

    φιλοθεάμον (το)

    Το συντακτικό, άστο καλύτερα...

    Πυθαγόρας (και όχι Πυθαγώρας!)

     
  • At 4:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Που εισαι μωρο μου ολα αυτα τα χρονια που εφαγα τον κοσμο να σε βρω μεχρι που κατεληξα καλογρια σε μοναστηρι? Τωρα ειμαι στην Ιερα Νονη Βησαριωνος και κανω μαστογραφιες (γνωριζει σχετικα ο κ Χαρδαβελας).Αν θελεις επικοινωνησε μαζυ μου.Μοναχη Πορφυρια (κατα κοσμον Ελιζαμπετα).

     
  • At 5:46 μ.μ., Blogger orlando

    Ως γνωστόν παραπληροφορείτε απολύτως το κοινό δι ίδιον συμφέρον!
    ΜΙΑ είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φωτό του μεγαλύτερου αστέρα της μπλογκόσφαιρας και ΦΥΣΙΚΑ την έχω εξασφαλίσει ΕΓΩ καθότι επαγγελματίας και δεν κολάμε ΜΠΡΙΚΙΑ!!!
    Για περισσότερα περάστε στο ΕΓΚΡΙΤΟ και ΕΓΚΥΡΟ μπλογκ μου όπου με ΣΤΟΙΧΕΙΑ αποκαλύπτω ΠΟΙΟΣ είναι ο ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ κατ αποκλειστικότητα!!

     
  • At 6:17 μ.μ., Blogger Πάνος

    Είναι πολλά τα λεφτά Άρη... συγνώμη, Ορλάντο... κρύβε λόγια!

     
  • At 6:26 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αδελφή Πορφυρία, την ευχούλα σας!

    (έχε γούστο...)

     
  • At 2:35 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Συν Θεω ολα εχουν γουστο στην ζωη αρκει να πιστευουμε σε οτι αγαπουμε και ο Κυριος δεν μας εγκαταλειπει,αλλα μας αποκαλυπτεται συνεχως μεσα απο καθε αληθινη επιθυμια μας.Με τη βοηθεια του η αγαπη ειναι δεν πεθαινει ποτε.Επικοινωνησε μαζυ μου στη Μονη την επομενη Παρασκευη 2-8 μμ Αδελφη Πορφυρια.

     
  • At 8:31 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Αδελφή Προρφυρία: Αδελφή, μπορώ να επικοινωνήσω και γω ο κολασμένος για έναν εξορκισμό;

     
  • At 11:44 π.μ., Blogger Πάνος

    Αδελφή Πορφυρία, δε βλέπω την ώρα...

    Λαμπρούκο, ένας εξορκισμός σου χρειάζεται, όντως...

     
  • At 3:34 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αδελφοι μου μην περιπαιζετε το θελημα του.Δεν ειμαι εγω που θα εξορκισω το κακο ουτε η ιδια η εκκλησια αλλα η αγαπη.Αυτο που με οδηγησε εδω δεν ειναι οι αμαρτιες (ποιος δεν εχει απ΄αυτες;) αλλα η αναζητηση της αληθειας και της χαμενης αγαπης.Ο ερωτας μου για τον Ανθρωπο που αναφερατε δεν ανταγωνιζεται τον ερωτα μου για Αυτον και βεβαια τιποτα δεν ειναι τυχαιο και αντιθετο με το θελημα Του.Αδελφη Πορφυρια.

     
  • At 4:21 μ.μ., Blogger lemon

    αχ, Πάνο, τι μου θύμισες τώγα...ναι, μου το είχε υπογγαμίσει τόσο διεξοδικά ο Λαμπρούκος..., μόνο σε τρελές βγαδιές καγναβαλιού γίνονται τέτοια θαυμάτα..!