ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τρίτη, Αυγούστου 15, 2006
Παραγγείλανε;
Σουρούπωμα. Κατεβαίνω στην παραλία της Περαίας και κάθομαι στο Melrose, με στόχο μια παγωμένη μπύρα. Όσο νάρθει το γκαρσόνι, απολαμβάνω το περιβάλλον (ως γνωστόν, η ακτή διαθέτει γαλάζια σημαία!) ή μάλλον τη στωικότητα των λουομένων έναντι του περιβάλλοντος – τίποτα δε μπορεί να τους κάνει να κωλώσουν!



Μετά από πολύ ώρα έρχεται ως το τραπέζι μου ένας ψηλός νεαρός και κάνει μια γκριμάτσα που τη μεταφράζω: Καλησπέρα, τι θα πάρετε;

- Μια μπύρα σε ποτήρι και μια ποικιλ…

Δεν προφταίνω να αποσώσω τη φράση μου – ο νεαρός στρέφει έντρομος το κεφάλι και βάζει τις φωνές:

- Μαρίαααα….

Η Μαρία τον ακούει και έρχεται προς το μέρος μου. Αυτός εξαφανίζεται. Την κοιτάζω με ψυχραιμία + απορία.

- Μαρία, τι τραγικό του ζήτησα του παιδιού;

Η Μαρία μουρμουρίζει κάτι ακατάληπτο, παίρνει την παραγγελία και φεύγει. Στρέφω ξανά την προσοχή μου στο παράκτιο μέτωπο – αυτό που βλέπω δεν είναι το χειρότερο: διακόσια μέτρα παρακεί, Έλληνες, ομογενείς και κάμποσοι αλλοεθνείς κολυμπάνε και ηλιοθεραπεύονται πλάι στις απολήξεις ανοιχτών υπονόμων…



Ο παλιός και έμπειρος σερβιτόρος (νεαρός κι αυτός) με εντοπίζει και έρχεται προς το μέρος μου, μη τυχόν και έχει γίνει ζημιά.

- Παραγγείλανε;
- Ορίστε;
- Παραγγείλανε; Γιατί σας βλέπω έτσι σκεφτικό και λέω μήπως δεν…
- Όλα εντάξει! Παραγγείλανε!

Όλα εντάξει, πράγματι…
 
Έγραψε ο Πάνος - Τρίτη, Αυγούστου 15, 2006 |


6 Comments:


  • At 12:54 μ.μ., Blogger newManifesto

    φίλε πάνο χρόνια πολλά και καλά
    και ο,τι επιθυμείς

     
  • At 3:46 μ.μ., Blogger Composition Doll

    Επί τη επετείω της ονομαστικής σας εορτής, ευχόμεθα έτη πολλά!

     
  • At 6:41 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Χρόνια Πολλά, ό,τι ποθείς. Κάπου εδώ έχω τον αριθμό του κινητού σου αλλά χωρίς την κοπέλα του γραφείου,τη sous chef εννοώ, δεν βρίσκω πλέον τίποτε.

    Να σε χαιρόμαστε, καλά γραψίματα!

     
  • At 9:11 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές - αν και εορτάζω κάθε Παρασκευή του Πάσχα (της Ζωοδόχου Πηγής) - βλέπετε οι Παναγιώτηδες έχουμε πολλές αναλλακτικές...

    *

    (Δημήτρη, στα υπόψιν έχω και μια εκκρεμότητα που έχω αφήσει στο ιστολόγιό σου. Δεν το ξέχασα, απλώς, όπως τραγουδά ο συνονόματός σου Μητροπάνος

    δεν έχω καιρό - δε μου μέεεεενει καιρός!)

     
  • At 10:03 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης

    Δηλαδή εγώ που διέκοψα εκτάκτως τις διακοπές μου, άφησα την παγωμένη μπύρα στη μέση, ξέχασα το καινούργιο μαγιό στην ξαπλώστρα, αποχαιρέτισα άρον άρον κάτι γαλλίδες τουρίστριες, και οδήγησα εκατοντάδες χιλιόμετρα, μόνο και μόνο για να έρθω να σου ευχηθώ ( ! ) έπρεπε να ξέρω ότι γιορτάζεις κάθε Παρασκευή του Πάσχα, ρε αθεόφοβε ;)))))

    Τα χάπια μου, γρήγορα !
    :))))))))

     
  • At 11:32 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ιχνηλάτη,

    επέστρεψες, τώρα που τελείωσε ο πόλεμος;

    κι όταν λες πως ξέχασες το μαγιό στην ξαπλώστρα, εννοείς πως έφυγες (μέσα στη φούρια σου) ...μπότομ-λες;

    *

    Η επόμενη (παγωμένη) μπύρα, στην υγειά σου - έτσι κι αλλιώς!