ι Τα μυστικά του Κόλπου
Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006
Μετά
Λοιπόν, δεύτερος γύρος για τη δημαρχεία της Θεσσαλονίκης. Η Θεσσαλονίκη έχει μια ακόμα ευκαιρία, έστω χλωμή. Δε θέλω γκρίνιες του στιλ «μα, η Αράπογλου είναι πασόκ». Φυσικά είναι πασόκ. Είναι όμως και η μοναδική βουλευτής (μαζί με τον Καράογλου της ΝΔ) που αντέδρασε στο θέμα της επέκτασης του διαδρόμου 10/ 28 – και όχι τις τελευταίες βδομάδες, αλλά εδώ και πολύ καιρό, με συνέπεια.

*

Συγχαρητήρια στον Γιάννη Μπουτάρη. Ειλικρινά. Τα αποτελέσματα έδειξαν πέρα από κάθε αμφισβήτηση πως αν τον υποστήριζε καταρχήν ο ΣΥΝ και μετά το ΠΑΣΟΚ θα έπαιρνε το δήμο. Αλλά τα κομματόσκυλα (ευγενικά το λέω - και συμπεριλαμβάνω το ΚΚΕ, με τη δημοτική παράταξη του οποίου ο Μπουτάρης ήταν εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος) έχουν άλλα κριτήρια. Θα επανέλθουμε – γράψτε κι εσείς!

*

Συγχαρητήρια και στον Γιάννη Αλεξανδρή, που πήρε το δήμο Θερμαϊκού με περίπατο. Οι ψηφοφόροι έδωσαν ένα σκληρό μάθημα στον απερχόμενο δήμαρχο και στο τοπικό πασόκ (και στον φοβερό και τρομερό τοπικό ΣΥΝ). Φυσικά, ΔΕΝ θα βγάλουν τα σωστά συμπεράσματα – απλώς θα περιμένουν να τα κάνουν ρόιδο οι άλλοι, για να ξανάρθουν αυτοί. Παλιά ιστορία...

*

Ο Ηλίας ΔΕΝ βγήκε δήμαρχος – και ο Αστακός έχασε μια ιστορική ευκαιρία να αναβαθμιστεί σε μητροπολιτικό κέντρο παντός Ξηρομέρου - και στον πρώτο δήμο που το ΑΡΔΗΝ θα διδασκόταν σε γυμνάσιο - λύκειο, μετά την απαραίτητη δοξολογία, βεβαίως! Την επόμενη φορά!

(εκτός αν χηρέψει η θέση του αρχιεπισκόπου και τη διεκδικήσει ο Ηλίας επιτυχώς…)
 
Έγραψε ο Πάνος - Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006 |


22 Comments:


  • At 10:59 π.μ., Anonymous mpampakis

    Εγώ νιώθω όμως ότι πρέπει να μας τρομάζει η σκιά της Νομαρχίας...
    :^(

     
  • At 11:18 π.μ., Blogger Greg

    στον πρώτο δήμο που το ΑΡΔΗΝ θα διδασκόταν σε γυμνάσιο - λύκειο, μετά την απαραίτητη δοξολογία, βεβαίως!

    Και στον Υμηττό και στην Λέσβο!

    Τουλάχιστον δεν βγήκε ο "κοσμοπολίτης" fan του Κεμάλ!

    Γιατί σε συνδυασμό με τις "μεσαιωνικές" ιστορίες του ΠΙ, θα επικρατούσε στη φτωχομάνα το γνωστό πνεύμα του κακού... (στο εικονίδιο παραπέμπω!) :-D

    Για την Καρασανχάσαμε giorgos καμμια ανταπόκριση;

     
  • At 11:37 π.μ., Blogger Πάνος

    mpampakis,

    έχεις δίκιο, η νομαρχία Θεσσαλονίκης είναι σαν το πορτραίτο του Ντόριαν Γκραίυ: κοιτάζοντας εκεί, βλέπουμε την ασχήμια μας. Αλλά (πάντα υπάρχει και το αλλά)
    - ο Μιχάλης Τρεμόπουλος πήγε πολύ καλά
    και
    - βγήκε νομαρχιακός σύμβουλος και ο πολύ αξιόλογος Στρατής Πλωμαρίτης, έστω κούτσα- κούτσα.

    Κι αν υπήρχε λιγότερη κομματίτιδα στην ευρύτερη αριστερά, τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ καλύτερα.

    *

    greg,

    για τον Υμηττό δεν έχω ιδέα. Για Λέσβο, ο Βουνάτσος δεν ήταν ο εκλεκτός των ΑΡΔΕΡΑΙΩΝ;

    Για το Μπουτάρη, ισχύει βέβαια αυτό που λες - αλλά ισχύουν και πολλά ακόμα. Γι' αυτό άλλωστε πέτυχε το πρωτοφανές, να κατέβει μόνος του και να καταφέρει να κινητοποιήσει τόσους πολλούς, χωρίς κανένα κόμμα να τον υποστηρίζει (πλην των οικολόγων του Τρεμόπουλου). Παρ' άλα τα ντεσού, θα ήταν ένας πολύ καλός δημάρχος για τη Θεσσαλονίκη. Στο κάτω της γραφής, δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνείς με κάποιον σε ΟΛΑ για να τον εκτιμάς (και εκλογικά).

    Για Θράκη δεν ξέρω τίποτε - αν υπάρχει κανείς αναγνώστης εκεί, ας στείλει σχόλιο!

     
  • At 11:41 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ας ελπίσουμε όλοι μαζί ότι μια βλακεία σε αυτή την πόλη (ναι για τον Ψωμιάδη μιλάω) μας αρκεί, και ότι την ερχόμενη Κυριακή ο παπαρογεωργόπουλος, ωχ συγνώμη Παπαγεωργόπουλος εννοούσα θα δεί ότι υπάρχουν έστω και κάποιοι τελευταίοι των Μοικανών σε αυτή την πόλη που δε θα τον εκλέξουν. I am keeping my fingers crossed.

    Αρετή

     
  • At 11:47 π.μ., Blogger basik

    Περιμένω την Ανάληψη του Ψωμιάδη εις τους ουρανούς. Για πάντα!

     
  • At 12:20 μ.μ., Blogger Rodia

    ΕΝΑ Συμπέρασμα: Ο Ψωμιάδης δεν τά'φαγε τα ψωμιά του. Εχει αρκετά ψωμιά ακόμα!
    κι ΕΝΑ Πρόβλημα: η Αράπογλου είναι γυναίκα.

    ..καλά κρασιά!:-)..
    (Μπουτάρη)

     
  • At 12:29 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αρετή,

    δε φτάνουν οι τελευταίοι των Μοϊκανών. Χρειάζεται 50% + 1.

    *

    basik,

    μην πιστεύεις σε θαύματα! θα τον έχουμε για πολύ καιρό ακόμα επί της γης...

    *

    Ροδιά,

    γιατί είναι πρόβλημα που η Α. είναι γυναίκα; Δεν το πιάνω.

     
  • At 12:44 μ.μ., Anonymous 666

    Για φανταστείτε να είχε στηρίξει Μπουτάρη από την αρχή το ΠαΣοΚ. Θα ήτνα μια αρχή για να πάψει να είναι ακροδεξιοκρατούμενη αυτή η πόλη

     
  • At 1:06 μ.μ., Blogger oistros

    Η Θεσσαλονίκη ενσάρκωσε όλη την αντίφαση του μηνύματος. Ψωμι-Αδη από τη μιά και ανατροπή στο Δήμο από την άλλη.
    Ο Μπουτάρης δε, ήταν όλος ο ρομαντισμός που χρόνια είχαμε χάσει. Ευτυχώς που δεν τον στήριξε το ΠΑΣΟΚ. Μπορεί να κέρδιζε τον Δήμο αλλά θα 'χανε τον δονκιχωτισμό του εγχειρήματος.

     
  • At 4:48 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Μπραβο!!!Ολοι ειναι νικητες!!!
    Τελικα ποιος εχασε;;;

     
  • At 5:26 μ.μ., Blogger Πάνος

    666,

    αυτό το λέμε καιρό τώρα στο πολιτικό μας καφενείο!

    *

    οίστρος,

    είμαι ο τελευταίος που θα κορόιδευε το δονκιχωτισμό. Θέλω όμως να δω μια καλύτερη Θεσσαλονίκη - αυτή τη φορά ήταν η χρυσή ευκαιρία - και χάθηκε, με ευθύνη των ΣΥΝ- ΚΚΕ - ΠΑΣΟΚ, που δε μπόρεσαν να υπερβούν τον (πολύ κακό) εαυτό τους.

    *

    πρεζα TV,

    έχασαν αυτοί που χάνουν πάντα. Δεν τους ξέρεις;

     
  • At 11:26 π.μ., Blogger M.

    Σχετικά με τον Μπουτάρη: Δόξα τω θεούλη, που γίνονται κάτι τέτοια και πιστεύουμε κι εμείς ότι δεν είναι μόνο γεμάτη οπαδούς του Άνθιμου και του Ψωμιάδη αυτή η πόλη. Κοντεύαμε να το ξεχάσουμε.

    Βρέθηκα πολλές φορές σε συζητήσεις, όπου ξανά και ξανά το θέμα ήταν πόσο συντηρητική αποδεικνύεται η πόλη μας. Όχι μόνο στην καθημερινότητά της, κυρίως στις επιλογές των αρχόντων της. το θέμα όμως δεν είναι μόνο η εκλογή των αρχόντων, είναι και η επιλογή των υποψήφιων αρχόντων. Τουλάχιστον όταν μία στις τόσες υπάρχει μία εναλλακτική πρόταση, δεν πηγαίνει αναξιοποίητη, ρε γαμώτο! Η -αναμενόμενη- επανεκλογή Παπαγεωργόπουλου με απογοητεύει, δε λέω. Αλλά η πτώση του ποσοστού του και προπαντός το 16% του Μπουτάρη με έκανε να χαμογελάσω λίγο χθες. Ένα χαμηλό ποσοστό θα με έκανε σίγουρα να πιστέψω ότι δεν έχει σωτηρία η κατάσταση.

    Κρίμα, πολύ κρίμα που δεν είχε την υποστήριξη για να βγει ο Μπουτάρης. Δε συμφωνώ με τα περί δονκιχωτισμού. Άμαν είναι ας μη κυνηγάμε κανένα από τα όνειρα και τα σχέδιά μας-μπορεί να πραγματοποιηθούν και η πραγματικότητα να μας διαψεύσει!

     
  • At 12:10 μ.μ., Anonymous Pontiac

    Re σεις,

    γιατί απαξιώνετε τόσο τη Θεσσαλονίκη. Εντάξει, υπάρχει ένα πρόβλημα σύγχισης και χάους, 60 χιλιόμετρα νότια από τα σύνορα, όπου από την άλλη μεριά έγινε ένας απίστευτος χαμός από το '91, που ακόμα δεν έχει τελειώσει. Και μάλλον ακόμα δεν έχουμε πάρει είδηση τι έγινε στο βάθος αυτών των κοινωνιών...

    Αλλά μην το παρακάνετε. Ούτε η πόλη ακροδεξιοκρατείται, ούτε φυσικά έχει χαθεί η ελπίδα. Αναζητείστε το πρόβλημα στην ακατανόητη -και εξίσσου συγχισμένη-Αριστερά της πόλης και στην αμορφωσιά της, που έδωσε χώρο στους ακροδεξιούς -χώρο που δεν το δικαιούνταν. Μικρό παράδειγμα είναι οι θέσεις του αξιόλογου, κατά τα άλλα, Μπουτάρη ο οποίος χωρίς επίγνωση και αιδώ εύκολα διεκδίκησε τις δάφνες του ακροδεξιού πατρός Κοσμόπουλου για τον Κεμάλ.
    Για να μην πω και για τους "Οικολόγους" της πόλης -και μας πιάσει τελείως το υπαρξιακό μας.


    H Αθήνα "μας" είναι καλύτερη; Χωρίς κοινωνικό ιστό, χωρίς ταυτότητα, χωρίς συγκρούσεις σοβαρές. Με μια διανόηση που πιστεύει ότι ζει κάπου μεταξύ Βρυξελών και Παρισίων! Και όπου οι ρατσιστές της Θεσσαλονίκης (οι φορούντες "προοδευτικό" μανδύα) μπορούν άνετα να ανθίσουν;

    Θεσσαλονίκη και πάλι Θεσσλονίκη...

     
  • At 11:23 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ο λαός απαιτεί... να πεις για τους "Οικολόγους της Πόλης μας". Αντε βγάλε τη χολή σου!! Θάχει ενδιαφέρον, εκτός από πλάκα!

     
  • At 1:29 μ.μ., Anonymous Pontiac

    Θα σου πω,
    αν πρώτα εσυ μου πεις
    εάν είσαι ο Ανώνυμος που έγραψε το μπινελίκι για τους πρόσφυγες;

     
  • At 12:27 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Τι γίνεται με σένα ρε Pontiac? Αυτή η μανία καταδίωξης που σε διακρίνει σου έχει γίνει 2η φύση? Κρατάς στοιχεία, κάνεις ψυχικά προφίλ, υπεραμύνεσαι των ποντίων εργολαβικά, απειλείς. Ήρεμα ρε φιλαράκι! Για το μπινελίκι στους πρόσφυγες: δεν θυμάμαι να έχω ρίξει μπινελίκι, ούτε για πρόσφυγες έχω γράψει. Δηλ. αν σου πω το όνομά μου, το τηλ. τι θα αλλάξει? Στην Ταμπακιέρα! Τι θα μας πείς για τους "Οικολόγους της Θεσσαλονίκης"? Άντε να σε δούμε παληκάρι μου...

     
  • At 9:45 π.μ., Anonymous Pontiac

    1oν. Λάθος ύφος

    2ον. Καμιά μανία καταδίωξης. Απλά, στο ρατσισμό απαντώ.

    3ον Οι πολλοί ανώνυμοι μας έχουν μπερδέψει. Λάβε ένα ψευδωνονοματάκι,έτσι για να γίνεται πιο προσωπική η επικοινωνία!

    4ο. Πώς εκ των προτέρων συμπέρανες ότι θα ωγάλω χολή για τους "οικολόγους της Πόλης". Γι αυτούς δε θάλεγα τίποτα. Είναι παρασάγγες μπροστά. Για τους "οικολόγους της πόλης" όμως, θα μπορουσα να σου πω πολλά. Για τις επιλογές τους, τους αρχηγούς τους, τα κριτήριά τους.
    Αλλά έχει έννοια; όταν εξαρχής εκφράζεις αυτή την προκατάληψη και το εκ προοιμίου θάψιμο μιας άλλης άποψης.

     
  • At 9:46 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    1oν. Λάθος ύφος

    2ον. Καμιά μανία καταδίωξης. Απλ

     
  • At 9:49 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    1oν. Λάθος ύφος

    2ον. Καμιά μανία καταδίωξης. Απλ

     
  • At 9:55 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    1oν. Λάθος ύφος

    2ον. Καμιά μανία καταδίωξης. Απλά, στο ρατσισμό απαντώ.

    3ον Οι πολλοί ανώνυμοι μας έχουν μπερδέψει. Λάβε ένα ψευδωνονοματάκι,έτσι για να γίνεται πιο προσωπική η επικοινωνία!

    4ο. Πώς εκ των προτέρων συμπέρανες ότι θα ωγάλω χολή για τους "οικολόγους της Πόλης". Γι αυτούς δε θάλεγα τίποτα. Είναι παρασάγγες μπροστά. Για τους "οικολόγους της πόλης" όμ

     
  • At 12:08 μ.μ., Anonymous αντι-ανώνυμος

    4ο. Πώς εκ των προτέρων συμπέρανες ότι θα βγάλω χολή για τους "οικολόγους της Πόλης". Γι αυτούς δε θάλεγα τίποτα. Είναι παρασάγγες μπροστά. Για τους "οικολόγους της πόλης" όμως, θα μπορουσα να σου πω πολλά. Για τις επιλογές τους, τους αρχηγούς τους, τα κριτήριά τους.
    Αλλά έχει έννοια; όταν εξαρχής εκφράζεις αυτή την προκατάληψη και το εκ προοιμίου θάψιμο μιας άλλης άποψης.

    3ον Οι πολλοί ανώνυμοι μας έχουν μπερδέψει. Λάβε ένα ψευδωνονοματάκι,έτσι για να γίνεται πιο προσωπική η επικοινωνία!

    2ον. Καμιά μανία καταδίωξης. Απλά, στο ρατσισμό απαντώ.

    1oν. Λάθος ύφος

    -1ον. Λάθος και χιούμορ

     
  • At 1:50 μ.μ., Anonymous Pontiac

    Anonymous

    Είχα γράψει στο παραπάνω ποστ ένα σχολιάκι για έναν συνονόματό σου, που και λάθος χρησιμοποιούσε τον όρο "σοσιαλφασίστας" και λάθος ήταν σε σχέση με τους πρόσφυγες.

    Ίσως το σχολιάκι αυτό να σου έδινε κάποια ιδέα γιατί έγινε η ερώτηση για τους πρόσφυγες, διάβαστο:

    "At 8:55 πμ, Pontiac

    Για να θυμόμαστε λίγο και την Iστορία και να χρησιμοποιούμε σωστά τους όρους.

    Ο όρος "σοσιαλφασίστας" εφευρέθηκε το μεσοπόλεμο από την Γ' Κομμουνιστική Διεθνή για να χαρακτηρίσει τους πρώην συντρόφους της Β' Κομμουνιστικής Διεθνούς. Δηλαδή "σοσιαλφασίστας" χαρακτηριζόταν υβριστικά ο "σοσιαλδημοκράτης". Νομίζω ότι τέτοια αβάντα κανείς δεν έχει κάνει μέχρι τώρα στον Ψωμιάδη!

    Μάλλον ο ανώνυμος θάθελε να πει "εθνικοσοσιαλιστής", δηλαδή κάτι μεταξύ ναζί, φασίστα και οπαδού του Φράνκο.

    Και μια ερώτηση προς τον Ανώνυμο: Από ποια εθνικοτοπική ομάδα κατάγεσαι; Έτσι, μιας και με ευκολία κάποιοι στις συζητήσεις εδώ με ελαφρά τη καρδία εισηγούνται τη συλλογική ευθύνη, ας το ψαξουμε και μεις.
    Γιατί όταν λες ότι οι πρόσφυγες από υπαρξιακή αγωνία κατέληξαν (σούμπιτοι) βασιλικότεροι του βασιλέως κάτι θα ξέρεις που εμείς αγνοούμε.

    Μας γέννησες ένα αφελές ερώτημα: πώς γίνεται οι πρόσφυγες του '22 που ήρθαν πλήρως δημοκρατικοί στα Βαλκάνια (ως βενιζελικοί) και το μεγαλύτερο μέρος τους στη συνέχεια εντάχθηκε στην Αριστερά, σήμερα να γίνονται "βασιλικότεροι του βασιλέως" και οι απόγονοι των αυθεντικών βασιλικών (να μην πω μοναρχοφασιστών και ανοίξουμε κουβέντα και γι αυτό) να μας δικάζουν ως προοδευτικότεροι των προοδευτικών;

    Μάλλον όλα μπορούν να γίνουν εδώ στα Νότια Βαλκάνια!!!"