ι Τα μυστικά του Κόλπου
Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006
Ο κουμπούρας - αληθινή ιστορία
Στο δημοτικό σχολείο ενός χωριού της Χαλκιδικής, παλιά - πριν ανακαλυφθούν οι απεργίες των δασκάλων. Ο δάσκαλος ρωτάει τον κουμπούρα της τάξης.

ΔΑΣΚΑΛΟΣ: Για πες μας Μανωλόπουλε, πόσοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες;

ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ: …

ΔΑΣΚΑΛΟΣ: Άντε βρε Μανωλόπουλε, εύκολο είναι… πόσοι ήταν οι Τρεις Ιεράρχες;

ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ …

Ο πισινός του Μανωλόπουλου, μεγάλη λέρα, του ψιθυρίζει: «δύο». Ο Μ. περιχαρής σηκώνει το κεφάλι και το αμολάει: «Δύο!»

ΔΑΣΚΑΛΟΣ: Μπράβο! Για πες μας τώρα και τα ονόματά τους…

ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ: …

Ο πισινός του Μ. (μεγάλη λέρα) ψιθυρίζει: «Ο Λουκάς»

Ο Μανωλόπουλος σηκώνει πάλι το κεφάλι και απαντά με σιγουριά: «Ο Λουκάς, κύριε!»

Ε, σήμερα ο «Μανωλόπουλος» είναι από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες της Βόρειας Ελλάδας. Η τύχη της «λέρας» αγνοείται.
 
Έγραψε ο Πάνος - Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006 |


8 Comments:


  • At 3:32 μ.μ., Blogger Rodia

    Το παλιό με τους σοφούς το ξές;

    -Ποιοί ήταν οι εφτά σοφοί της αρχαίας Ελλάδας;
    -εεε.. εεε.. οι επτά σοφοί της αρχαίας Ελλάδας ήταν πέντε.. εεε.. και οι πιο γνωστοί από αυτούς.. εεε... ήταν τρεις.. εεε.. ο Θαλής και ο Μιλήσιος!..

     
  • At 3:41 μ.μ., Blogger DiS

    Μπα ... αλλοιώς πάει το αστείο.

    Οι τέσσερεις Ευαγγελιστές ήταν τρείς. Οι εξής δύο. Ο Ιωάννης.

     
  • At 4:46 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos

    Εγώ το ξέρω "τα τρίαμεγαλύτερα βουνά της Ελλάδος είναι τα εξής δύο: Ο Όλυμπος"

    Αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ανέκδοτο

     
  • At 6:08 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ροδιά και Εξάγγελε, επιτρέψτε μου να χαιρετίσω την πατριώτισσα μου DiS, η οποία αναχώρησε για τα ξένα πριν προλάβουμε να γνωριστούμε ...διαδικτυακώς.


    Γειά σου DiS!

     
  • At 6:51 μ.μ., Blogger ιχνηλάτης

    Δάσκαλος : πες μου παιδί μου, τι νομίζεις ότι είναι ο Αη Βασίλης ;

    Μαθητής : ένας τεράστιος κώλος, κύριε !

    Δάσκαλος : και γιατί το πιστεύεις αυτό παιδί μου ;

    Μαθητής : κάθε φορά που ρωτάω τον πατέρα μου τι δώρο θα μου φέρει ο Αϊ Βασίλης τα Χριστούγεννα, "σκατά!" μου απαντά.

     
  • At 8:13 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μα καλά,ο Μανωλόπουλος διέθετε ομιλούντα πισινό; Και άπλυτο συν τοις άλλοις...τσ, τσ..Μήπως είναι βουλευτής τώρα;

     
  • At 10:17 μ.μ., Blogger roidis

    χαχαχα!

     
  • At 10:26 π.μ., Anonymous Βλαδίμηρος (ex-fufutos)

    Εκτιμώ ότι και η "μεγάλη λέρα" εκτιμώ ότι δεν θα τα κατάφερε άσχημα...
    Θα τα πήγε πολύ καλύτερα από τον απουσιολόγο της διπλανής σειράς που ήξερε τις σωστές απαντήσεις (και δεν τις έλεγε για να βοηθήσει τον "Μανωλόπουλο")
    _
    Σχετικά: Πρέπει να 'σαι πόλύ λέρα για να κυβερνάς γαλέρα
    ή
    πρέπει να 'σαι πολύ γάτα για να κυβερνάς φρεγάτα...
    __
    Ψιλο-άσχετο: Σ' ένα χωριό της Κρήτης ρωτάνε οι μαθητές το δάσκαλο:
    - Κύριε τι θα πει σοβινιστής;
    - Σοβινιστής είναι όποιος λέει ότι η πατρίδα του είναι ομορφότερο από την Κρήτη. (Κατάλαβες "Μανωλόπουλε";)