ι Τα μυστικά του Κόλπου
Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006
Για δες τι βγαζ' η Λάρ'σα!
Στο αρχαίο θέατρο του ΔΙΟΥ, χθες βράδυ, παίχτηκε πολύ καλή μουσική - και περάσαμε καλά: Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, η Μάρθα Φριζτήλα και μια καλοζυγιασμένη ορχήστρα έδειξαν οτι το ελληνικό τραγούδι έχει σπουδαίο παρόν και πολλά υποσχόμενο μέλλον.

Επειδή είμαστε σε διακοπές (καθ' οδόν προς το Μωριά), επιφυλάσσομαι για παρουσίαση του εκ Λαρίσσης τραγουδοποιού από τα "μτΚ", το χειμώνα. Τώρα, τηλεγραφικά:

* Οι στίχοι των τραγουδιών του Θ.Π. είναι (μακράν!) ό,τι καλύτερο και ενδιαφέρον ακούγεται αυτή τη στιγμή.

* Ο ήχος είναι μοναδικός: πατώντας γερά στην ελληνική παράδοση, φέρνει μέσα του πολλά ακόμα ακούσματα, από διάφορα μουσικά ρεύματα. Το αποτέλεσμα είναι γοητευτικό.

* Η Μάρθα Φριτζήλα είναι μοναδική περίπτωση: μεγάλη φωνή, εξαιρετική σκηνική παρουσία, θεατρικότητα.

Φινάλε: αν τύχει και παίζει κάπου κοντά ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, μην τον χάσετε!
 
Έγραψε ο Πάνος - Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006 |


46 Comments:


  • At 1:32 μ.μ., Blogger Καπετάνισσα

    Τον Θανάση Παπακων/νου τον λατρεύω.
    Η μουσική του κολυμπάει στη ψυχή μου, χάδι ζωής για τη σκέψη μου.
    Σαφώς και εντάσσεται σ' εκείνους που απλώνουν εμπρός μας σκέψεις για το φωτεινό μέλλον του τραγουδιού μας.

    Τραγουδοποιός απίστευτος.
    Ήχος και στίχος εν αγαστή σύμπνοια και ομοψυχία...

    Όμως, όμως:
    Στά "ζωντανά" του ανοίγματα μ' έχει απογοητεύσει.
    Πριν από μια βδομάδα τον είδα εδώ, στη Κρήτη, σ' έναν πανέμορφο τόπο κοντά στο Ηράκλειο, στο "θέατρο των αγρών" στο Κυπαρίσσι.
    Αν και βγαίνοντας στη σκηνή, μας προειδοποίησε ότι είχε πιεί αρκετά(χαρακτήρισε μάλιστα ο ίδιος "δράμα" την περισυνή του συναυλία στο Ηράκλειο και, όντως ήταν), δεν περίμενα τέτοια έλλειψη όχι μόνο μελωδικής φλόγας, αλλά και σεβασμού προς το κοινό.

    Σε κάθε τραγούδι σταματούσε, όλο κουρδίζανε τα όργανα, όλο σχολίαζαν μεταξύ τους οι μουσικοί χωρίς ν' ακούμε, καθυστερήσεις απίστευτες και ήχος χωρίς παλμό.

    Η δε Φριτζήλα -που την θεωρώ σπουδαία-, διέκοπτε τα τραγούδια και χασκογελούσε, αλλού πατούσε κι αλλού βρισκόταν-όπως λέμε.

    Ήταν η πρώτη συναυλία στη ζωή μου, που έφυγα πριν το τέλος.
    Και με τσουχτερό εισιτήριο, 23 ευρώ.
    (Χθες βράδυ είδα τον Θηβαίο και τον Ανδρέου, υπέροχοι αμφότεροι, με 10 ευρώ).


    Εν κατακλείδι, αν και μια αποτυχημμένη συναυλία σαφώς και δεν ακυρώνει έναν μουσικό, ένιωσα την ανάγκη να τα μοιραστώ μαζί σας.

    Ας όψονται οι ρακές...

     
  • At 7:30 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Ο Αθανασιος ειχε ερθει?

     
  • At 8:13 μ.μ., Blogger Πάνος

    καπετάνισσα,

    ακόμα και χθες, που η απόδοση της ορχήστρας, της Μάρθας και του ίδιου του Παπακωνσταντίνου ήταν εξαιρετική, (και το αποτέλεσμα εξαίρετο) ήταν ορατά κάποια δείγματα "χαμηλού επαγγελματισμού":

    1. Ταλαιπώρησε για ώρα το κοινό (προς το τέλος) κάποιος Τηλέμαχος Ζαγρέας που έπαιξε ένα ατελείωτο "ποιμενικό ροκ", αναιτίως.

    2. Παρευρισκόντουσαν η Λιζέτα Καλημέρη και η Τάνια Τσανακλίδου - μας είπαν κι αυτές από ένα τραγούδι (δικό τους) καταστρέφοντας το κλίμα.

    3. Εμβόλιμα μας έριξε και ΤΡΙΑ κομμάτια (με αγγλικό στίχο) ο κιθαρίστας - άλλο ξενέρωμα. Γενικά ο Θ.Π. "αφήνει" πολύ χώρο και χρόνο στους μουσικούς του, κάτι που δεν είναι πάντα θετικό.

    4. Το τραγούδι του μπουζουκτσή Μιχάλη Χανιώτη (ένα μέτριο τραγουδάκι) κράτησε με ατελείωτα σόλι πάνω από 12 λεπτά.

    Γενικά, ο Θ.Π. και οι μουσικοί είχαν σε όλη τη διάρκεια της συναυλίας μια παρεϊστική διάθεση, η οποία είναι καλή και άγια, αρκεί να μην προδίδει τα επαγγελματικά στάνταρ. Αυτό, πράγματι, ο Θ.Π. και οι συν αυτώ, πρέπει να το προσέξουν - γιατί το επίπεδο όπου κινούνται μουσικά πλέον έχει και υψηλές απαιτήσεις.

    *

    Ωστόσο, η συναυλία είχε και πολλές μαγικές στιγμές - όπως στο "Μιλώ για σένα", που μετατράπηκε σε διονυσιακό ξεφάντωμα ή σε κάποια καινούρια (υπέροχα) τραγούδια.

    Το βασικότερο ατού, η παρουσίαση μιας δουλεμένης, άρτιας ΝΕΑΣ πρότασης, που ανανεώνει και δίνει νέες προοπτικές στο κουρασμένο ελληνικό τραγούδι, μέσα από τη συνομιλία και την επιμειξία του με τη τζαζ, το ρόκ, αβαν γκαρντ στοιχεία κλπ.

    Από όλη τη νέα γενιά τραγουδοποιών (τι νέα, πάνε για τα πενήντα όλοι τους...) μόνο ο Θ.Π. και οι Χαΐνηδες έχουν καταφέρει να υλοποιήσουν κάτι πραγματικά καινούριο και διαφορετικό - πέρα από το "φτιάχνω ωραία τραγούδια", που το κάνουν οι Κατσιμίχες, ο Μάλαμας, ο Ζερβουδάκης, ο Πορτοκάλογλου, ο Περίδης και μερικοί ακόμα - όπως το έκαναν λίγο παλιότερα ο Παπάζογλου, ο Πανούσης κλπ.

    Το στοιχείο που κάνει τον Θ.Π και τους Χαΐνηδες να ξεχωρίζουν είναι η αφετηρία τους, η ελληνική παράδοση του τραγουδιού, στο σύνολό της. Ξεκινώντας απο εκεί (και ακολουθώντας εντελώς διαφορετικούς δρόμους) μπολιάζουν και ανανεώνουν δημιουργικά το ελληνικό τραγούδι. Ο Θ.Π. το κάνει αυτό δουλεύοντας μ' έναν εκπληκτικό στίχο (σημείο αδυναμίας των Χ.) όπου μελοποιούνται και τραγουδιούνται καθαρά ποιητικές εικόνες.

    Ε, μετά από αυτά, είμαι διατεθειμένος να βάλω κάμποσο νερό στο κρασί μου ...αρκεί να μην τα τσούζουν οι καλλιτέχνες ΠΡΙΝ τις συναυλίες, αλλά ΜΕΤΑ.

    *

    Όσο για τη Φριτζήλα, ειλικρινά με συγκλόνισε - είναι μια τραγουδίστρια στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο (όχι μόνο φωνή, αλλά και εκπληκτικές ερμηνείες).

    *

    Η δική μου απογοήτευση ήταν στην επιστροφή, όταν άκουγα τον καινούριο δίσκο "η βροχή αποκάτω", όπου ο ενορχηστρωτής που αντικατέστησε τον Μπάμπη Παπαδόπουλο (τον τέως μπασίστα των "Τρυπών" που έφτιαξε την "Αγρύπνια" και τον "Βραχνό Προφήτη") μου φάνηκε πως ισοπέδωνε και ευνούχιζε τα τραγούδια - τα ίδια που είχα ακούσει λίγη ώρα πριν ζωντανά και με είχαν ενθουσιάσει. Αλλά, ήταν μια πρώτη ακρόαση - θα το ξανακούσω (στη Μεσσηνία).

    *

    Συγγνώμη για την πολυλογία, αλλά αν παρακολουθείς τα "μτΚ" να έχεις διαπιστώσει οτι το ελληνικό τραγούδι είναι ένα μια από τις μεγάλες μου αγάπες - και κάθε τόσο ασχολούμαι με τους δημιουργούς και τα έργα τους. Αρκετά σχετικά ποστ θα βρεις στην ομάδα "Τις αγάπες δεν τις κρύβω" - αλλά και στα ποστ του μεγάλου μύστη (αν και είναι ολίγον ...δογματικός) δηλ. του Athanassios.

    *

    Πολλά χαιρετίσματα στην Κρήτη!

     
  • At 8:14 μ.μ., Blogger Πάνος

    θείε ισίδωρε,

    ο Αθανάσιος δεν είχε έρθει - δεν τον "πάει" τον Θ.Π.

     
  • At 4:51 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε ξέρεις ότι αποφεύγω τις "βάλούτες"..
    Δυστυχώς δεν τον πρόλαβα τον μπλογκάρχη....Για να έχεις άποψη όμως πάρε το cd " Αγρύπνια"... πρόσεξε μη κόψεις φλέβες, άσε που θα με δικαιώσεις σίγουρα..
    Κι εγώ όταν φεύγω για διακοπές ό,τι και να δω το προηγούμενο βράδυ υπέροχο μου φαίνεται...!!

     
  • At 5:25 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Athanassios Αν ειναι τα πραγματα οπως τα περιγραφεις με τον ΘΠ το γεγονος οτι ο ανηψιος μου (δεν φευγει αλλά) προερχεται (απλως ξαναφευγει) απο διακοπες τα κανει ακομα χειροτερα.
    Επειδη εσυ παρακολουθεις τα Ελληνικα μουσικα δρωμενα για κανε με μια ενημερωση, με τι ακριβως εχουμε να κανουμε, με νεο Νταλαρα, με με νεο Μαχαιριτσοτσακνή, με Χαρηπάνο Ταβιανι, με Γάτζο (Βασιλη Παπ..), με Γαϊτανο, με αλλον ποιοτικο δημιουργο, με Μπαμπανιωτη (ουχι τον γλωσσολογο - τον παλαιο σφυροβολο)?
    Τι κληση εχει και ποσες μοιρες?
    Δωσε μας το προφιλ του ως δημιουργου.

     
  • At 5:27 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Εκφρασου ελευθερα κι εγω θα σε ενημερωσω νεωτερα σχετικα με τη Σοφη.

     
  • At 5:45 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Τωρα που ειπα Μπαμπινιωτης τι θυμηθηκα: Τον Μπαμπινιωτη τον φωναζανε μπαμπίνο οταν ηταν στην νιοτη του κι ετσι τουμεινε το Μπαμπινιωτης, ενω αντιθετως ο Μπαμπανιωτη εγινε μπαμπας στη νιοτη του.
    Τελος οταν ο Κοσκωτας αγορασε τον Ταϊς Λίμπρεχτ απο τον ΜΠΑΟΚ επειδη ο πωλητης δεν ειχε να του δωσει ρεστα του κοτσαρισε τσοντα και τον Μπανιώτη (80 κιλα σεντερ μπακ-προχωρημενης ηληκιας) κι ετσι ηρθανε μια η αλλη!
    Ντοντ γουορι.

     
  • At 10:32 μ.μ., Blogger Athanassios

    To profile του Θ.Π. είναι τσομπανοροκάς (ίδετε Μπαμπινιώτη).. γέλασα με τον Μπανιώτη που τον θυμήθηκες? μεγάλο παλτό... άλλωστε ο ΜΠΑΟΚ έχει παράδοση σ' αυτά τα σεντερ μπακ (θυμάσαι το Φουντουκίδη? και τώρα το Χασιώτη...)
    Συνεχίζοντας με τον Θ.Π., έχει προφανή έλλειψη ταυτότητας," τον κλαίει" σπαρακτικά,αλλά ανούσια όπως κι ο Μάλαμας, ο δε στίχος του, όπως κι η μουσική του είναι δήθεν "εσωτερικός/ή"... ό,τι λοιπόν θυμίζει κάτι τέτοιο εκτιμάται από πολλούς ως ποιοτικό μεσ' τη γενικότερη ένδεια της σύγχρονης μουσικής παραγωγής..
    Αν τον δεις δε και live, όπως καταμαρτυρούν κι οι άλλοι είναι να πάρεις τη γκλίτσα και να τον βαράς...
    Η Φριτζήλα έχει όντως ωραία φωνή,αλλά αδικείται με τις ψυχεδελικές σαχλαμάρες του συνονόματου.
    Τι κάνει η Sofie? ακόμα στη ντάτσα/Ντάτσια την έχεις μαντρωμένη?

     
  • At 11:21 μ.μ., Blogger Athanassios

    Ο μπλογκάρχης με αποκαλεί δογματικό... Ορθόδοξος ή αλλόδοξος δεν διευκρινίζει...Σε μια σοβαρή μουσική ακρόαση δεν υπάρχει μ' αρέσει λίγο, ή μ' αρέσει κάμποσο...
    Διαφωνώ ότι ο στίχος του Θ.Π. είναι ανώτερος των Χαίνηδων και η μουσική τους παρόμοια επειδή έχει ως αφετηρία την παράδοση, πολύ μπακάλικος συλλογισμός αυτός!!!
    Σε κάθε περίπτωση δεν είναι δογματισμός να μη σου αρέσει το είδος που υπηρετεί ο Θ.Π., το οποίο μόνο ως "βουκολική ελεγεία" μπορεί να χαρακτηρισθεί.

     
  • At 11:39 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Απ΄οτι καταλαβα ειναι απ΄αυτα τα ποιοτικα παλικαρια που εχουνε παθει μια ποιοτητα σε σχετικα νεα ηληκια καθοτι πολλοι ειναι αυτοι (οι ηθοποιοι συνηθως) που την παθαινουνε μεγαλοι -αφου προηγουμενως εχουνε παιξει οτι ξεφτυλα στη (μπαμπι)νιοτη τους-, μετα το τουμπαρουνε απο την αλλη.
    Και φανταζομαι και ο στιχος θαναι ευριματικος και ολιγον περιπεπλεγμενος ωστε εξ αυτου να ρεει πηγαια το γιατι και το διοτι υπο μορφην συμπερασματος.
    Αυτο ομως ειναι καλο διοτι οι νεοι αυτοι(μεση+ νεανικη ηληκια) δεν ακολουθουνε τον ευκολο δρομο που ακολουθουνε οι αλλοι νεοι σημερα με αποτελεσμα να λειτουργουν υπερ της ποιοτητας και του προβληματισμου της νεολαιας γενικωτερα.
    Αυτα προσπαθουσα να εξηγησω και στη Σοφη οταν της ειχα βαλει μεσα στη DACIA και ακουγε τον Μαχαιριτσαν
    "Μου λες τα ματια σου να μην τα αγαπω
    και να μην παψω να πιστευω στα δικα μου
    μα αυτα τα ματια οπου σταθω κι οπου βρεθω
    θα ταχω μεσα μου και πισω και μπροστα μου" (καπως ετσι)
    Οταν με ρωτησε η νεα "θειο τι εννοει ο καλιτεχνης?" βρεθηκα σε πολυ δυσκολη θεση και αναγκαστηκα να της απαντησω με ενα Ισπανικο ρητο (σε παγκοσμια πρωτη) πετωντας την μπαλα εξω απο το γηπεδο.
    Οτι εκανε δηλαδη και ο Αρισταρχος (Φουντουκ.) με την τιμημενη φανελα του Δικεφαλου, με την (μονη) διαφορα οτι μαζυ με τις μπαλες οι κατοικοι της περιοχης μαζευανε και ποδια αντιπαλων ενω Σοφη παραμενει αρτιμελης (και μαλιστα ανοιχτα ποδια-κανενα προβλημα προσαγογων κλπ) μεσα στη DACIA και μονο τα ηχητικα εφε προσφερουνε στους γειτονες "αρωμα κυριακης" κατα τις επισκεψεις μας στην Ντατσια.
    Παντως χαρηκα που η συζητηση μας περιεστραφη σε θεματα κουλτουρας ανεξαρτητως με τα μπινελικια που θακουσουμε απο τον ανηψιο μου που του καναμε το μπλογκ κωλος.
    Ομως ετσι ειναι η τεχνη θελει θυσιες.

     
  • At 11:51 μ.μ., Anonymous ο θειος

    Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο (καθοτι ο κουτσος και ο κουφος εχουνε 100% αδικο) αν ειναι ο Θανασης οπως λες (εγω δεν τον εχω ακουσει) τζομπανοροκάς δεν ειναι ντροπη αφου κι αυτο δουλεια (αγγλιστι"τζομπ") ειναι.
    Τωρα τι τζομπ ειναι αυτη δεν ξερω ακριβως, δηλαδη κανει ρόκα?
    Και ειναι κακο αυτο, πειραζει κανεναν?

     
  • At 12:03 π.μ., Anonymous ο Θ. Ι.

    Πες μου κι αλλα για τη Φριτζιλα να σου πω κι αλλα για τη Σόφη.

     
  • At 12:12 π.μ., Blogger Πάνος

    θείε Ισίδωρε και Athanassios, γειά σας από Μεσσηνία!

    Μικρή συμβολή στη συζήτησή σας ένα τραγουδάκι του τσοπανοροκά, με τίτλο "τα μολύβια"

    Τα κίτρινα μολύβια των μαραγκών,
    Τη νύχτα δεν κοιμούνται
    Σαλτάρουν απ' τον πάγκο στα βυζιά των γυναικών
    Που προκαλούν απ' τα παλιά εξώφυλλα των τοίχων.

    Από την καύλα τρελαμένα
    Ξεχνάνε την αρχή
    Πως η βαρύτητα τα παίρνει όλα κάτω
    Πέφτουν στο δάπεδο, σφαδάζουν στη σιωπή
    Μες στο ξυλάλευρο αφήνονται στο κλάμα.

    Κι όταν γυρίσει το κλειδί
    Και μπει στο μαγαζί
    Πρώτα ο ήλιος κι ο άνθρωπος κατόπι
    Θα σκύψει ο δεύτερος μηχανικά
    Για να μαζέψει απ' το τσιμέντο τα μολύβια.
    Λες και σηκώνει μια τυχαία
    Πέτρα της αυλής
    Να κυνηγήσει τα σκυλιά που αρχίσανε και σέρνουν.
    Ανύποπτος για το αύριο
    Θλιμένος για το χθες
    ανίδεος για τα θαύματα που γίνονται τις νύχτες.


    *

    Όποιος είναι ανύποπτος για το αύριο, θλιμένος για το χθες και
    ανίδεος για τα θαύματα που γίνονται τις νύχτες
    , ας μείνει στη αξεπέραστη τελειότητα του ελληνικού τραγουδιού των δεκαετιών 60-70. Καλά είναι εκεί, δε λέω!

    Ωστόσο, η ζωή (και το τραγούδι) έχει και μέλλον...

     
  • At 12:37 π.μ., Anonymous ο θειος

    Ανηψιε μη μου τα λες εμενα, στον Athanassios πες τα που δεν μπορει να τα πιασει αυτα τα βαθυτερα νοηματα.
    Εγω παρ΄ολη την ηληκια μου τα καταλαβαινω (αλλα μετα τα ξεχναω), ενω αυτινου τι μολυβια του λες?
    100 χρονια πισω (-200 απο τον Β. Δανιηλ) ειναι ο ανθρωπος, εχει μεινει στο..."χαρτι και καλαμαρι".
    Αν του δωσεις κανενα μολυβι ειναι ικανος να το ψησει και να το φαει για καλαμαρι κι αν του πεις μαλιστα οτι ειναι ητανε του μαραγκου θα σου πει:¨"Ωραιο ξυλοκαλαμαρο"!

     
  • At 12:39 π.μ., Anonymous Ι.

    Οπως λεμε ξυλόκοτα

     
  • At 2:56 μ.μ., Blogger Athanassios

    Μπλογκάρχη λέω να χαλαρώσεις, να φας τις γουρνοπούλες σου και τι τα θες τα μολύβια και τις μολυβιές τώρα.... καλά τα λεμε με το θείο εδώ...Αν υτό είναι το μέλλον του ελληνικού τραγουδιού προτιμώ να γυρίσω στη Βέμπω.... φαντάζομαι η μουσική που συνοδεύει αυτό τον στίχο θα είναι μεγαλειώδης....!!

     
  • At 3:23 μ.μ., Blogger Athanassios

    θείε, συμφωνώ μαζί σου... αυτοί που διαλέγουν το δύσκολο δρόμο σίγουρα είναι αξιέπαινοι... εκεί που διαφωνώ όμως είναι η υπερτίμησή τους... δεν μπορεί επειδή κάποιος έτυχε κι έγραψε και 3-4 μέτρια τραγούδια μέσα από καμιά 200αριά συνολικά να τον παρουσιάζουμε είτε ως νέο Mozart,είτε ακόμα ως αναμορφωτή του ελληνικού τραγουδιού, όπως κάνει εδώ ο μπλογκάρχης... έλεος.. Ο καθένας να παίρνει αυτό που του αξίζει.. δεν θα έγραφα λέξη ας πούμε αν έλεγε, πήγα, τον άκουσα μου άρεσε, έχει κάτι να πει ο τραγουδοποιοός και κει stop... αλλά ο μπλογκάρχης είναι του πολλού...
    Οσο για τη Φριτζήλα δεν είναι ο τύπος μου αυτές οι διανοούμενες.. φαντάσου να πας να τη φιλήσεις αυτή και να σου τραγουδά τα κίτρινα μολύβια??? μπρρρρρρρρρ
    Προτιμώ τη Sofie και ανάσταση στη Ντάτσια.

     
  • At 4:11 μ.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Athanassios ευτυχως που...το πιασες αυτο το περι...ποιοτητας και ποιοτικων/ενδοσκοπων δημιουργων που σου ανεφερα.
    Δεν πειραζει.

    Παντως επειδη εγω ειμαι φαν του Κωστα Καφαση κανονισε να παμε με τα κοριτσα (τη Φριτζηλα και τη Σοφη).

     
  • At 6:28 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε, τόπιασα απόλυτα αυτό που λες για τους ενδοσκόπους. Να προσθέσω μάλιστα ότι αυτοί σε αντίθεση με τα όσα λέει ο μπλογκάρχης δεν έχουν μέλλον και σύντομη ημερομηνία λήξης σαν τα γιαούρτια. Που είναι οι μεγάλοι αναμορφωτές ενδοσκόποι, Μάλαμας, Περίδης κλπ. Η παρουσία τους στο τραγούδι εξαντλήθηκε σε 3-4 τραγούδια ο καθένας.Δεν απορρίπτω όμως το δικαίωμά τους να πειραματίζονται, μέσα απ΄αυτό πάντα κάτι καλό βγαίνει, αρνούμαι όμως την υπερτίμησή τους και το μαύρισμα της ψυχής μου, όπως είναι και η δικιά τους, γιατί πέρα απ΄αυτό δεν νομίζω να προσφέρουν κάτι περισσότερο.Και μη βιαστείς μπλογκάρχη, μαυρίλα με μαυρίλα έχει μεγάλη διαφορά και δεν είμαι απ΄αυτούς που ακούω "βάρκα στο γιαλό..." Και κλείνοντας... το να είσαι καλός μουσικός, δεν αρκεί να είσαι και συνθέτης και να κυκλοφορείς τραγούδια.Αυτό για τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο Θ.Π.
    Πάμε λοιπόν στον Καφάση (χαχαχα) να αφιερώσω στη Φριτζήλα το "Γέλα κυρία μου..." μια και έγινε φίρμα και χασκογελάει στις συναυλίες και ρίχνεις και 23 Ευρώ, χωρίς μπουκάλι....(πολλή ποιότητα ρε παιδια και ακριβή η ενδοσκόπηση!!!)
    Αλλά σου ξαναλέω./. Η Σόφη είναι για καραντουζένια, τι τη θες τη Φριτζήλα, αυτή ξενερώνει και τον Καφάση.

     
  • At 9:38 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε, τόπιασα απόλυτα αυτό που λες για τους ενδοσκόπους. Να προσθέσω μάλιστα ότι αυτοί σε αντίθεση με τα όσα λέει ο μπλογκάρχης δεν έχουν μέλλον και σύντομη ημερομηνία λήξης σαν τα γιαούρτια. Που είναι οι μεγάλοι αναμορφωτές ενδοσκόποι, Μάλαμας, Περίδης κλπ. Η παρουσία τους στο τραγούδι εξαντλήθηκε σε 3-4 τραγούδια ο καθένας.Δεν απορρίπτω όμως το δικαίωμά τους να πειραματίζονται, μέσα απ΄αυτό πάντα κάτι καλό βγαίνει, αρνούμαι όμως την υπερτίμησή τους και το μαύρισμα της ψυχής μου, όπως είναι και η δικιά τους, γιατί πέρα απ΄αυτό δεν νομίζω να προσφέρουν κάτι περισσότερο.Και μη βιαστείς μπλογκάρχη, μαυρίλα με μαυρίλα έχει μεγάλη διαφορά και δεν είμαι απ΄αυτούς που ακούω "βάρκα στο γιαλό..." Και κλείνοντας... το να είσαι καλός μουσικός, δεν αρκεί να είσαι και συνθέτης και να κυκλοφορείς τραγούδια.Αυτό για τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο Θ.Π.
    Πάμε λοιπόν στον Καφάση (χαχαχα) να αφιερώσω στη Φριτζήλα το "Γέλα κυρία μου..." μια και έγινε φίρμα και χασκογελάει στις συναυλίες και ρίχνεις και 23 Ευρώ, χωρίς μπουκάλι....(πολλή ποιότητα ρε παιδια και ακριβή η ενδοσκόπηση!!!)
    Αλλά σου ξαναλέω./. Η Σόφη είναι για καραντουζένια, τι τη θες τη Φριτζήλα, αυτή ξενερώνει και τον Καφάση.

    6:28 μμ

     
  • At 1:57 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Athanasios Εγω φρικαρω πιο πολυ με αυτους παρα με τους αλλους(Νοτις, Δεσποινα, Αννουλα κλπ.)
    Στο κατω-κατω οταν οι..."ποιοτικοι"(χαχαχα) ειναι αυτοι που ειναι, οι αλλοι τι περιμενες να ειναι?
    Εγω νομιζω οτι τελικα ισχυουν οι αντιστοιχιες κι ετσι οι μεν ειναι γενημενοι για τους δε.
    Μην φανταστεις οτι ενημερονομαι για το τι συμβαινει στο μουσικο στερεωμα(πχ τον Θ.Π. και τη Φριτζιλα 1η φορα ακουω τ΄ονομα τους)αλλα οι μονοι που μπορω ν΄ακουσω ειναι οι Χειμερινοι Κολυμβητες των οποιων ειμαι Φαν τα τελευταια 20(?) χρονια.
    Ετσι το μονο που (κατ΄εμενα) παρουσιαζεικαποιο ενδιαφερον (οχι καλιτεχικο βεβαια) ειναι αυθεντικη underground σκηνη.
    Φετος το χειμωνα πηγα μονο Ζαγοραιο και Καφαση. Ηθελα να χτυπησω κι ενα Ρεπανη (καμια σχεση με τους προηγουμενους) αλλα δεν τα καταφερα, του χρονου ναμαστε καλα!
    Τσακω κι ενα ρεμπετολαϊκο αφιερωμενο σε σενα:
    "Στη Δραπετσωνα ο Τζανης
    ζουσε σε μια παραγκα
    και λεει ο μαγκας ο παλιος
    σ΄ενα κανουριο μαγκα

    Αμα λαχει, αμα λαχει και ξεμινεις
    ελα μαγκα στην παραγκα μου να μεινεις"

     
  • At 9:13 π.μ., Blogger Athanassios

    Θείε καλημέρα.Δέχομαι και εκτιμώ το καλό τραγούδι απ΄όπου κι αν προέρχεται. Το τραγούδι είναι το πιο σοβαρό πολιτιστικό προϊόν που παρήγαγε και παράγει αυτός ο τόπος.Η έννοια του τραγουδιού είναι να περνά στην καρδιά και απο κει στα χείλη των ανθρώπων και να ευφραίνει τη ψυχή τους. Οι λεγόμενοι "ποιοτικοί" αυτό το έχουν ξεχάσει. Ο Θ.Π. και κάποιοι άλλοι τραγουδούν τ' αδιέξοδά τους και απ΄όσο φαίνεται αγγίζουν ελάχιστους, αλλά μάλλον δεν τους ενδιαφέρει να αγγίξουν περισσότερους, γι αυτό έχουν και ημερομηνία λήξης.Υπάρχουν βέβαια στο χώρο αυτό φωτεινές εξαιρέσεις.
    Οι underground υπηρετούν πιστά και έντιμα ένα χώρο που κι αυτός άρχισε να φθίνει, γιατί πλέον δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις ανάπτυξης του. Τα μπουζούκια σήμερα είναι γλεντάδικα=κωλάδικα και πας για "μάτι" κι όχι για μυσταγωγία.
    Ευχαριστώ για την ωραία αφιέρωση και όταν πας στο Ρεπάνη σφύρα να κατέβω ν' ακούσω τη "Διπρόσωπη".

     
  • At 12:57 π.μ., Blogger Πάνος

    Γειά σας παίδες (παίδες... λέμε τώρα...) και καλόν Αύγουστο να έχουμε!

     
  • At 1:51 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Καλο μηνα ανηψιε.
    Κανε τα πλιτσι πλατσα σου γιατι οταν γυρισεις στο θερμαϊκο θα τον εχουνε ...αποξυρανει!
    Εμεις εδω γιατι νομιζεις οτι καθομαστε και δεν φευγουμε διακοπες?
    Για τη σωτηρια του Σαρωνικου αγρυπνουμε εις τας επαλξεις!
    Τωρα παω να σκατζαρω τη Σοφη που κανει βαρδια 12-4 με κρανος και σπαθόλουρα.
    Καλο μηνα Αθανασιε.

     
  • At 10:00 π.μ., Blogger Athanassios

    Καλό μήνα και καλές βουτιές, οπουδήποτε χρη.
    Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στη Μεσσηνία!!! άσε το Θερμαϊκό στην τύχη του.

     
  • At 4:04 μ.μ., Blogger Πάνος

    Εξεδόθημεν!

    Αγαπητές φίλες και ηρωϊκοί επισκέπτες των "μτΚ" από σήμερα μπορείτε να ζητάτε επίμονα (έως φορτικά) από το βιβλιοπώλη σας τα ημέτερα "μυστικά του Κόλπου", σε βιβλίο, απ' τις εκδόσεις ΜΑΡΑΘΙΑ (ο τόνος στο "ι").

     
  • At 8:30 μ.μ., Blogger Athanassios

    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο βιβλίο.Εύχομαι να εκδοθούν κι άλλα.
    Αντε θείε τυχερή η Σόφη, θα έχει να διαβάζει το καλοκαίρι στο beach, τις σοφίες του χειμώνα!!!

     
  • At 9:26 μ.μ., Anonymous ο θειος ιΣΙΔΩΡΟς

    Ανηψιε σιδεροκεφαλος ως συγραφεας και να σπασεις τα ρεκορ πωλησεων.
    Αλλα δεν καταλαβα, τι λιτοτης ειναι αυτη?
    Που ειναι η παρουσιαση (σε κεντρικο ξενοδοχειο), οι μπουφεδες, οι προλογησεις αλλων συγραφεων, η παρουσια πολιτικων κλπ προσωπικοτητων, οι δημοσιογραφοι,οι χιλιαδες αναγνωστες των ΜτΚ, η χλιδα?
    Τι, ετσι στα μουλωχτα?

    Αθανασιε η Σοφη μολις αρχισε να διαβασει το απολυτηριο μου απο το στρατό, οταν το τελειωσει (θφινοπωρο) θα δουμε...

     
  • At 11:25 μ.μ., Blogger Athanassios

    θείε απ΄ό,τι φαίνεται εμείς οι δύο θα έχουμε το βαρύ καθήκον να προλογίσουμε το βιβλίο. κάτι μπορεί να πει κι η Σόφη άμα το τελειώσει... μη το μπερδέψει μόνο με το "καλοκαιρινές νύχτες στη Ντάτσια"...

     
  • At 12:55 π.μ., Blogger Athanassios

    Μπλογκάρχη,μόλις εγκαινίασα το καινούριο μου blog και σου αφιέρωσα ένα ωραίο τραγούδι...
    Θείε,θα ανταποδώσω την αφιέρωσή σου πολύ σύντομα και στη Σόφη οπωσδήποτε...

     
  • At 12:56 π.μ., Anonymous ο θειος

    Αθανασιε συμφωνω απολυτως και συγκεκριμενοποιω την προταση σου: Να γραψουμε απο εναν προλογο ο καθενας (μας) για το βιβλιο....και ας κερδισει ο καλυτερος!

    (αλλα και κανενας να μην κερδισει τουλαχιστον θα βγει κερδισμενο το ποδοσφαιρο... ε, συγνωμη η λογοτεχνια ηθελα να πω)

     
  • At 1:00 π.μ., Blogger Athanassios

    Συμφωνώ... θα προλογίσω το βιβλίο αύριο στο καινούριο μου blog... καλή αρχή θα κάνω, σαν το Θρύλο που παίζει στα φιλικά σαν τον τελικό του Champions league

     
  • At 1:31 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδ.

    Εν τω μεταξυ εγω σου προλογισα το δικο σου μπλογκ και κυριξα την εναρξη των εργασιων.
    Ο κσμος στα εγκαινια εκανε...ουρες και τραγουδησαν πολοι γνωστοι καλιτεχνες αξεχαστες επιτυχιες.

     
  • At 1:38 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Την τελετη εκλεισε ο συνθετης Θανασης Παπακωσταντινου και η Φριτζιλα με την επιτυχια "Το κιτρινο υποβρυχιο μολυβι" οπου κατα τη διαρκεια της ερμηνιας ο Θανασης αλλαξε σωβρακο και συμπληρωσε τη φορολογικη του δηλωση και η Φριτζηλα επλεκε ενω το κοινο κυριολεκτικα τους αποθεωνε.

     
  • At 8:28 π.μ., Blogger Πάνος

    θείε Ισίδωρε,

    με τέτοιες ζέστες, καλοκαιριάτικα, για τελετές και πανηγύρεις είμαστε;

    Άσε να φθινοπωριάσει και βλέπουμε...

    *

    Αthanassios, με γειά το ιστολόγιο!

     
  • At 2:21 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε σε καμιά περίπτωση σε εγκαίνια δεν θα καλούσα τον Θ.Π. και τη Φριτζήλα... Δεν το λυπάσαι το καϋμένο τον κοσμάκη που συνέρρευσε να θαυμάσει το καινούριο ιστολόγιο? Θες νάχουμε ομαδικές αυτοκτονίες και τουσ γιδοβοσκούς να σφάζουν ομαδικά τα γίδια τους? Ασε εμείς θα βολευόμαστε με τα μολύβια!!!

     
  • At 4:43 μ.μ., Blogger nik-athenian

    Πάνο, καλή επιτυχία στο βιβλίο σου.
    Και στο επόμενο, σύντομα!

     
  • At 8:41 μ.μ., Blogger Athanassios

    Θείε, εγώ τον πρόλογο τον έριξα. περιμένω με αγωνία τον δικό σου !!!
    Βάλε και τη Σόφη να γράψει δυό λογάκια, γιατί γυναικεία άποψη δεν βλέπω να έχουμε!!!

     
  • At 12:26 π.μ., Blogger Πάνος

    nik-athenian, θένξ!

     
  • At 12:29 π.μ., Anonymous ο θειος Ισιδωρος

    Αθανασιε μολις το ξεφουρνησα, φατο ζεστο.
    Η Σοφη προσπαθει να σκεφτει να γραψει αλλα δεν ξερει πως το κανουνε (να σκεφτονται).
    Θα δειξει

     
  • At 3:01 μ.μ., Blogger Ergotelina

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At 3:02 μ.μ., Blogger Ergotelina

  • At 1:24 π.μ., Blogger Πάνος

    Ergo te Lina,

    ευχαριστώ για την επισήμανση!

     
  • At 3:46 π.μ., Anonymous ο θειος

    Ρε ανηψιε για ριξε μια ματια σε αυτο το Βλογκ (δεν ξερω αν το ξερεις): penguin witch (The Postnuclear Icehouse).
    Τι αστερι ειναι αυτο το κοριτσι? (εκτος αν σου τη...σπασει στο θεμα πατριωτισμος)
    Ριξε και μια ματια και στο βιντεο του funEL που προτινει στο σχολιο του (στο τελευταιο ποστ της penguin witch). Ξεραθηκα στα γελια, αυτες ειναι προχωρημενες καταστασεις!!!

     
  • At 5:38 μ.μ., Blogger Πάνος

    Θείε Ισίδωρε, το μόνο που μου τη σπάει είναι ο ξερολισμός και το δήθεν - όλα τα άλλα είναι ΟΚ. Το ιστολόγιο που λες θα το δω όταν ξαναβρώ νορμάλ ταχύτητες εισόδου, τώρα έχω αραμπά... Αναμένεται απόψε ο Α. και προετοιμάζεται ψησταριά στη Μεσσηνία. Αν ξεκινήσεις τώρα (5.32' μμ) προλαβαίνεις - φέρε και τη Σόφη.