ι Τα μυστικά του Κόλπου
Κυριακή, Αυγούστου 06, 2006
ένα βότσαλο στη λίμνη
Το εξώφυλλο το πήρα από το σύντροφο πιτσιρίκο, που το "έβγαλε" πρώτος, πριν λίγες μέρες. Μετά, έφτασε στο Νότο ένα δέμα, σταλμένο από τον Διονύση Μαραθιά, με μερικά αντίτυπα. Έτυχε πάνω σε μιαν άτυχη περίοδο, τώρα που όλου του κόσμου οι οχιές, δαγκώνουν τα σπλάχνα μου... αλλά τι να γίνει, αυτά δεν προγραμματίζονται. Έχει και κάμποσα λαθάκια, αρχής γενομένης από το ...εξώφυλλο, αλλά θα τα διορθώσουμε στη δεύτερη έκδοση. Πρόλαβε κιόλας να γραφτεί η πρώτη βιβλιοπαρουσίαση, από τον φίλο Athanassios, στο ολοκαίνουργο ιστολόγιό του, το JUKE-BOX, όπου και σχολιάζει απολαυστικά ο συνήθης ύποπτος θείος Ισίδωρος.
 
Έγραψε ο Πάνος - Κυριακή, Αυγούστου 06, 2006 |


16 Comments:


  • At 9:22 μ.μ., Blogger Oneiros

    Συγχαρητήρια Πάνο' μην ανησυχείς για τα λάθη, γι' αυτό υπάρχουν οι δεύτερες εκδόσεις (=για να κάνουν τις πρώτες συλλεκτικές :-)

     
  • At 9:35 μ.μ., Anonymous Σόφη

    Κι εγώ έκανα βιβλιοπαρουσίαση, το ξέχασες;

     
  • At 10:01 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης

    :)

    Προσπάθησα να το βρω ρε Πάνο, για να το έχω μαζί μου στις διακοπές ( που για μένα τώρα αρχίζουν :) αλλά δεν, δυστυχώς.

    Το έχω παραγγείλει πάντως. Οπότε, να αναμένεις τις εντυπώσεις μου ( και τη σκληρή κριτική :) εκεί γύρω στα τέλη Αυγούστου.

     
  • At 1:34 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο

    Άντε μπράβο σου, και στη 48.512η έκδοση να μας κεράσεις!

     
  • At 8:51 μ.μ., Blogger ViSta

    Ήθελα να αφήσω σχόλιο αφού τελείωσω το διάβασμα, αλλά δεν άντεξα...
    Οι συνεπιβάτες μου εχθές στο αεροπλάνο επιστρέφοντας από τις διακοπές θα πρέπει να αναρωτιόντουσαν τι υπέροχο διαβάζω γιατί όταν έφτασα στο "Χριστούγεννα στο μοναστήρι" δεν μπορούσα να κρατηθώ από το γέλιο...:-)

    Tα χαιρετίσματα και τις ευχές μου για επιτυχία από τον δροσερό βορρά :-)

     
  • At 8:38 π.μ., Blogger Αθήναιος

    Μόλις παραπονιόμουν στο δικό μου ότι δεν έβρισκα προχθες το βιβλίο να το κάνω δώρο σ'ενα φίλο Σωτήρη. Εύχομαι καλή επιτυχία Πάνο! Και στα επόμενα, με υγεία!

     
  • At 5:19 μ.μ., Blogger CAESAR

    Για τον αγαπημένο σου Αρη Αλεξάνδρου,ένα βιβλίο από την εγγονή του εδω.

     
  • At 5:36 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ευχαριστώ, παίδες και κόρες! Υγεία και τύχη να έχουμε...

    *

    caesar, ευχαριστώ για την επισήμανση. Το βιβλίο το έχω διαβάσει ήδη - αυτόν τον καιρό ετοιμάζω κάτι αρκετά φιλόδοξο για τον Α.Α. Θα το ανεβάσω στα "μτΚ", αν αξιωθώ να το τελειώσω... Το συγκεκριμένο βιβλίο πάντως το βρήκα μάλλον "φτωχό", το περίμενα πολύ πιο ενδιαφέρον.

     
  • At 5:45 μ.μ., Blogger CAESAR

    Αγαπητέ Πάνο, θα το αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πόνημά σου για τον Α.Α.

     
  • At 11:43 π.μ., Blogger Σχολιαστής

    Διαβαστερό.

     
  • At 4:30 μ.μ., Blogger Lili

    Και συ λαθακια?
    και γω!
    ανοιγουμε νεο τρεντ...

    καλο ταξιδο και πολυδιαβασμενο να ειναι !

     
  • At 5:30 μ.μ., Blogger Πάνος

    lili,

    τις καλύτερες ευχές και από μένα!

    *

    Χθες βράδυ (Πέμπτη) αναζήτησα τα 3 βιβλία που δεν έχω (Χημείο, Vista και το δικό σου) στον ΙΑΝΟ, για να τα διαβάσω και να γράψω κάτι, αλλά ...τζίφος!

    *

    Πάντως, από τα "6" - έχεις το καλύτερο εξώφυλλο!

     
  • At 9:43 μ.μ., Blogger ViSta

    Πάνο στον Ιανό στην Σταδίου είδα το Χημείο, αλλά όχι το δικό μου ή τα υπόλοιπα βιβλία των blogs. Μόλις τώρα έψαξα στην μηχανή αναζήτησης του Iανού στο internet,
    http://www.ianos.gr
    με το ISBN και το βρήκα.
    Πώς έψαξες εσύ;

    Συγχαρητηρια ξανά για το βιβλίο:-)

     
  • At 10:51 μ.μ., Blogger Πάνος

    Πηγαίνοντας στο βιβλιοπωλείο της Αριστοτέλους, στη Θεσσαλονίκη.

    Στο Διαδίκτυο έχουν μπει και στο σάιτ της ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ.

     
  • At 10:54 μ.μ., Blogger Lili

    Vista. δωστε λιγο χρονο.
    με το πρωτο μου που δεν ηταν απο εκδοτικο οικο και ετσι δεν μπορουσα να το διαθεσω ευκολα ειχα κανει το εξης...οσοι μου ζητουσανε τους εκανα το ενα δωρο(το δικο τους) και τους πουλαγα το αλλο(5 ευρω) με την υπενθυμιση, αν τους αρεσει, στις γιορτες να το θυμηθουνε και να το κανουν δωρο( ηταν και ενημερωτικο, ηθελα να διαδοθουν αυτα που εγραφα μεσα).


    εχουν φυγει σχεδον ολα...





    @Πανο
    Το μοτο μου ειναι μην αναθετεις σε αλλους αυτο που μπορεις να κανεις η ιδια/ο ιδιος.
    Σ ευχαριστω για το κομπλιμεντο :P
    (προσφερομαι παντα για οπισθοφυλλο ,και κεφάλαια να φτιαξω σ οποιον θελει :) )

     
  • At 1:31 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Πολλές ευχές για μεγάλη επιτυχία!

    Από τα ευπώλητα του μπλογκοχωριού, ΤΩΡΑ και στα ευπώλητα των βιβλιοπωλείων.

    ___
    report: Παρασκ. 18/8 στον Ιανό της Αριστοτέλους υπήρχαν μόνο Πάνος και Alex.