ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τετάρτη, Απριλίου 12, 2006
Χριστοδουλικός εθνικισμός, το στερνό λιμάνι της εναλλακτικής αριστεράς;


Το τελευταίο (τ. 58) τεύχος του ΑΡΔΗΝ φέρει τον άκρως ανησυχητικό τίτλο Σόρος και νέο-οθωμανοί στην Ελλάδα. Βρίσκει κανείς εκεί μέσα διάφορα κείμενα με πληροφορίες και αναλύσεις, αλλά, όπως είναι φυσικό, το πλέον ενδιαφέρον από πολιτική άποψη είναι εκείνο του Γιώργου Καραμπελιά, με τον επιτατικό της ανησυχίας τίτλο Υπό κατοχήν. Δυστυχώς, το άρθρο δεν υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή – γεγονός που θα διευκόλυνε τον φιλομαθή επισκέπτη των «μτΚ».

Με λίγα λόγια, ο ΓΚ μας αποκαλύπτει έναν καταχθόνιο, διαβολικό μάλλον σχεδιασμό, όλων σχεδόν των δυνάμεων του σκότους: Σόρος, ΗΠΑ, Αγγλία, σιωνιστικό λόμπυ, πολυεθνικές: Όλοι αυτοί έχουν βάλει αμέτι μουχαμέτι να αναδείξουν την Τουρκία σε περιφερειακή υπερδύναμη, η οποία θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τη Ρωσία, όταν αυτή θα επανέλθει ως μεγάλος παίχτης στο διεθνές πεδίο – εννοείται για λογαριασμό των ΗΠΑ. Για να το πετύχουν αυτό οι δυνάμεις του σκότους πρέπει πρώτα να κονιορτοποιήσουν τους βαλκανικούς πληθυσμούς, ειδικά τους Ορθόδοξους - για να τους ενοποιήσουν μετά, κάτω από μια νέο-Οθωμανική Τουρκία.

Ο λόγος έρχεται, ως εικός, στις ελληνικές (νέο-φαναριώτικες) ελίτ – οι οποίες δεν ενδιαφέρονται παρά μονάχα για το πώς θα ευνοηθεί το παρασιτικό ελληνικό κεφάλαιο στις κινήσεις του ανά τα Βαλκάνια, υπό μια αμερικανο –οθωμανική ομπρέλα. Ο ΓΚ μας αποκαλύπτει πως αυτή η στρατηγική είναι πολύ παλιά, της μετεμφυλιακής δεξιάς αλλά και της χούντας και πως οι ελίτ θυσιάζουν τα πάντα (Κυπριακό, Αιγαίο, Μακεδονία) προκειμένου να την υλοποιήσουν. Έκθαμβοι πληροφορούμαστε για τον αποφασιστικό ρόλο που επιφυλάσσεται στη Θεσσαλονίκη, ως υποσταθμός και δορυφορική πόλη της Κωνσταντινούπολης και ως πόλος της ατλαντικής πολιτικής. Αυτά, λέει,υπηρετούσε ο Σημίτης, σε αυτά έχει υποταχθεί πλέον ο Καραμανλής.

Στη συνέχεια αυτού του προβληματισμού, ο ΓΚ, περιλαβαίνει - και απαξιώνει ή καταγγέλλει ως συνάδοντα στα εφιαλτικά σχέδια των δυνάμεων του σκότους, τα ακόλουθα ιδρύματα, κινήσεις, επιχειρήσεις και πρόσωπα:
• Το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης
• Την ελληνοτουρκική φιλία
• Το ελληνικό λόμπυ στις ΗΠΑ
• Το ίδρυμα Σόρος και άλλες ΜΚΟ: (CORSEE, ΕΛΙΑΜΕΠ, Λέσχη Μπίλντεμπεργκ)
• Σειρά επιχειρηματικών στελεχών, βιομηχάνων και εφοπλιστών
• Εξέχοντα μέλη του ελληνικού πολιτικού προσωπικού (συμπεριλαμβάνεται η Μπακογιάννη – γι΄ αυτό έγινε ΥΠΕΞ και ο ΓΑΠ – γι’ αυτό έγινε πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς!)
• Τον …Καρατζαφέρη (ήταν, λέει, υποτονικός στο σχέδιο Ανάν και είπε πως τις υποκλοπές δεν τις έκαναν Αμερικάνοι)
• Στελέχη των ΜΜΕ (τα οποία ΜΜΕ ελέγχονται πλήρως από τις ΗΠΑ)
• Στελέχη της εκπαίδευσης, ιδιαίτερα της πανεπιστημιακής

Περιέργως, απουσιάζουν από τη λίστα των συνωμοτών το ΚΚΕ, ο Στρατός, η ΕΛΑΣ, η ΕΥΠ, το YΠΕΧΩΔΕ, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ, οι ναυτοπρόσκοποι και οι ομάδες πρωτοβουλίας για τα δικαιώματα της caretta- caretta.

Αλλά η «λογική Καραμπελιά» δε σταματάει πουθενά… Σας παραθέτω αυτούσιο το ακόλουθο (απίστευτο!) απόσπασμα:

Στην εκκλησία, η δαιμονοποίηση του Χριστόδουλου – στην οποία συνέβαλε αποφασιστικά και ο ίδιος με τα σφάλματά του και κυρίως με την ποιότητα του «περιβάλλοντός» του- ευνοεί την καταρράκωση ενός θεσμού που συνδεόταν άρρηκτα με την ταυτότητα των Ελλήνων. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η παρόξυνση των εσωτερικών αντιθέσεων, όχι απλώς με τη χυδαία μορφή της, τύπου Ζακύνθου, αλλά κυρίως εκείνη με το Πατριαρχείο. Ακόμα και ο «νέο-ορθόδοξος» χώρος έχει γίνει κομμάτια με την ενίσχυση στο εσωτερικό του των εκσυγχρονιστικών και ψευδο-οικουμενικών αντιλήψεων.

Τι μας λέει, άμεσα ή έμμεσα, ο φοβερός και τρομερός ΓΚ, στις λίγες γραμμές που αφιερώνει στην Εκκλησία;

• Ο Χριστόδουλος είναι καλός (τουλάχιστον από ...εθνική άποψη) – η δαιμονοποίησή του οφείλεται σε καταχθόνιο σχέδιο των …δυνάμεων του σκότους!
• Ο Χριστόδουλος είχε (έχει;) περιβάλλον κακής ποιότητας, το οποίο τον πήρε στο λαιμό του και καταρράκωσε το κύρος του θεσμού (τελικά, για όλα φταίει αυτός ο Κωλοτούμπας – πως τον λένε… Για το «διάβασμα» επί χούντας, για τη «Χρυσοπηγή», για τα εθνικιστικά παραληρήματα, για το έπος του Ειρηναίου των Ιεροσολύμων κλπ κλπ, αυτός φταίει!)
• Η εκκλησία εξέφραζε την ταυτότητα των Ελλήνων (προφανώς ακόμα και όταν αφόριζε την Επανάσταση, όταν καταδίωκε και εξόντωνε κάθε φωνή που της αντιστεκόταν, όταν ευλογούσε και επιδοκίμαζε τη σφαγή των μισών Ελλήνων από τους άλλους μισούς στον Εμφύλιο, όταν δημιουργούσε ή ανεχόταν τις ολέθριες παραεκκλησιαστικές οργανώσεις, όταν συνέπλεε πλήρως και βοηθούσε αποφασιστικά τη χούντα του Παπαδόπουλου, όταν δημιουργούσε το οικονομικό της κράτος εν κράτει, όταν…)
• Οι δυνάμεις του (νέο-οθωμανικού) σκότους βάζουν τον Ζακύνθου να κάνει μια χυδαία αντιπαράθεση με τον Χριστόδουλο! (Αν ο Θεός έχει χιούμορ, θα φροντίσει να πέσει το ΑΡΔΗΝ στα χέρια του Χρυσόστομου!) Προσέξτε: χυδαίος ο ένας - ευγενής εξ αντιδιαστολής ο άλλος...
• Οι ίδιες δυνάμεις βρίσκονται πίσω από την αντίθεση με το Πατριαρχείο!
• Ο νέο- Ορθόδοξος χώρος έχει γίνει κομμάτια, επειδή ενισχύθηκαν στο εσωτερικό του οι …εκσυγχρονιστές (οι ποιοι; Έλα Παναγιά μαζί μας...) και οι ψευδο- οικουμενιστές (αυτοί δηλαδή που δεν ξεκινάνε με το βασικό: ο Πάπας είναι ο Διάβολος!) Εξασφαλίσαμε την ενότητα της εναλλακτικής αριστεράς, μας πήρε ο πόνος τώρα και για τις διασπάσεις των νέο- Ορθοδόξων...

Πώς να τα σχολιάσει κανείς όλα αυτά; Προξενούν θλίψη, γιατί δεν τα έχει γράψει ο Βαβύλης, δεν πρόκειται για παρλάτα του Μητσικώστα, από αυτές που γράφει σε σκόπιμα ανερμάτιστο (κουφό) λόγο για να σατιρίσει ένα πολιτικό πρόσωπο - αλλά τα παραθέτει σοβαρά σοβαρά στο ΑΡΔΗΝ, ο μοναδικός σύγχρονος πολιτικός και διανοητής που έχει γίνει …τραγούδι (από τον Τζίμη Πανούση: θα πάω στον Καραμπελιά, που ‘χει λεβέντες νέους…)

Από το σημείο αυτό και μετά, είναι ανθρωπίνως αδύνατον να παρακολουθήσει κανείς τις αναλύσεις του, οι οποίες είναι δυνατόν να ηχήσουν πειστικά μονάχα σε ακροδεξιά, εθνικιστικά, φονταμενταλιστικά ώτα. Οι υπόλοιποι του ΑΡΔΗΝ, τα αποδέχονται όλα αυτά; Θα έρθει άραγε ημέρα που το ΑΡΔΗΝ θα μοιράζεται στα κατηχητικά; Πως δέχεται ο Γιώργος Καραμπελιάς να διαγκωνίζεται με τον Μίμη Ανδρουλάκη για μια θέση αριστερού ψάλτη του Χριστόδουλου; (Προσοχή: η σχέση τους με την Eκκλησία είναι καθαρά πολιτική – και ως τέτοια υφίσταται κριτική. Αμφότεροι είναι τόσο Ορθόδοξοι κατά βάθος, όσο και ο …ΓΑΠ!)

*

Και δυο παλαιότερα ποστ των «μτΚ» για (ή και για) τον Καραμπελιά:

Κριτική σε ρομαντικές μετα -προτάσεις

και

Θεία - Αριστερά, ζεις ακόμα βρε θηρίο;

*

Άλλο κακό να μη μας βρει...

 
Έγραψε ο Πάνος - Τετάρτη, Απριλίου 12, 2006 |


24 Comments:


  • At 8:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Βρέ τους καταχθόνιους τι σκέφτηκαν!!!

    Ας επιχειρήσω να συμπληρώσω το σενάριο: Οι Ρώσοι θα αντιδράσουν στο παραφούσκωμα της Τουρκίας ως τοπικής υπερδύναμης, και με τις ευλογίες του Κυρίου θα μπουκάρουν στην Τουρκία και θα τα κάνουν όλα λαμπόγυαλο. "Θα χυθεί τόσο αίμα που θα μπορεί σ'αυτό να κολυμπήσει ένα δαμάλι". Κι' εμείς που θα τα παρακολουθούμε όλα αυτά αμέτοχοι (απο την τηλεόρασή μας υποθέτω), μόλις τελειώσουν όλα θα πάμε να πάρουμε την Κωνσταντινούπολη (που στο μεταξύ θα έχει στραγγίξει απο το αίμα), σάν κύριοι.
    Αυτά ονειρευόντουσαν (και συνεχίζουν να ονειρεύονται) διάφοροι κύκλοι της Ορθοδοξίας, και μας τα δίδασκαν και εμάς στα κατηχητικά για να εμπεδώσουμε την αγάπη του Κυρίου.
    Για όποιον δέν τα πιστεύει υπάρχουν και οι σχετικές προφητείες.
    Βέβαια εγώ αυτόν τον Καραμπελιά ποτέ δέν τον είχα σε υπόληψη, αλλα το πώς ανακατώθηκε μ'αυτές τις θεωρίες είναι απορίας άξιον, όντας στο άλλο άκρο.
    Με κάτι τέτοια επιβεβαιώνεται και η γεωμετρία του Riemann, που λέει πως στον χώρο δέν υπάρχει ευθεία, αλλα αυτό που νομίζουμε για ευθεία είναι στην πραγματικότητα μια κλειστή καμπύλη, οπότε πηγαίνοντας αριστερά, αριστερά , αριστερά ... τσούπ! βρίσκεσαι στα δεξιά χωρίς να το καταλάβεις.

    Γιώργας

     
  • At 10:24 μ.μ., Blogger Athanassios

    Σκοτάδι μαύρο και βαθύ.... μαύρο σαν καλιακούδα

     
  • At 10:27 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης

    Πάνο, σου έχω πει ότι έχω διαβάσει τα κείμενα σου που αφορούν τη διαφωνία σου με τον ΓΚ. Και σου είχα γράψει τότε ότι τείνω να συμφωνήσω μαζί σου.
    Δεν έχω διαβάσει το τελευταίο τεύχος του ΑΡΔΗΝ. Συνεπώς είναι σοφότερο να μην εκφράσω άποψη.
    Από αυτά όμως που παραθέτεις, και έχοντας υπόψη μου τις δημόσιες τοποθετήσεις του ΓΚ σε αυτά και σε άλλα ζητήματα, μου είναι δύσκολο να αποφύγω τον χαρακτηρισμό ΚΑΤΑΝΤΙΑ για ένα χώρο που αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός..

    Μάλλον ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ παραλήρημα θυμίζει.

     
  • At 11:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Φίλε Πάνο,

    Nομίζω ότι ο Κ χρειάζεται ένα καλό διάβασμα απο το Χριστόδουλο.

    Υ.Γ. Επειδή επεσα πάνω στην κίνηση και πρόλαβα ζωντανό το σχόλιο του 666, απ' ότι κατάλαβα, ήθελε γράφοντας κάτι ακραίο αλλά αληθινό, να δοκιμάσει αντοχές. (Δες πως αντέδρασαν οι μουσουλμάνοι με τα σκίτσα του Μωάμεθ).
    Εχουμε καταλήξει να αυτολογοκρινόμαστε και οι Χριστόδουλοι να παπαρολογούν ασυστόλως.

    Σχολιαστής

     
  • At 12:15 π.μ., Blogger Panajiotis Oikonomou

    Ο Καραμπελιάς είναι ασύστολος παπαρολόγος και τέτοιος υπήρξε ανέκαθεν.Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω Πάνο,είναι για ποιο λόγο όλα τα ανάγεις στο "παπαδαριό" και στο χουντικό παρελθόν του Χριστόδουλου.Τον εμφύλιο ας πούμε δεν τον προκάλεσε η Εκκλησία.Αλλά,επανερχόμενος στο θέμα,λέω πως η παπαρολογία του Καραμπελιά δεν είναι σε όλα της ανυπόστατη.Αν νομίζεις πως όλα κινούνται σύμφωνα με αυτά που βλέπουμε στις οθόνες και στις τηλεοράσεις μας,νομίζω κάνεις λάθος.Παίρνεις διάσπαρτα στοιχεία του κειμένου Καραμπελιά-και συγκεκριμένα με όσα έχεις απωθημένα,κυρίως την Εκκλησία-ενώ σου διαφεύγει το βασικό:Η συνεχιζόμενη άνοδος της Τουρκίας και ο "σας γαμάω όλους"αμερικάνικος τσαμπουκάς της.Σύμφωνοι πως πολλά από όσα έγραψε ο Κ.είναι πίπες.Αλλά η βασική ιδέα δεν είναι καθόλου φαντασιακή.

     
  • At 1:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πανο αν προκειται ν΄αλλαζεις με τετοια ταχυτητα τα θεματα,θα φυγω να παω σ΄αλλο βλογ (στη Μιραντολινα που με γουσταρει ας πουμε. Λοιπον για να μαθαινετε και οι νεωτεροι: Ο Καραμπελιας μετα τη μεταπολιτευση γαμουσε πολυ. Ολες τις γκομενες που στρατολογουσε.Και μετα τις διεγραφε! Μετα (το ΄77)που αρχισανε να βαρανε διαλυση οι οργανωσεις και δεν ευρισκε ευκολα γκομενες αρχισε να κανει παρεα με το Ματαφιά (στρατηγος) και το Ναξακη.Η περιτωση του προκειται για: γενικη-καθολικη,οξεια-καλπαζουσα Αλαμπασία. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ (Οικονομου):Παπαρολογος παπαρολογος αλλα οπως βλεπω εχεις αρχισει να τον "γλυκοκοιτας" τον...Καραμπελα.Ελα τωρα μην εισαι ντροπαλος!

     
  • At 1:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Για το προηγουμενο σχολιο: Χ (υπογραφη)

     
  • At 2:39 π.μ., Blogger valentin

    Άμα είσαι αντιεθνικιστής είσαι χρηματοδοτούμενο ενεργούμενο του Σόρος και των Εβραίων. Άμα προσκυνάς την ελληνική αστική τάξη και του Καραμανλήδες προπαγανδίζοντας τη μεγάλη και πλούσια Ελλάδα, είσαι ανεξάρτητος διανοούμενος που λεει το αυτονόητο.

    Έψαξα στο σάιτ του Άρδην στα τεύχη των τριών τελευταίων χρόνων. Ούτε ένα κοινωνικό θέμα δεν έγινε αφιέρωμα. Όλα τα τεύχη αφορούν την "εθνική" στρατηγική, τα "εθνικά θέματα". Ο κ Κ και τα ελληνόψυχα παληκάρια του ύπαρχει λόγος να θεωρούνται ακόμα αριστεροί, έστω και εθνικιστές, ή μήπως έχουν κανταντήσει απλοί, καθαροί, αφοσιωμένοι εθνικιστές και τίποτε άλλο; Το αριστερό παρελθόν δε σώζει το εθνικοπαραληρηματικό παρόν των καραμπελιάδων.

     
  • At 7:09 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πανω γαμησε τον τον Καραμπελια και κοιτα να δεις τι επαθα.Οπως ειδες η Μιραντολινα με γουσταρει,ειναι θαυμαστρια μου και μου τα ψιλοριχνει στα σχολια του ποστ σου για το Χριστο κλπ που ειχα γραψει εκεινο το αριστουργημα.Αποφασισα λοιπον απο ευγενεια να να επισκευτω το δικο της βλογ που ειναι μεσ΄την τεχνη και αφου διαβασα το τελευταιο ποστ της καθισα να της γραψω ενα σχολιο.φαινεται οτι με ενεπνευσε και σε συνδιασμο με το ποσο γρηγορα γραφω απο τις 01.00 το τελειωσα στις 5.40 το πρωι.Πηγα να το στειλω μεσ΄την ευτυχια χωρις ναχω προσεξει οτι δεχεται σχολια μονο απο Μπλογκεραταδες.Καταλαβες τι εγινε,χαθηκε ολη η πνευματικη μου εργασια,ενας θησαυρος παραμυθίας,ενας αμυθητος πλουτος συναισθηματων.ενοιωσα σαν να κατεδαφιζοταν ο ναος του Σωλομοντα ως αυθαιρετο μπροστα στα ματια μου και να μην μπορω να το εμποδισω,σαν να καιγοταν η βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας μεσα μου,γαμησε τα.Κοιτα να δεις τι σκευτηκα και σκεψου τι μπορουμε να κανουμε.Το περναω αυριο στα σχολια σου(γιατι τωρα ειμαι σαν χρησιμοποιημενη καποτα απο το ξενυχτι) και την ειδοποιεις εσυ μπλογκεραδικα οτι εχει γραμμα και ναρθει στην εκπομπη σου ν΄ακουσει ενα μεγαλο ευχαριστω απο καποιον επειδη ειναι θαυμαστρια του οπως γινεται και σε μια εκπομπη του ALFA TV και ετσι λειτουργει πληρως το συστημα,γκέγκε? Ετσι θα σωθει και ενα σπανιο κειμενο γυρω απο την τεχνη,την θρησκεια και τον πολεμο. Ο Θειος σου Ισιδωρος.Χ

     
  • At 7:13 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Διορθωση του ανωτερω: Πανο γ....τον τον κ....κλπ. Χ

     
  • At 7:44 π.μ., Blogger Πάνος

    Καλημέρα!

    Αυτή τη φορά τα σχόλια θέλουν προσεκτικό και επιμελημένο ανα-σχολιασμό, κάτι που δε γίνεται πρωί πρωί...

    *

    Θείε Ισίδωρε, ΟΚ!

     
  • At 11:23 π.μ., Blogger kaltsovrako

    Ζήτησε κανείς από τους ηλιθίους να μας βρουν βαρβάρους;

    Μήπως ο κ. Καραμπελιάς θέλει να ξεκινήσει καριέρα τηλεπλασιέ βιβλίων σαν τον Άδωνη;

    Υπάρχει τουλάχιστον καμμιά συνομοσία της προκοπής; Σαν να λέμε να πάρει ο γαυρος το C.Leage, να βγεί η Βίσση πρώτη στη Eurovision, να κάνει και ο Γιωργάκης δίδυμα, να γίνει το αεδρόμιο πάνω στην ταράτσα του Νομάρχη;

    Ας μην ασχολούμαστε με βλακείες ή μάλλον αν ασχολούμαστε ας το κάνουμε με μεγάλα γράμματα να γελάει ο κόσμος. Αυτά και καλημέρες.

     
  • At 1:11 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνε,

    Άμα συνεχίσεις να διαβάζεις Λιακόπουλο "Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ", "Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΡΚΟΥΔΑ", "Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ", "ΤΑ ΕΠΤΑ ΠΡΩΤΟ-ΚΩΛΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ" δε μπορώ να σου εγγυηθώ τόποτις...

    Προτείνω οινοποσία μέχρι να μη θυμάσαι το όνομα σου και άφθονο και καλό σεξ (αν δεν είναι καλό δεν πειράζει, αρκεί να έιναι άφθονο)

     
  • At 2:52 μ.μ., Blogger kukuzelis

    Αυτά δεν είναι τίποτα.

     
  • At 6:23 μ.μ., Anonymous ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ Ο ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ

    Γιατί απορείτε που υπάρχουν και αριστεροί που είναι πατριώτες; Η αριστερά έχει μεγάλη παράδοση πατριωτικών αγώνων. Άλλο εάν οι σημερινοί ψευτοαριστεροί, όπως εσείς, θεωρείτε υποχρέωση της αριστερής σας ιδεολογίας την πολεμική κατά κάθε πατριωτικής ιδέας, παραδόσεως και πολιτικής.

    Βέβαια, δεν είστε λιγότερο προδότες της πατριωτικής αριστεράς, από ό,τι οι πρώην δεξιοί είναι προδότες της πατριωτικής δεξιάς. Εάν διαβάσει κανείς τις δικές σας αντεθνικές κραυγές και τους ανδριανοπουλο-νικοδημικούς του e-rooster.gr, θα διαπιστώσει απόλυτη ταύτιση σε όλα τα σημαντικά εθνικά θέματα. Η διαφορά είναι ότι οι πρώην δεξιοί δεν λένε ότι είναι δεξιοί· δηλώνουν είτε (νεο)φιλελεύθεροι είτε... "μεσαίος χώρος" (ασχέτως του ότι συνεχίζουν να εξαπατούν τους δεξιούς ψηφοφόρους τους, οι οποίοι νομίζουν ότι ψηφίζουν παραδοσιακή δεξιά, οι αφελείς). Κατά τ' άλλα, αριστεροί δήθεν και πρώην δεξιοί, συνασπιστήρια κα νεοφιλελεύθεροι, ένα και το αυτό: τσιράκια της νέας τάξης, της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης. (Μην ξεχάσουμε να ρίξουμε και κανα μπινελίκι στον Χριστόδουλο, να δείξουμε ότι είμαστε in.)

    Καλά ξυπνητούρια.

     
  • At 7:07 μ.μ., Blogger Πάνος

    Γιώργα, σωστός!

    Athanassios, ξέρω πόσο γουστάρεις αυτά τα ποστ... Υπομονή, αύριο (Παρασκευή) θα παίξουμε στο δικό σου γήπεδο!

    Ιχνηλάτη, το "ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ" δε με βρίσκει σύμφωνο και αδικεί κατάφωρα τον ΚΓ. Ως προς το "παραλήρημα" όμως - συμφωνώ απολύτως!

    Σχολιαστή, επί της ουσίας συμφωνώ με όσα έγγραφε ο 666. Αλλά το θέμα δεν είναι να προκαλούμε έναν καυγά - αυτό είναι το ευκολότερο! - αλλά μια ήρεμη συζήτηση, όσο αυτό είναι δυνατόν.

    Παναγιώτη Οικονόμου, τελικά συμφωνείς με τον Κ - παρ' όλο που ξεκινάς το σχόλιό σου με ...πατσαβούρα! Ξεκαθαρίζω για μια ακόμα φορά πως δεν ασχολούμαι με την Ορθοδοξία γενικώς, αλλά με την πολιτική και κοινωνική παρουσία της θεσμισμένης Εκκλησίας - δηλαδή με το παπαδαριό του Χριστόδουλου. Οι υπόλοιποι δε με ενοχλούν σε τίποτα...

    Θείε Ισίδωρε (Χ), φαίνεται πως εσύ τα ξέρεις καλύτερα - και από κοντά... Περιμένουμε πάντοτε νεότερα από το παρελθόν!

    Valentin, ο ΓΚ κατηγορεί την ελληνική αστική τάξη (νεοφαναριώτικες ελίτ) και τον Καραμανλή. Το ΑΡΔΗΝ έχει παρουσιάσει σημαντικότατα αφιερώματα και άρθρα για την παγκοσμιοποίηση, την ήπια ανάπτυξη, τα κινήματα της Νότιας Αμερικής κλπ. Ο "κατήφορος" άρχισε πριν δυο χρόνια περίπου (σταθμός: το βιβλίο του ΓΚ Η θεμελιώδης παρέκκλιση) όταν άρχισε να αναζητά στο χώρο της Ορθοδοξίας το στρατηγικό σύμμαχο που θα συνδιαμόρφωνε (μαζί με τη ρομαντική αριστερά) την ελληνική πρόταση για το μέλλον. Από τότε, το ΑΡΔΗΝ και ο ΓΚ πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο - αλλά όλο και περισσότεροι τον υποστηρίζουν! Συμπτωματικά, ακραίοι της δεξιάς και του εθνικισμού! Ωστόσο είναι αυτοκτονικό για την αριστερά να αφήνει το θέμα της "πατρίδας" (που για τους Έλληνες είναι κορυφαίο - και πολύ σωστά!) στα χέρια της δεξιάς, αφού είναι πρωτίστως λαϊκή επιλογή και το κορυφαίο στοιχείο της ταυτότητας των Ελλήνων. Η ανάδειξη του πατριωτικού χαρακτήρα της αριστεράς είναι από πολλές απόψεις μονόδρομος - αλλά όλα ακυρώνονται όταν αναζητούνται σύμμαχοι στον κατ' εξοχήν εθνικιστικό και αντιδραστικό κοινωνικά χώρο, στη θεσμισμένη Εκκλησία! Το θέμα δεν εξαντλείται εύκολα...

    Καλτσόβρακε, απ' όσα γνωρίζω, αν ο Καραμπελιάς ήθελε μπορούσε εδώ και χρόνια να έχει εξαργυρώσει πολλά - και πολύ ακριβά μάλιστα (εδώ "μεσουράνησαν" εκ μεταγραφής διάφοροι τύποι που δεν διέθεταν ούτε το 1/100 της δικής του αξίας...) Δεν το έκανε! Εγώ δεν έχω κανένα στοιχείο ή καμιά εκτίμηση οτι οι θέσεις του βγαίνουν για κανένα άλλο λόγο, πέρα από την θεωρητική (πολιτική) ανάλυση που κάνει. Θέση μου είναι πως αυτή η ανάλυση είναι τεράστιο λάθος - αυτό είναι όλο.

    Λαμπρούκο, διατυπώνεις μια επαναστατική θεωρία για τη λύση όλων των προβλημάτων της ζωής: μεθύσι και γ@@@@! Ενδιαφέρον... Το έχεις δοκιμάσει; Δουλεύει;

    Κουκουζέλη, πήγα στο σύνδεσμο και έφυγα με λιγότερα μαλλιά...

    Νικηταρά, δες την απάντησή μου στον Valentin. Καλό είναι πάντως, να είμαστε λίγο πιο ...οικονομικοί στους χαρακτηρισμούς (δεν το λέω μονάχα για σένα!)

     
  • At 11:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Σχολιο αφιερωμενο στο τελευταιο ποστ της ΜΙΡΑΝΤΟΛΙΝΑΣ "ΣΑΜΑΝΟΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΙΑΜΑΤΙΚΟΣ": -Εγω το Παρασκευοκυριακο ειχα παει με τον καλυτερο μου φιλο ("βουτυρακι μου" τον φωναζω και εκεινος με λεει "ρε μαλακα") στην ΜΟΜΟΘΑ (+Μονη Μοντερνας Θρησκειας Αγαθωνος) να προσκυνησουμε τον Αγιο Βησσαριωνα.Ο καλυτερος μου φιλος του αρεσει να ντυνεται χλιμιτζουρατα: πουκαμισο dur,δυο γραβατες,φουστανελα-φουντα-φεσι και αρωμα χ-αρμανι.Εγω φοραω ενα γιλεκο απο γουνα γαλοπουλας (διοτι για να παρης γουνα Αγγλοπουλας με την τιμη που εχει φτασει η στερλινα πρεπει να πουλισεις τουλαχιστον μια Ελληνοπουλα και τεσερες Βουλγαρες,οποτε δεν συμφερει),παντελονι παραλαγης (δεν με βολευουν τα φουστανια),σαγιοναρα spedo,και στεφανι "Τσίτουρα" στο κεφαλι.Στη +Μονη αγαθωνος οταν σταθηκαμε μπροστα στο σκηνωμα του Αγιου Βησσαριωνα σηκωθηκε η τριχα μου καγκελο και μουρθε να κλασω ματωμενα δακρυα απο την συγκινηση.Σοκ και δεος!Το βουτυρακι μου βγηκε εξω τρεχοντας για να ξερασει και επειδη παρ΄οτι ειναι ο καλυτερος μου φιλος δεν τον αφηνω ν΄αγιασει γιαυτο κοντευε να λιωσει απο τη ζεστη.Το σκηνωμα το ειχαν τοποθετησει μεσα σε μια σαρκοφαγο Λαρνακα απο την κυπρο αλλα μετα το αλλαξανε και το σαβουρντησανε μεσα σε μια Φυτοφαγο λαρνακα ωστε να μπορει να βοσκει και να επικοινωνει με τα ραδικια. Ο Σπυρακλας ο Καρατζαφερης,οι Αθεοι και αλλες δημοκρατικες δυναμεις μαλιστα πιεζανε την πολιτεια να του φυτεψει και ενα κυπαρισι στο κουτελο. Η Λαρνακα ειχε διαστασεις 2 Χ 0,80 και πλυθισμο 120.000 (μαζυ με τα προβατα αλλα μετα που την πηρανε οι Τουρκοι μεινανε Περιπου τα μισα μονο ζωα κι ο κουκος.Μιραντολινα δεν θα με πιστεψεις αλλα ο δικος σου ο San Beuys οπως τον περιγραφεις ειναι Φτυστος ο δικος μου ο San Beuysarionas.Ειναι τοσο ιδιοι αυτοι οι δυο μεταξυ τους,που μοιαζουν σαν να.....πεθαινει ο ενας για τον αλλον.Προκειται για ενα θαυμα, ενα σημαδι,εναν οιωνο,σκετηκα ενθυμουμενος οσα εγραψες στο σχολιο σου για μενα. Ο Αγιος κρατα σφιχτα στην αγκαλια του το ευαγγελιο του Ιουδα ενω βλεποντας το προσωπο του αναρωτιεσαι αν αυτος ειναι ο λογος που "τα ΄φαγε τα μουτρα του".Απο το σκηνωμα Του αναδυεται μια ευωδια σα νακλασε η νυφη και σχολασε ο γαμος.Ο Βησσαριωνας ποτε στη ζωη του δεν ανεβηκε σε αεροπλανο αλλα την πατησε με τελειως διαφορετικο τροπο απο τον δικο σου:τον εριξε το γαϊδουρι ενω πηγενε να παρει μακαρονια ΜΙΣΚΟ να χλαπακιασουν οι ανταρτες του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ που ειχε ενταχθει σαν δεξι χερι του Βαγγελη Γιαννοπουλου και αριστερο του Αρη Βελουχιωτη.Ξαφνικα το ζωο μυγυϊαστικε και ο Ακακιος αυτος ανθρωπος εσκασε κατω με την πλατη σπαζοντας 7 παϊδια.Και σαν να μην εφτανε αυτο τον κλωτσαει και το μουλαρι (καθοτι ειχε σοβαρους λογους να το κανει....)και του σπαει και αλλα 3 πλευρα(συνολο 10)Τοτε τον πλησιαζε ενας λαγος,που βρεθηκε τυχαια απο κει παρακολουθωντας μια χελωνα και κανωντας οτι κοιμαται, του βουταει το πετραχηλι και την κοπαναει στην κατηφορα.Επειδη ομως ειναι γνωστο απο την φυσικη ιστορια και τη ζωολογια της 4ης δημοτικου πως ο λαγος εχει κοντα ποδια μπρος και μακρυα πισω δεν κανει να τρεχει στον κατηφορο,οπως το ματι σου το αληθωρο,διοτι τοτε συμβαινει οτι και στην περιπτωση: "γαμησι,στενο παπουτσι και κατηφορος",μπερδευτηκε το πετραχηλι στο λαιμο του,πνιγηκε και αρχισε να κουτρουβαλαει και οταν εσκασε στην αγκαλια του Αγιου ηταν φασκιωμενος με το πετραχηλι σαν μουμια,φτυστος ο σκυλος του Τουταρχαμον.Εντελως τυχαια περναγε απο κει ενας Σαλβανος (αγρια φυλη της περιοχης)που κουβαλουσε χασισια για τους γερμανους ναζι και οταν ειδε τον καλογερο ανασκελα γυριζει και του λεει: "βλεπω οτι το πνιγεις το κουνελι" και αρχιζει να ξεκουμπωνεται. Βλεπει ομως το μουλαρι να τον κοιταει ανυσηχο και υποψιασμενο και θυμηθηκε τα σοφα λογια της γριας μανας του: "Γιοκα μου να φυλαγεσαι απο τα πισινα του μουλαριου και απο τα μπροστινα του καλογερου" οποτε αλλαξε γνωμη και εκανε τον αδιαφ(Θ)ορο.Τοτε εγινε το θαυμα! Δυο πετουμενα του ουρανου,ενας πετεινος και μια κοτα προσγηονονται διπλα τους τοσο ξαφνικα που ο Σαλβανος απο τη σαστησμαρα του πεσανε τα χασισια απο τον ωμο ενω αρχισανε να τρεχουνε τα σαλια του φανταζομενος τον κοκορα με μακαρονια ΜΙΣΚΟ,αλλα επειδη ο Βησσαριωνας δεν ειχε προλαβει να ψωνισει τα μακαρονια, αλλαξε γνωμη ,σηκωνει τα χασισια τα...φορτωσε στον κοκορα,αρπαζει γρηγορα την κοτα και αρχιζει να τρεχει.Ετυχε ομως να περναει απο εκει εντελως τυχαια ενας συμαχος Εγγλεζος στρατοχωροφυλακας που πηγαινε να κανει σαμποταζ και ν΄ανατιναξει τη γεφυρα του Γοργοποταμου για να μην περνανε οι Γερμανοι απεναντι και κλεβουνε τα φρουτα μας.-"Αλτ τις ει"? του φωναζει ο ασπρουλιαρης σημαδευοντας τον με το περιστροφο,-"put the kot down matherfacker" οποτε ο Σαλβανος αναγκαζεται να τα παρατησει.Ο Βησσαριωνας ομως που ειναι πεσμενος κατω ανασκελα με το λαγο παραμασχαλα και λεει στον συμαχο οτι ο Σαλβανος ειναι καλο παιδι και βοηθαει στον αγωνα.Ο Εγγλεζος που ειναι χαζος καθοτι Ευρωπαιος ενω εμεις ειμαστε γατόνια και γιαυτο μας ζηλευουνε οι ξενοι αφου οταν εμεις διναμε τα Φωτα στον κοσμο (ως γνωστον Ελληνας ανακαλυψε το ηλεκτρικο ρευμα)αυτοι τρωγανε βελανιδια,τον πιστεψε αμεσως.Ο Σαλβανος που δεν πιστευε στ΄αυτια του αυτα που ελεγε ο καλογερος τοτε συγκινηθηκε,μετανοησε και πιστεψε.Μετα απο αυτο το θαυμα του Βησσαριωνα ακολουθησε μια σεμνη τελετη οπου ο καφρος βαφτηστηκε χριστιανος και περασε στην αντισταση,ωστε να παρει καρτα παραμονης και αργοτερα να μπορει να σηκωνει και την Ελληνικη σημαια στη Μηχανιωνα.Μετα την τελετη και αφου καθησαν και οι τρεις σε μια πετρα να ξαποστασουν και ο Σαλβανος ειπε "να πα να γαμηθουν οι Γερμανοι",βγαζει απο το σακι μια χουφτα μαυρο,κοβει και μια σελιδα απο το ευαγγελιο του Ιουδα παρολο που ο Βησσαριωνας γκρινιαζε και στριβει τρια χαμογελαστικα χωρις τζιβανα (γιατι ο Αγιος δεν τον αφησε να κοψει το εξωφυλλο και το κραταγε σφιχτα στα χερια του) και τα μοιραζει στα παιδια.Περνανε ομως τα γερμανικα στουκας και αρχιζουνε να βομβαρδιζουνε την περιοχη που μετατραπηκε σε..."χειροτερη κι απο την κολαση του Δαντη στην γιουροβιζιον" οπως σχολιασε πικροχολα ο κομπλεξικος Εγγλεζαρας με το γνωστο ειρωνικο του ηθος.Ο αγιος σταυροκοπιοτανε και εκανε οτι δεν ακουσε,ενω ο Σαλβανος παρ΄οτι ηταν πλεον χριστιανος δεν καταλαβαινε χριστο απο οσα λεγανε.Μετα τους βομβαρδισμους καθησανε να καψουνε το τσιγαριλικι για να φυγει η ενταση και να ηρεμησουνε αλλα τοτε ανακαλυψανε οτι δεν ειχανε σπιρτα.Ο Εγγλεζος εξω τα πηρε και αρχισε να τους λεει ποσο μπουρδελο και ανοργανωτοι ειναι σ΄αυτη τη χωρα που ολα τα αφηνουν στην τυχη και οτι μολις καθαρισουν με τους Γερμανους θα δουνε τι σημαινει Γηραια Αλβιωνα.-Αν ειχαμε και φωτια αδελφε μου,του λεει ο γεροντας,εδω θα ηταν ο παραδεισος.Ο Εγγλεζος βλεπει οτι δεν μπορει να βγαλει ακρη με τους μαλακες που εχει μπλεξει και την κοπαναει.Ο Σαλβανος σαν καλος σαμαριτης που ηταν φορτωνει στο σαμαρι τον παπα με το λαγο και τα πουλερικα με τα χασισια στο μουλαρι που ηταν 4 Χ 4,ανεβαινει και αυτος πισοκαπουλα και ξεκινανε ακολουθωντας τον ηλιο που τραβαγε και αυτος τον δικο του δρομο για να κρυφτει πισω απο το μεγαλο βουνο την ωρα που εβαφε πορτοκαλι τον ουρανο προς τη δυση ενω εκανε τα πορφυροχρωμα συνεφα του θφινοπορου να μοιαζουν σαν ξεκοιλιασμενα απο πεινασμενο λυκο προβατα.Ετσι ηταν ο κοσμος ολοκληρος επλεε στο αιμα και την αμαρτια. Ενα γερμανικο μονοθεσιο αεροπλανο αφηνωντας πισω του μαυρους καπνους φανηκε να διαπερνα σαν το θυμωμενο εντομο της Αποκαλυψης τον ματωμενο ουρανο και να συντριβεται πισω απο το ψηλο βουνο μπροστα τους.Ο γερων εκλεισε για λιγο τα ματια και υστερα τα γυρισε προς τον ουρανο σαν κατι να ξερει κατι...που ποτε δεν του ΄πε κανεις! Η Προφητεια!...σκευτηκε σφιγγοντας τον λαγο με το πετραχηλι και το ευαγγελιο του Ιουδα στην αγγαλια του.Ενα τσακαλι ουρλιαξε καπου μακρυα. Ενα ελαφρυ αερακι φυσιξε απο τ΄ανατολικα κουβαλωντας στα φτερα του τη μυρωδια της καβαλινας. ................................-"Το βουτυρακι μου"και ΄γω στεκομασταν βουβοι μπροστα στο σκηνωμα.Ειχε ξερασει πανω απο 50 ευρω κοντοσουβλια και φρυγαδελια,το προσωπο του ειχε μια χλωμη ηρεμια.Ηταν φυσικο,η ευλαβικοτητα του χωρου,η κατανυξη,η ευωδια του σκηνωματος."Καποια στιγμη-ειμαι συγουρος-ο Αγιος μεσα απ΄τη λαρνακα μου κλεισε με νοημα το ματι"! μου ΄πε οταν βγηκαμε.Δεν φαινοταν και τοσο χαλια.............-Ο Βελουχιωτης,ο τρομερος καπεταν Αρης βηματιζε νευρικα πανω-κατω.πολλες σκεψεις γυροφερναν στο μυαλο του σαν θυμωμενες μελισσες και δεν τον αφηναν να ησυχασει: -Τι να ετοιμαζει αραγε ο καπεταν Ζερβας ο παπους του Πανου? Τι να σκαρωνει αραγε με αυτους τους βρωμοεγγλεζους που τα παληκαρια του του ειπανε οτι τους ειδανε ενανε απο δαυτους να τριγυρναει εδω και μερες στα λημερια του? Ο Βαγγελης ο γιαννοπουλος αρματωμενος σαν τον αστακο με μια αρβιδα που του χαρισε ενας φιλος του Ιταλος φασιστας ανωτερος αξιωματικος της κομανταντουρ,καθοταν οκλαδον στην εισοδο της σπηλιας και ηταν μεσ΄τη γκρινια. Τ΄αντερα του γουργουριζανε σαν ερωτευμενα φιδια που εκαναν καταληψη μεσ΄την άδεια σαπιοκοιλια του:-"Που στο διαολο πηγε αυτος ο μαλακας ο καλογερος και δεν εχει γυρισει απο το πρωι? στη Μεση Ανατολη εφτασε να βρει μακαρονια,στο Στρατηγειο"? -"Ολο στο φαϊ ειναι το μυαλο σου Βαγγελη" του αντιγυρισε ο Αρης Θυμωμενα,"παπας ειναι μπορει να τουτυχε κανα θαυμα στο δρομο,αφου το ξερεις,κανει και αλλες δουλειες δεν εχει μονο την καβλα τη δικια μας". Συνεχισε να βηματιζει νευρικα πανω-κατω.............................-Ξεπεζεψαν σε μια στανη οταν ειχε νυχτωσει για τα καλα. Ο Σαλβαρινος κατεβασε πρωτα τα χασισια και μετα τον Αγιο με το λαγο και το ευαγγελιο,και μετα τα πουλερικα,με αυτη ακριβως τη σειρα.Ξεσαμαρωσε το γαϊδουρομουλαρο,μετα ψαχουλευτα στα σκοτεινα βρηκε κατι τομαρια απο κατσικια,τ΄απλωσε κατω και ξαπλωσε τον Αγιο απαλα πανω τους τυλιγοντας τον με δαυτα.Βρηκε μια κουρουπα με προβειο ξυγκι και αρχισε να τον αληφει;-"Τι σκατα ειναι αυτο και μυριζει ετσι"? ρωτησε αναστατωμενος ο Βησσαριωνας,-"ξυγκε"του λεει ο Σαλβανος σε σπαστα ελληνικα.-"ΟΧΙ ΛΥΠΟΣ Σ΄ΕΜΕΝΑ,ΠΟΤΕ,ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ" ουρλαξε αναστατωμενος "το λεει καθαρα η προφητεια,σ΄εμενα να βαλεις λαδι" Ο Σαλβανος τοτε...αρχισε να κατεβαζει καντυλια ψαχνοντας για λαδι βραδυατικα,γρυλιζοντας μεσα απο τα σαπισμενα δοντια του κατι για τους Αγιους Σαραντα.Στο τελος βρηκε μια τσανακα λαδι και αρχισε να τον αληφει με δυναμη στα πλευρα.Ο Βησσαριωνας αρχισε ν΄αναφερει με ουρλιαχτα οσα ονοματα Αγιων ηξερε απεξω. Συμφωνα με την προφητεια: "θα ΄ταν ο μονος εν Ελλαδι που αληφοτανε με λαδι".μετα ξαπλωσε και ο Σαλβανος πανω στα χασισια και δεν αργησε να τους παρει ο υπνος.Ηταν μια δυσκολη ημερα............συνεχιζεται...

     
  • At 11:46 μ.μ., Blogger Πάνος

    Θείε Ισίδωρε, το απέστειλα. Η Μ. έχει σε λειτουργία το comment moderation, που σημαίνει οτι το σχολιό σου ίσως καθυστερήσει λίγο να εμφανιστεί στο ευλόγ της, όπως αρέσκεται να ονομάζει το ιστολόγιόν της. Αναμένω πάντοτε νεότερα από το παρελθόν! (όταν ευκολύνεσαι...)

     
  • At 11:57 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Θείε Ισίδωρε, είχα λάβει το προηγούμενο, οπότε αυτό περισσεύει. Γιαα ρίξε μια ματιά, μη πρήζουμε τον κόσμο ποστάροντας δις και τρις τα ίδια. Αν επιμένετε, να το ξαναποστάρω, και σέβομαι τον διπλό σας κόπο, αλλά οφείλεται στο ανυπόμονον της φύσεώς σας.

    Επίσης, θείε Ισίδωρε, μη τρέφετε φρούδες ελπίδες. Δεν είναι της μόδας πια.

     
  • At 12:31 π.μ., Blogger Athanassios

    Πάνο μου ωραίο το post...αυτά τα γουστάρω αλλά όχι τα σεντόνια.. όπως είπε κι ο Μπιθικώτσης σ' έναν δημοσιογράφο ,όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει το έγκλημα του Κοεμτζή για την παραγγελιά : " ... που να σου εξηγώ... "
    Νικηταρά δεν πιστεύω να μας κρατάς κακία που δεν είμαστε όλοι Τουρκοφάγοι....

     
  • At 2:17 π.μ., Blogger valentin

    Πάνο, το θέμα είναι όντως μεγάλο. Και δεν ξέρω αν ένα κομμάτι από την πατριωτική πίτα γράφει πάνω το όνομα της αριστεράς. Του Άρδην και μια σειρά από τεύχη που έχω από το 2001 ίδιο δράμα είναι. Τέλος πάντων. Κατηγορεί τους κατηγορεί την ελληνική αστική τάξη και τον Καραμανλή βέβαια αλλά από σκοπιά πιο πατριωτική. Στην πράξη τους αφήνει εκτός κριτικής, γιατί το πρόβλημα, για μένα, με τούτους δεν είναι ότι δεν είναι αρκετά πατριώτες.

    Πάντως, θεωρώ πραγματικά σημαντικό που συνεχίζεις συστηματικά να επισημαίνεις τα ατοπήματα Καραμπελιά, όλα και πιο βαριά.

     
  • At 5:07 μ.μ., Anonymous lykojohn

    κάγκελα παντού και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού...

     
  • At 12:47 μ.μ., Blogger exiled

    Απαντώντας στον τίτλο του ποστ, θα έλεγε κανείς: Όχι της εναλλακτικής αριστεράς, αλλά της πατριωτικής. Είναι επίσης χρήσιμο να ανακαλέσουμε στη μνήμη μας ένα σύνθημα των αναρχικών: "Όποιος κοιμάται πατριώτης, ξυπνάει εθνικιστής".
    Έπειτα, πέφτετε και εσείς στην ερώτηση - παγίδα, τί θα γίνει άμα αφήσουμε τα εθνικά θέματα στη δεξιά. Η πολιτική θέση χαρακτηρίζεται κυρίως από το τί προκρίνεται ως πολιτική προτεραιότητα.

     
  • At 5:50 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αγαπητέ exiled,

    η αριστερά ή θα είναι πατριωτική ή δεν θα είναι καθόλου (δεν θα υπάρχει)

    η αριστερά ή θα είναι αντι-εθνικιστική ή δεν θα είναι καθόλου

    η αριστερά ή θα είναι απέναντι από τη μαυροφόρα αντίδραση (τη θεσμισμένη Εκκλησία, όχι την Ορθοδοξία ως επιμέρους λαϊκή παράδοση) ή δεν θα είναι καθόλου.

    η αριστερά ή θα είναι ξεκάθαρα απέναντι στην Κοσμοκρατορία και κυρίως απέναντι στο μεγάλο κεφάλαιο ή δεν θα είναι καθόλου

    η αριστερά ή θα ανοίγει δρόμους για την τοπικότητα, την προστασία του περιβάλλοντος, την επιλεκτική χρήση των τεχνολογιών, την ανάδειξη των επιμέρους παραδόσεων και πολιτισμών κλπ - ή δεν θα είναι καθόλου.

    Η ουσία της κριτικής μου στις απόψεις Καραμπελιά είναι οτι προσπαθεί να συμπεριλάβει ως στρατηγικό σύμμαχο αυτού που ονομάζει "ρομαντική αριστερά" το Χριστόδουλο! Προσέξτε, όχι απλώς την Ορθοδοξία ως παράδοση (που κι αυτό είναι λάθος ή εν πάσει περιπτώσει συζητήσιμο) αλλά το Χριστόδουλο!

    Η επιλογή του αυτή τον οδηγεί σε παραλογισμούς - να εντάσσει δηλαδή σε αυτούς που "θέλουν να καταστρέψουν την Ορθοδοξία και τον ελληνισμό" τον ...Χρυσόστομο Ζακύνθου, το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και τον Καρατζαφέρη - έτσι, χύμα! Και ως κορυφαίο αυτών που ανθίστανται το ...Χριστόδουλο!

    *

    Για τη βασική σας αντίρρηση (αν δηλαδή συμβιβάζεται η αριστερά με τον πατριωτισμό) ελπίζω να μας δοθεί σύντομα η ευκαιρία να συζητήσουμε πιο διεξοδικά.