ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006
Ένα κορίτσι συναντά εν' αγόρι
Ρομαντικόν ανάγνωσμα. Γράφει ο θείος Ισίδωρος*

Όταν χτύπησε το τηλέφωνο τινάχτηκα από το κρεβάτι κι άνοιξα την πόρτα αλλά επειδή δεν είδα κανέναν άνοιξα και το παράθυρο και μετά κατάλαβα ότι κάτι περίεργο συμβαίνει γιαυτο σήκωσα το ακουστικό.
-Ο θείος Ισίδωρος;
Η γυναικεία φωνή ήταν γεμάτη νάζι και γιαυτό υποψιάστηκα μήπως είναι καμιά ναζίστρια αλλά αυτή με καθησύχασε και τότε το μυαλό μου πήγε στο χειρότερο μήπως είναι ο Ναζιαζινος αλλά μετά ξανασκέφτηκα ότι ο Ναζιαζινος ήτανε άντρας και γιαυτό ρώτησα νυσταγμένος ποιος επιτέλους είναι.
-Η Σόφη είμαι καλέ η θαυμάστρια σου, η αναγνώστρια των μυστικών του κόλπου.
Το μυαλό μου τότε άρχισε να δουλεύει απεριφράστως προκειμένου να καταλάβει ποιο είναι το μυστικό κόλπο.
-Η Σοφη είμαι καλέ, επέμενε, από τη Θεσσαλονίκη, από τον ανιψιό σου τον Πάνο, για τα γενέθλια σου πλάκα με κάνειςς τώρα;

Ο μεσημεριανός ύπνος με γεμάτο στομάχι πάντα με χάλαγε. Οι χειρότεροι εφιάλτες είναι αυτοί του μεσημεριανού ύπνου και μέχρι να συνέλθεις έχει πάει βράδυ.
- Και γιατί δεν το λες τόση ώρα, που είσαι;
- Στο αεροδρόμιο.
-Ωραία παρ΄το αεροπλάνο κι έλα κι αμα φτάσεις ξανατηλεφώνα να σου πω πως θα ‘ρθεις, καλό ταξίδι.
-Ποιο αεροπλάνο να πάρω καλε,πλακα με κάνεις τώρα;
-Αυτό που έρχεται Αθήνα, εκτός κι αν το μετάνιωσες.
-Καλά πλάκα με κάνεις τώρα; Αθήνα είμαι καλέ, ΕΛΒΕΝΙΖΕΛΟΣ γραφεί η πινακίδα μπροστά μου.
-Και γιατί δεν το λες τόση ώρα; Τσάκω μωρό μου ένα ταξί κι έλα Περαία, διεύθυνση… μέχρι νάρθεις θάχει φουσκώσει και το σουφλέ, να προλάβω να κάνω κι ένα ντουζακι.
-Τι, πάλι πίσω Θεσσαλονίκη, πλάκα με κάνεις καλά εσύ Αθήνα δε μένεις;
-Όχι Αθήνα μωρό μου, Πειραιά μένω, βορειοπειραιώτης είμαι.
-Και δε με λες που είναι ο Πειραιάς γιατί εμένα ο Πάνος δεν με είπε Πειραιά, Αθήνα με είπε, δεν το πιστεύω να με κάνετε πλάκα;
- Κοντά είναι, ξέρει ο ταξιτζής, είναι τώρα για πλάκες αυτά τα πράγματα;
-Έρχομαι θειε μου, πλύσου κι έρχομαι.

Το ντουζ βοηθάει να συνέλθει κανείς κι ο φραπές το ίδιο, δυο φραπέδες ακόμα καλύτερα, κοντραξούρα, αποσμητικό, μπουρνούζι, πούρο κι ένα ψαγμένο βιβλίο πάνω στον καναπέ ανοιγμένο στη μέση.
Που ξέρεις μπορεί ναχει και τίποτα πνευματικές ανησυχίες.
Οι νέες σήμερα ψοφάνε για γνώσεις κι εμπειρίες.
Ακόμη κι αν έχει πάει μέχρι την 3η δημοτικού ένας ώριμος άντρας είθισται σύμφωνα με το μύθο να είναι και μια πηγή που ν' αναβλύζει γνώση και χρήμα.

Προς στιγμή και κατά τη διάρκεια του στολισμού μου σκέφτηκα να φορέσω και λαμπάκια, αλλά επειδή το χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν φύεται και δεν ευδοκιμεί στο σπίτι του θειου το ξέχασα παραυτα.

Αν η φωτογραφία στο μπλογκ ήταν αληθινή τα 73α γενέθλια του θειου Ισιδώρου θα ήταν ένα γεγονός εφάμιλλο της ολυμπιάδας.

Όταν χτύπησε μετά από ώρα πάλι το κουδούνι, ήμουνα στο δεύτερο ουίσκι, σηκώθηκα κι έτρεξα ν΄ ανοίξω, αλλά πάνω στη βιασύνη μου παραπάτησα και πήρα παραμάζωμα το έπιπλο που ήταν κοντά στην πόρτα κι ορθά κουτρουβάλα κι ότι είχε επάνω του σαβουρντίστηκε επάνω μου με ένα θόρυβο σα να τρακάρανε τραίνα ενώ το κεφάλι μου βρόντηξε στην πόρτα και βρέθηκα κάτω ανάσκελα στολισμένος μ' ένα σωρό τσιμράγκαλα.

-Καλέ πόλεμος γίνεται εκεί μέσα, καλά δε με λες πλάκα με κάνεις;
Η φωνή ακουγόταν έξω από την πόρτα και γω σηκώθηκα βογκώντας κι άνοιξα την πόρτα….
Ο πόνος και η έκπληξη βρήκανε την ευκαιρία να κάνουνε αλλαξοκωλια μέσα μου.
Όλα γύρω αρχίσανε να γυρίζουνε σαν τρελά
-Μωρό μου πεθαίνω, πρόλαβα να πω και ξανασωριαστηκα σαν τσουβάλι με γλυκοπατάτες.

*

Όταν άνοιξα τα μάτια μου την είδα να κάθεται δίπλα μου και να με κοιτάει κρατώντας με το χέρι της το μέτωπο μου.
Τα ξανακλεισα και τα ξανανοιξα κι αυτή ήταν ακόμη εκεί.
Αέρας, άγγελος, ουρί του παραδείσου βγαλμένο από καρτούν.
Μπλε τεράστιες ματάρες, ξανθό μαλλί, χείλη ίσαμε μισό κιλό εξαιρετικό ψαχνό, μάγουλα σαν τα μήλα του προπατορικού αμαρτήματος, στήθη που αν έπαιζε σέντερ φορ θαβγαινε συνέχεια οφσαϊντ μόνο και μόνο λόγω… ρώγες
-Θείε μου ποιος σε χτύπησε;
-Δεν είναι τίποτε μωρό μου ένα μικρό ατύχημα μόνο, πάει πέρασε.

…………………………………………………………………………………………

-Ώστε εσύ είσαι είσαι ο θειος Ισίδωρος, ακριβώς όπως σε φαντάστηκα.
Προσπάθησα να καταλάβω τι ακριβώς υπέκρυπτε η έκφραση του προσώπου της.
-Δηλαδή πως με φαντάστηκες;
-Ακριβώς όπως είσαι, δεν ξέρω, να, δεν μπορώ να στο περιγράψω, δεν είμαι καλή σ΄αυτά.
-Σε τι είσαι καλή μωρό μου, τη ρώτησα κρατώντας το κεφάλι μου και μαζί το χέρι της που κράταγε το κεφάλι μου.
-Δεν ξέρω, εσύ θα με πεις, εσύ υποτίθεται ότι τα ξέρεις αυτά, τόση πείρα, τόση σοφία, γιαυτό ήρθα.
Η χροιά της φωνής της απέπνεε μια σιγουριά, οι ερωτήσεις της εμπεριείχαν μια βεβαιότητα περισσότερη από αυτή που έχουν πολλές απαντήσεις.
-Αν ψάχνεις για σοφία, φαντάζομαι ότι μάλλον εγώ θαπρεπε να σε αναζητήσω Σοφία.
- Θέλω να μάθω σε τι είμαι καλή, ο Πάνος με είπε ότι είσαι ο πιο κατάλληλος να απαντήσει.
-Μπα, έτσι σε είπε ο Πάνος; Και δε με λες, ο Πάνος δεν ήξερε να σε απαντήσει ή ξέχασες να τον ρωτήσεις;
-Όχι καλέ, με είπε ότι είμαι καλή αλλά παίρνω κι άλλη βελτίωση και με είπε να έλθω και σε σένα γιατί θέλει να γίνετε, κάτσε να δεις πως μου το΄πε…ομόκολποι;...κάτι τέτοιο.
-Ο Πάνος μωρό μου είναι σκεπτόμενο άτομο γιαυτό τα λέει αυτά, μη δίνεις σημασία.
-Δε με λες θείε εσύ όλα αυτά πως τα γραφείς, τα σκέφτεσαι μόνος σου, τα διαβάζεις από πουθενά ή ταχεις ακούσει από άλλους;
-Τα σκέφτομαι μωρό μου, έχω ένα εξοχικό, μια ντάτσια ειδικά γιαυτή τη δουλειά, εκεί αποσύρομαι και τα σκέφτομαι.
-Θέλω να το δω.
-Θα το δεις όταν έρθει η ώρα.

Το μάτι μου έπεσε σε 3 τεράστιες βαλίτσες ακουμπισμένες δίπλα στην πόρτα αρκετές να χωρέσουν μια ολόκληρη οικοσκευή. Ανασηκώθηκα λίγο από τη θέση που βρισκόμουν.
-Δε μου λες τι είναι αυτές, μετακομίζεις;
-Ποιες, οι βαλίτσες; Τ΄ απαραίτητα του ταξιδιού θειε μου, δηλαδή οι 2, η 3η έχει μέσα προκηρύξεις για την επεκταση του αεροδρομίου, είπε ο Πάνος να τις μοιρασουμε χέρι-χέρι, να ενημερώσουμε τους χαμουτζήδες για την οικολογική καταστροφή που θα προκαλέσει η επέκταση του αεροδιαδρόμου.
-Δε μου λες γι΄ αυτό σ΄ εστειλε ο Πάνος, είσαι κι εσύ οικολόγος;
-Θειε μου ο Πάνος μ΄ εστειλε να σε μυήσω στα μυστικά του κόλπου, περίμενε λίγο, που είναι η τουαλέτα ν΄αλλαξω και να φρεσκαριστώ λίγο από το ταξίδι;
-Δεξιά η πρώτη πόρτα.
Σε λίγη ώρα άκουγα το θόρυβο του νερού στο μπάνιο ενώ μια από τις βαλίτσες βρισκόταν ανοιχτή στο πάτωμα και το περιεχόμενο της αποτελούμενο από δεκάδες ρούχα και χιλιάδες γυναικεία συμπράγκαλα σκορπισμένα στο σαλόνι που θύμιζε παζάρι.


…………………………………………………………………………………………..

Ένα καλό γυναικείο μπάνιο θέλει το χρόνο του, ένα χρόνο που κυλάει αργά και βασανιστικά όταν ευρίσκεσαι από την απ΄οξω μεριά. Όταν επί τέλους άνοιξε η πόρτα, τα ματιά μου βρήκαν αροδου, πιο αροδου κι από την σχεδιαζόμενη προέκταση του αεροδιαδρόμου στο Θερμαϊκό.
Το διάφανο πολύχρωμο παρεο της φωτογραφίας των μυστικών του κόλπου είχε κολλήσει στο βρεγμένο σώμα και άφηνε να διαγραφεί……………………………………………συνεχίζεται…….


…………………………………………………………………………………………..




Το υπολυπο γραφτο μονος σου


*Σημ: αναμένεται και η εκδοχή της Σόφης...
 
Έγραψε ο Πάνος - Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 |


41 Comments:


  • At 8:19 π.μ., Blogger roidis

    τέτοια να διαβάζω από 'σένα Πάνο, μούφτιαξες την μέρα.

    μπράβο.

     
  • At 10:20 π.μ., Blogger Πάνος

    Αγαπητέ Ροϊδη, ευχαριστώ, αλλά εγώ ΔΕΝ είμαι ο θείος Ισίδωρος. Αυτός είναι ένας από τους πολλούς εκλεκτούς φίλους (ο μόνος που δε γνωρίζω προσωπικά) που γράφουν στα "μτΚ" όταν τους κάνει κέφι: Basilio (σκίτσα), Athanassios, Ηλίας, Σχολιαστής, Γιώργας, Φίλτατος... και ο ιστορικός Βλάσης Αγτζίδης! Θα έλεγα και ο Περικλής, αλλά αυτουνού τις ιστορίες τις γράφω εγώ, συνήθως ευθύς αμέσως μόλις τις αφηγηθεί, στη δουλειά.

    Τα εύσημα λοιπόν, εκεί που πρέπει!

     
  • At 10:24 π.μ., Blogger Πάνος

    Χθες, λίγο πριν τις μία μετά τα μεσάνυχτα, είδα το μέηλ με την ιστορία του Ισίδωρου και της Σόφης... Τραντάχτηκε η οικοδομή από τα γέλια, ελπίζω να αρέσει και σε σας...

    *

    Τις άλλες ιστορίες του θείου Ισίδωρου (όταν δεν ασχολείται με τον Ένγκελς γράφει ...μοναδικά) θα τις βρείτε στην ομάδα "θείος Ισίδωρος", αριστερά στη σελίδα.

     
  • At 12:14 μ.μ., Blogger άστεγος

    Μωρέ, τελικά ο θείος άπλωσε;;;

     
  • At 3:55 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης

    Εγώ φταίω που έκατσα και διάβασα ολόκληρο σεντόνι με την προσμονή να μας περιγράψει ο Θείος μου πως γίνεται κανείς.. ομόκολπος με τον Πάνο !

    Πάω για κρύο ντους.. :)))))

     
  • At 7:46 μ.μ., Blogger Μαριέλε

    Πάνο,καλησπέρα,
    πέρασα μιά βόλτα να σού πω ότι το αγαπημένο μου άρθρο είναι ο αποκεφαλισμός τού σκώληκα!!!!!!

    Ιχνηλάτη,τέτοια λες στα ξένα μπλόγκς?
    [Κάτσε να το πω στο Μιχάλη!]

     
  • At 8:06 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε Ισίδωρε, τέτοιους καφέδες να πίνεις, να εμπνέεσαι...
    Οι πληροφορίες μου λένε ότι μέσα στις βαλίτσες είχαν εμπλακεί και προκηρύξεις για τη σωτηρία του ΠΑΟΚ.Σ΄αυτή την πόλη όλοι είναι γιαλαντζή-επαναστάτες και μόνιμα διαμαρτυρόμενοι τελικά... Αντιπροσωπευτικό δείγμα της μιζέριας της πόλης οι Παοκτσήδες και τα γκατζετς για τη σωτηρία του κόλπου (άκου γκάτζετς χαχαχαχαχα), τα οποία προφανώς περιείχε η βαλίτσα, αλλά εσύ ευγενικά τα αποκάλεσες "προκηρύξεις".
    Ρίξε λοιπόν έναν Ενγκελς να φτιαχτούνε, εγώ θα βάλω τη μουσική υπόκρουση:
    "Αρνιέμαι, αρνιέμαι, αρνιέμαι
    οι άλλοι να κρατάνε τα σχοινιά
    αρνιέμαι να με κάνουν ότι θένε
    αρνιέμαι να πνιγώ στην καταχνιά"
    (Μουσική: Μ. θεοδωράκης-Στίχοι Ιακ. Καμπανέλλης).
    Και μετά από τόση άρνηση, στείλε μου και τη Σοφία να πιω κι εγώ κανέναν καφέ της προκοπής!!

     
  • At 8:06 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Ανηψιε με τον Ενγκελς δεν ασχολουμαι, απλως ενας ταπεινος μελετητης του φαινομενου "μετατροπη της λιμπιντο σε πολιτικη δυναμη" ειμαι.


    Ανηψιε Ιχνηλατη δεν καταλαβα, τσαμπα τσοντα ηθελες?

     
  • At 8:24 μ.μ., Blogger Μαριέλε

    θείε ,ομολογώ γέλασα ΠΟΛΥ με το κομμάτι πού λέει γιά το εξοχικό ,τη ντατσια πού αποσύρεσαι και σκέπτεσαι και περνάς καλά, ετσι ώστε, καλά να σού βγαίνουν και τα ελιξίρια τής απολυταρχικής σου εξουσίας!

     
  • At 9:03 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Αθανασιε,
    αν ενοεις τον ανηψιο μου δεν ειναι γιαλατζη επαναστατης.
    Το΄πε και το΄κανε (...και τα σκυλια δεμενα)!
    Και οπως περιτρανα απεδειξε ΔΕΝ ειναι κατα του "μπαζωματος του κολπου" γενικως...και απο ιδεοληψια.

    Σχετικα με τη βαλιτσα:
    "Απο το πολυ το γκατζετ
    εξεφυγαμε απ΄το μπατζετ"

    Οσο για τον ΜΠΑΟΚ:
    "Οι μπατσοι πουλανε την ηρωινη
    κι εμας η ΜΠΑΟΚΑΡΑ τσαμπα μας τη δινει" (δημωδες),
    λιγο τοχεις?

    Ετοιμαζω το πονημα
    "Ο Ενγκελς στα προθυρα νευρικης κρισης
    ή
    απ΄την πολυ την αρνηση
    επαθα μια αυταπαρνηση
    κι απ΄την πολυ την πορωση
    επαθα οστεοπορωση",
    στρωσου να γραψεις καμια νοτα.

    Τον καφε ξεχασε τον
    Την Σοφια αν θες να ριξεις
    θα μοιρασεις προκυριξεις.

    Τα υπολυπα θα στα εξηγησει ο Πανος!

     
  • At 9:50 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Τι ενοεις, ω ποιητρια "ελιξιριο απολυταρχικης εξουσιας"?
    Αυτο ειναι καλο ή κακο
    ω! ανηψιε μου Πανο?.

    (Ειμαι παλαιας κοπης
    παρακαλω την επιεικεια σας-το ελαχιστο κ. προεδρε)

    *

    Σε προηγουμενο σχολιο αντκαθισταται η λεξη "μελετητης" με τη λεξη "παρατηρητης"
    (μην το παραχεσουμε κιολας)

     
  • At 10:10 μ.μ., Blogger Μαριέλε

    Ω, θείε Ισίδωρε,
    γιά να το βρείς ωραία γραμμένο ,θα πάς στήν "αναζήτηση"στο site
    στα ΝΕΑ ,θα γράψεις ¨"Τάκης Θεοδωρόπουλος" και θα κάνεις κλίκ στο αρθρο "πρωινό ξύπνημα και γεωστρατηγικοί σχεδιασμοί".06-05-2006
    {αν δεν ξερεις ,ξερει ο Πάνος από αυτα!}
    {καλό είναι!}
    Ετσι πού μού απάντησες ,προτείνω να διαβάσεις το βιβλίο τού Ε.Τ.Α Χόφμαν "βίος καί πολιτεία τού γάτου Μούρ" εκδόσεις Ερατώ,αν δεν το εχεις ήδη!{καλό είναι!}΄


    Μήν τσιμπάς!"μελετητής!"...

     
  • At 10:21 μ.μ., Blogger Σχολιαστής

    Θείε Ισίδωρε, έγραψες.

     
  • At 10:45 μ.μ., Blogger Athanassios

    θείε για να ρίξω τη Σοφία και να πιω καφέ από τα χεράκια της μέχρι και γκάτζετ(χαχαχαχα) στο πέτο βάζω : "όχι στα μπάζα".... είδες τι θυσίες κάνω? εσύ δηλ. τι παραπάνω έκανες? ( Τις βαλίτσες μπορείς να τις κρατήσεις, τη Σοφία να τη στείλεις)...

    Η θεωρητικοποίηση του μηδενός δεν θεωρείται ιδεοληψία. Αλλωστε ο μπλογκάρχης έχει αποδεδειγμένα τεράστιες και αδιαμφισβήτητες ικανότητες να το κάνει και επιπλέον όψιμα ανακάλυψα και το χάρισμά του να ξεσηκώνει τα πλήθη...
    Λίγο τόχεις να κυκλοφορούμε στην πόλη με το γκάτζετ(χαχαχαχα) στο πέτο?
    Ασχετα αν εγώ θα το κάνω για άλλους λόγους...
    Γκάτζετ(χαχαχααχα) " ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΟΚ" δεν βάζω...

     
  • At 11:40 μ.μ., Blogger Πάνος

    Παίδες και Μαριέλε, χαίρετε!

    *

    Αντώνη, ο ίδιος στο άλλο ποστ έγραφε "4-0 και χαμένο πέναλτυ στο 90"

    (εκτός αν έπαιζαν ποδόσφαιρο στο κομπιούτερ...)

    *

    Ιχνηλάτη, ένα τέτοιο θείο έπρεπε να έχουμε ως νεολαίοι... αλλά κάλιο αργά, παρά ποτέ!

    *

    Μαριέλε, θα σου συνιστούσα να σκαλίσεις και τα παλιά, αλλά μην μπεις στον κόπο: μέχρι τέλος του μηνός, τα "μυστικά του Κόλπου" θα κυκλοφορήσουν σε βιβλίο. Θένξ!

    *

    Athanassios, έλα τώρα: ντρέπεσαι να πεις πως πείστηκες οτι και σεις οι Σαλονικιοί πρέπει να κουνήσετε το χεράκι σας για το αεροδρόμιο (μην τα περιμένετε όλα από τους Μωραϊτες!) και το ρίχνεις στην παλαβή... Ο νέος, κοντεύει τη μελέτη;

    *

    θείε Ισίδωρε, τα σέβη μου! Τη Μαριέλε και τα μάτια μας, παρακαλώ - κοντεύουμε να καταντήσουμε μπακουροπαρέα, όπως ήταν κάποτε οι "Διαστάσεις" του Μητσού!

    *

    Σχολιαστή, χαίρε!

    *

    Θυμίζω: τα νεότερα για το διάδρομο στο http://diadromos1028.blogpost.com/

    *

    Σήμερα, μαζί με τα νέα, μια πρωτότυπη εικαστική δημιουργία - απάντηση στις αθηναϊκές αγελάδες.

     
  • At 11:46 μ.μ., Anonymous ο θειος εις υδωρ

    Μελετητης αποκλειεται.
    "Ο Γρηγορης εγρηγορει
    κι ο Μελετης εμελετα
    κι ετσι εφαγε ο Γρηγορης
    του Μελετη τη γυναικα!"
    (για τετοια ειμαστε τωρα στα γεραματα?)

    Ανηψιε με(τα) τη Σοφια "την εχω δει" φιλοσοφος, μη με ανακατευεις με αλλες γυναικες.

    ΑΘαναση, και γκατζετ ΜΠΑΟΚ θα βαλεις, κι αρχισε να ξεμπαζωνεις απο τωρα, αλλιως...δε σε βλεπω να τη σηκωνεις τη σημαια.

     
  • At 11:56 μ.μ., Blogger Athanassios

    Γη και ύδωρ έδωσες για τη Σοφία... σε βλέπω να ξεμπαζώνεις και να αναφωνείς: μα τι μας φταίνε τα έρμα τα μπάζα??

    Μπλογκάρχη η μελέτη τελειώνει. Θα έχεις νέα μου σύντομα. Εγώ όπως είπα αναλαμβάνω μόνο τη μουσική υπόκρουση. Δεν ξεχνώ βέβαια ότι είσαι από ηρωική γενιά (στου Παπαλάμπρου την αυλή....) και ότι εδώ είμαστε Δωριείς και όχι Μωραίτες, στους οποίους όμως όλα τα Ελληνικά φύλα οφείλουν πολλά...(καλά μη ξύνομαι τώρα και φάμε κανένα σεντόνι στη μάπα περί Μορέως)..

     
  • At 4:01 π.μ., Anonymous Θειο εις Υδωρ

    Αθανασιε γη και υδωρ εδωσα αλλα την προεκταση μου μεσα στον κολπο την εκανα...και με την αδεια του Πανου.
    ...κιεσυ κατσε ΚΑΙ γραφε μελετες κατα της προεκτασης μηπως τον ψησεις τον Πανο (και τον καϊφε)

     
  • At 4:58 π.μ., Anonymous ο θειος

    Αγαπητη συναθλητρια
    Οταν ελεγα "Ντάτσια" δεν εννοουσα "Ντάτσα" δηλ. εξοχικο, εννοουσα οτι στο εξοχικο μου εχω μια Ντάτσια (DACIA-παλιο τσεχοσλοβακικο αυτοκινητο) στο οποιο παω και καθομαι προκειμενου να διαλογιστω και να σκεφτω διαφορα φιλοσοφικα ζητηματα και μετα βγαινω απ΄τη ντατσια και παω μεσα στο εξοχικο και κοιμαμαι.Ευτυχως η Σοφια το καταλαβε!

    Αλλη ερωτηση

     
  • At 10:19 π.μ., Anonymous anonymous Pontiac

    Θείε Ισίδωρε,

    τελικά μας συνδέουν πολύ περισσότερα απ' αυτά που μας χωρίζουν!!!

    Ένας από τους λόγους που τάσπασα με την Πανσπουδαστική στα νιάτα μου είναι ότι γούσταρα τον Ράιχ, κόντρα στη γραμμή της παράταξης, και άλλα πολλά.

    Όσον αφορά τη Σόφη, σημασία δεν έχει η άποψή της αλλά η φαντασίωσή σου!

     
  • At 1:51 μ.μ., Anonymous θειος

    Φιλε Ποντιακ
    Βιαστηκες να τα σπασεις με την Πανσπουδαστικη και την πατησες.
    Αν εκανες λιγο υπομονη σημερα θα τα συνδιαζες ολα, θαχες φτασει πολυ ψηλα (δεν ειδες η Κανελη?) και θαχες και μια ντάτσα.
    Εγω ειμαι αλλη περιπτωση, με φαγανε τοτε οι Σταλινικοι (Βλαντας-Μπαρτζωτας) γιατι ημουν στην ομαδα Γυφτοδημου, αν/αφου ξερεις ιστορια.

    Οσο για τη Σοφη μην αγ-χωνεσαι, (αν θελει) θα πει η ιδια την αποψη της, θα την συζητησετε και θ΄ανταλαξετε αποψεις.

    Αλλη ερωτηση

     
  • At 3:11 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Θείε η DACIA μέσα στην οποία πας και σκέφτεσαι τι μοντέλο είναι;
    Έχω LADA NIVA κάνει για αυτή τη δουλεία;

     
  • At 3:46 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Ανονοματε η DACIA ειναι καρπος της σχεσης μου με τη Μιμηντενίση που ηταν καρπος της σχεσης της με το Χαβελ (αλλος ομοκολπος).
    Το LADA NIVA ειναι το LAND ROVER του φτωχου, κανει και παρακανει αλλα πρεπει ναχεις και μια Ντάτσα (εξοχικη βιλα) και να τοχεις στο γκαραζ γιατι αν το΄χεις στην Αθηνα μπορει να το μαζεψει ο Δημος και να το ψαχνεις στην Αμυγδαλεζα στα σκραπ.
    Εμενα οταν τοχα στην Αθηνα μια φορα μου τοχε παρει ο Δημος και μεχρι να το βρω και να το παρω πισω δεν μπορουσα να σκεφτω (σκραπ).
    Γιαυτο αναγκαστηκα και πηρα τη Ντάτσια (εξοχ.)και το πηγα εκει.


    Αλλος

     
  • At 7:12 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε, μήπως η Ντάτσια είναι προϊόν της σχέσης σου με την Κομανέτσι και σου την πρόσφερε ο Τσαουσέσκου για να σε κάνει κουμούνι και επίλεκτο μέλος της Πανσπουδαστικής? Η Ντάτσια (αυτ.) είναι Ρουμάνικη, η ντάτσια (εξοχ.) που βρίσκεται?
    Αυτός ο μπλογκάρχης με μισεί απόλυτα. Εχει ρίξει σε βάρος μου τόννους λάσπης στη Σόφι και ο θείος είναι μοναχο-καφές...
    Ελλείψει προέκτασης και κόλπου λοιπόν συνεχίζω τη μελέτη... (αυτή η κοινωνία είναι μίζερη και άδικη) θα κάνω κι εγώ τα γκάτζετς μου..

     
  • At 7:53 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Αθαναση η DACIA ειναι Τσεχοσλοβακικο αυτοκινητο και οχι Ρουμανικο (που σου τα μαθανε αυτα, στο ΠΑΣΟΚ ησουνα?), μη διαστρεβλωνουμε και την ιστορια.

    Με την Κομανετσι ταχε ο γιος του Τσαουσεσκου ο Νίκου και του ειχε δωσει μια μπάτσα και γιαυτο αναγκαστηκε να της παρει μια LANCIA (FULVIA 1300).

    Η Ντάτσα μου (εξοχ.) βρισκεται στη Σαλαμινα στη θεση Παλουκια, εκει παω και καθομαι και σκεφτομαι τα διαφορα ακανθωδη φιλο-Σοφη-κα ζητηματα.

    Ο μπλοκαρχης δε σε μισει, σ΄ αγαπαει, εσυ μελετα, μελετα και στο τελος κατι θα (γ-με)ινει.


    ο επομενος

     
  • At 10:16 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε παρά το σεβασμό που αποδεδειγμένα σου τρέφω λόγω των 73 χρόνων σου, θα σου υπενθυμίσω ότι η Dacia είναι Ρουμάνικης κατασκευής... η Scoda τσέχικη... κατανοώ όμως... σ' αυτή την ηλικία με μία Σόφη "καιόμενη βάτο" είναι λογικό να ξεχνάς το ένδοξο παρελθόν σου...
    Τον Μπλογκάρχη θα τον σκίσω και θα κάψει τα γκατζετς (χαχαχαχα) οσονούπω...
    Μα καλά ήταν θέση αυτή να διαλέξεις να κάνεις την ντάτσα σου? Εμένα με ευνοεί βέβαια γιατί η Σόφι δεν θα κάτσει για πολύ... τι θα λέει στις φίλες της? "με πήγε ένας κολόγερος στο εξοχικό του στα Παλούκια Σαλαμίνας???"

    Μπλογκάρχη να λάβεις μέτρα... έχουμε μείνει πέντε(5) "βάλανοι" εδώ και λέμε μαλακίες...

     
  • At 7:43 π.μ., Blogger Πάνος

    Athanassios,
    διερχόμεθα περίοδο κρίσεως! Οι θεούσες μας εγκατέλειψαν μόλις διαπίστωσαν πως δεν σταυροκοπούμεθα, οι τσαχπινογαργαλιάρες επίσης, ευθύς ως είδαν απανωτά ποστ για το αεροδρόμιο και μετά για τους ποντίους... Σου λέει, τα μυστικά του Κόλπου το γύρισαν σε μια (απελπιστική) σοβαρότητα... Μοναδική παρηγοριά η Μαριέλε!

    Γι' αυτό στύψε το μυαλό σου, να γράψεις ένα ποστ πιασάρικο ως προς το ασθενές φύλο, να ξαναπιάσουμε το τάργκετ γκρουπ, που το χάσαμε μέσα από τα χέρια μας!

    (Τις θεούσες άστες...)

     
  • At 11:10 π.μ., Anonymous Pontiac

    Gia το Θείο Ισίδωρο

    Νομίζω ότι το γνωστό άσμα έλεγε:

    "Μ' αρχηγούς Σαμαρινιώτη, Καραγιώργη και Σαράφη,
    πούναι οι μάνες του Κόκκινου Στρατού..."

    Αυτόν τον Γυφτοδήμο εννοείς;

    Σούχω κάτι για τον ελληνικό εθνικισμό αλλού.

    Μ' ενδιαφέρει η άποψή σου!

     
  • At 12:44 μ.μ., Anonymous Βλάσης

    Πάνο,

    ελπίζω να μη φταίω και 'γω για τη δραματική κατάσταση.
    Αλλά παρασύρθηκα και σού 'στειλα κείμενα με τη σέσουλα.

    Sorry, δε θα το ξανακάνω!

     
  • At 1:08 μ.μ., Blogger Πάνος

    Βλάση, να το ξανακάνεις!

    Αν τα "μτΚ" κυνηγούσαν την ...AGB, θα ήταν το ευκολότερο πράγμα για μένα να διπλασιάσω ή να τριπλασιάσω την επισκεψιμότητα - δεν είναι εκεί το θέμα.

    Εκείνο που με στεναχώρησε ήταν πως λόγω τρομερής πίεσης χρόνου δε μπόρεσα να πάρω κι εγώ μέρος στη συζήτηση όπως θα ήθελα. Γι αυτό, σε λίγες μέρες λέω να ανεβάσω ένα ποστάκι που να τα "δένει" όλα αυτά...

     
  • At 3:10 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Να συνηγορήσω με την επισήμανση του Αθανάσιου (μου επιτρέπετε Θείε;) για τη "ρουμανικότητα" της DACIA. Ήταν η κρατική αυτοκινητοβιομηχανία της Ρουμανίας σε συνεργασία με τη γαλλική RENAULT.
    Παρόμοια, η Πολωνική αυτοκινητοβιομηχανία (POLSKI) στηριζόταν στη συνεργασία με την ιταλική FIAT, όπως είχαν ξεκινήσει και η (τότε) Σοβιετική LADA και η (τότε) Γιουγκοσλαβική ZASTAVA.

    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της (τότε) Τσεχοσλοβακίας [SKODA] και της (τότε) Ανατ.Γερμανίας [Wartburg, Trappan - δεν είμαι σίγουρος για την ορθογραφία] νομίζω ήταν "αυτόνομες".

     
  • At 5:19 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Aνηψιε
    Αυτό που λες «τις θεουσες αστες» είναι λαθος.
    Τοχω αναλυσει σ΄άλλο ποστ. Αυτές κυριως μας ενδιαφερουν και όχι οι ξενερωτες προοδευτικες κουλτουριαρες. Κι αυτές εμεις τις ενδιαφερουμε κι όχι οι θεουσοι.
    Αν δεν τοχεις καταλαβει χεσε με.

    Ποντιακ
    Ο Καραγιωργης είναι.
    Μεγαλη μουρη, μπιχτης και κοσμοπολιτης.
    Αλλα τον εφαγε η μαρμαγκα (όχι θα τον αφηνανε τα…τσαρουχια).
    Για μαθε και για καποιον Τακη Σπυρου.

    Βλαση
    Μην εχεις ενοχες, δε φταις εσυ που φυγανε τα κοριτσια, ο Λαμπρουκος φταιει.
    Τωρα που εκλεισε θα ξαναγυρισουνε.

    Φουφουτε
    Η DACIA Ρουμανικη?
    Κι εγω που εφαγα τα νιατα μου και τη ζωη μου ολη μεσα σ΄αυτή την αυταπατη, τι να πω?

     
  • At 11:33 μ.μ., Blogger Πάνος

    Θείε, εκτός από τις θεούσες και τις άλλες, μην ξεχνάς οτι υπάρχουν και οι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ γυναίκες!

    Και δεν είναι καν μειοψηφία...

     
  • At 12:01 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Ποιος τις @@@@@ τις ΦΥΣΙΟ-ΛΟΓΙΚΕΣ ωρε ανηψιε?
    Και τι ειμαστε εμεις ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΣ ή ΦΥΣΙΟΔΙΦΕΣ ?
    Και τι ειναι η πλειοψηφια αρετη?
    (γιατι αν ειναι αρετη να παρουμε 5-6 κιλα)

    Το μελι των γκρεμών τοχεις υπ΄οψιν σου?

     
  • At 12:06 π.μ., Anonymous ο θειος

    "Οι αγνοουντες την εκκεντρικοτητα των πραγματων νεκρικη ακμψια ας εχουσι" Καφκας

     
  • At 2:32 π.μ., Anonymous ο ιδιος

    ακαμψία

     
  • At 4:58 μ.μ., Blogger Πάνος

    Θείε, ένα λάθος έκανα: οι φυσιολογικές γυναίκες είναι ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ, τελικά...

     
  • At 6:58 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Αν ειναι μειοψηφια να πανε στο συνηγορο του πολιτη.
    Εγω τις θεουσες θελω!

     
  • At 10:23 μ.μ., Blogger Πάνος

    Kαλά, θείο - όλες δικές σου! Εγώ δε θέλω ούτε να τις βλέπω (και κυρίως να τις ακούω...)

     
  • At 6:20 π.μ., Anonymous ο θειος

    Aνηψιε μου φαινεται οτι τις εχεις μπερδεψει τις θεουσες με κανενα...οπτικοακουστικο μεσον, CD, τανιες και τετοια.
    Για αλλη δουλεια σου λεω ειναι!

     
  • At 4:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος