ι Τα μυστικά του Κόλπου
Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006
Δεν τ’ άκουσες Ανδρέα μου (πιτσιρίκο) τα θλιβερά μαντάτα;


Και βέβαια τ’ άκουσες… Πήγα στο μπλογκ σου όμως και είδα πως ασχολείσαι με άλλα μαντάτα, ενδιαφέροντα μεν, αλλά που θα μπορούσαν να περιμένουν λιγάκι.

Γιατί το θέμα ΔΕΝ πρέπει να περάσει στο ντούκου. Ειδικά από σένα, που έχεις καταναλώσει άπειρα bytes να μας εξηγείς πόσο καλός δημοσιογράφος / εκδότης / άνθρωπος είναι ο κύριος που έγραψε το editorial.

Φυσικά, υπάρχει και η περίπτωση να συμφωνείς μαζί του, ότι καλώς έπραξε. Νο πρόμπλεμ – γράψτο όμως! Ή, αν διαφωνείς (είμαι σίγουρος γι’ αυτό) τότε πες το ΔΗΜΟΣΙΑ, από το μπλογκ σου. Όπως από το μπλογκ σου έγραψες τόσα αγαπησιάρικα πράγματα γι’ αυτόν και το έντυπο που εκδίδει.

Τι με κόφτει εμένα θα μου πεις… Έχω ήδη εξηγήσει γιατί με ενδιαφέρει όλη αυτή η ιστορία: δε θέλω παιδονόμους / εισαγγελείς / φόβο στην μπλογκόσφαιρα. Επιπλέον, εδώ είχαμε απόλυση ενός μπλόγκερ απ’ τη δουλειά του, μετά το outing που υπέστη στο editorial. Κι αυτός ο μπλόγκερ σήμερα ήταν ο μανιφέστος, αύριο (αν δεν μπουν στη θέση τους τα πράγματα ΤΩΡΑ) μπορεί να είναι οποιοσδήποτε άλλος, επειδή δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις…

Δε χρειάζονται υποδείξεις! Η μπλογκόσφαιρα μπορεί και πρέπει να αυτορυθμίζεται. Κι αυτοί που τις επικαλούνται, αποδεικνύεται τώρα πως είναι οι ίδιοι εκρηκτικές εστίες απο-ρύθμισης!

Δε σε ξέρω, δε με ξέρεις – το «Ανδρέας» δεν ξέρω κιόλας αν είναι το αληθινό σου όνομα, το είδα γραμμένο στου Μακμάνους, γι’ αυτό το χρησιμοποιώ (αλήθεια, γνωριζόσαστε με τον Μακμάνους;)

Θα κλείσω με δυο μικρές εξομολογήσεις, δίκην παραβολής.

Όταν μαινόταν ο πόλεμος στο Λίβανο, ένας καλός μπλόγκερ μυκτήρισε (κορόιδεψε) τον επικήδειο λόγο που έβγαλε ο πατέρας -συγγραφέας πάνω από τον τάφο του παιδιού του.

Και λίγο παλιότερα, όταν μαινόταν ο πόλεμος για τη «χωματερή ιδεών» στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, ένας άλλος καλός μπλόγκερ έγραψε ότι όσοι ιστολόγοι αντιδρούν στην κριτική του Γιαννακίδη διαθέτουν λόγο που «μυρίζει φασισμό» (ή κάπως έτσι).

Δεν είπα τίποτε τότε, αλλά έκτοτε δεν ξαναμπήκα στα ιστολόγιά τους. Κι όταν βλέπω τώρα την αναγγελία κάθε νέου τους ποστ στο μόνιτορ, ούτε καν στέκομαι να διαβάσω τις πρώτες αράδες.

Αυτά!

_________________

Η εικονογράφηση είναι …φρεσκότατη (απογευματινή!), και στάλθηκε από τον δημιουργό της, με το ακόλουθο σημείωμα: This is the terrible result of my anger after reading the LIFO editorial. She is fresh and worm, but unfortunately dead.
 
Έγραψε ο Πάνος - Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006 |


56 Comments:


  • At 6:19 μ.μ., Anonymous Alcibiades (!??)

    ...She is the young hope who rised in my old life.The hope of the beautiful boldness of free men and women who can express their feelings and thoughts...But she is gone...

     
  • At 6:23 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αλκιβιάδη,

    ευχαριστώ πολύ!

     
  • At 6:45 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Mα πρόσφατα δήλωσε στον ΑΝεμο ότι ΔΕΝ λέγεται ΑΝτρέας!

    ΑΝτρέα θα τον κάνετε με το ζόρι;

    Σιγά μην τον κάνετε κι ΑΝτρα αγαπητέ!

    macmanus
    ΜΙΒ

     
  • At 6:52 μ.μ., Anonymous Alcibiades (!??)

    Εγώ ευχαριστώ. Το θέμα μας όμως είναι άλλο τώρα και όχι οι μουτζούρες μου.
    Ο "καθρέφτης" έχει γίνει σημαία των αυτόκλητων "ελεγκτών". Ακόμη και αν προέκυψε από αβλεψία...

     
  • At 6:54 μ.μ., Anonymous Alcibiades (!??)

    ...που δεν το τρώω...

     
  • At 7:01 μ.μ., Blogger ANemos

    Ο Αντρέας είμαι εγώ, ο ΑΝεμος. Κι αυτό είναι ένα δείγμα του μπερδέματος, της σύγχυσης που επικρατεί για το θέμα.
    Και μια και ζητάς να πάρουμε θέση –ποτέ δεν φοβήθηκα να πάρω θέση εδώ μέσα κι εκεί έξω-, δεν ξέρω τι θα κάνει ο Πιτσιρίκος, αλλά εγώ δηλώνω στο πλευρό του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου αλλά και σε οποιαδήποτε ΑΓΩΓΗ υποβληθεί εναντίον των υβριστών μας. Δεν είναι πρώτη φορά που λέω ΜΠΑΣΤΑ στη χυδαιότητα!

     
  • At 7:02 μ.μ., Anonymous SykoFantiS_Bastoyni

    Είσαι ψεύτης... Θέση πήρε
    και μάλιστα σαφέστατη άσχετο αν επειδή(ς)
    έχει κληρονομικό χάρισμα την πήρε λίγες
    μέρες πριν

     
  • At 7:02 μ.μ., Blogger ANemos

    Οπως βλέπεις, η χυδαιότητα περί Ανδρών, του Μακκάνους συνεχίζεται ακόμη και μέσα απο αυτά τα σχόλια!

     
  • At 7:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Βέβαια ο ΑΝεμος λέγεται ΑΝτρέας και δεν υπήρξε κανένα απολύτως μπέρδεμα!

    Μπερδεμένο θα ήταν το μυαλό του "μαϊμού" Σαλονικιού, ΑΝ φυσικά υπήρχε μυαλό ΜΕΣΑ στο κεφάλι του!

    Αλλά δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει, δεν ξέρει να διαβάζει και δεν καταλαβαίνει ΤΙ σκατά διαβάζει διότι απλούστατα είναι βλάκας!

    Δεν είναι κακό να΄ναι κάποιος χαμηλονοήμονας Πάνε μου! Αρκεί να το γνωρίζει ο ίδιος...

    Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, μιάς και ζούμε σε κοινωνία ηλιθιών:

    Η αγαπητή Λίλη περνώντας από το μαγαζί, της "ξέφυγε" ή ήταν δασκαλεμένη να της ξεφύγει εξεπίτηδες μπροστά μου, ότι ο Πιτσιρίκος με τον οποίον συναντήθκε πρόσφατα λεγόταν: (ω τι σύμπτωσις) ΑΝΤΡΕΑΣ. Διαβολική σύμπτωσις με τον ηλίθιο ΑΝεμο, αλλά φευ, σύμπτωσις!

    Ή ήταν βαλτή (για να δούνε αν το γράψω) ή της ξέφυγε!

    Εκ των υστέρων ο ίδιος ο Πιτσιρίκος δήλωσε σε σχόλιο (μέσα στον ΑΝεμο-ναι δυστυχώς ΜΟΝΟ αυτόν διαβάζει πλέον) ότι σε ανθρώπους και δημοσιογράφους που ΔΕΝ γνωρίζει καλά, δηλώνει ΨΕΥΔΕΣ όνομα γιατί ζούμε στην Ελλάδα της Ρουφιανιάς, κι αν μάθεις τελικά ότι ο Πιτσιρίκος είναι μι γυναίκα-τζιβιτζιλού δεν θα εκπλαγείς καθόλου!

    Άλλωστε σημασία έχουν τα γραπτά, κι όχι το όνομα ή το φύλλο ΑΥΤΟΥ που τα γράφει!

    Ωραία!

    Τότες ΓΙΑΤΙ γίνοναι συνατήσεις,πάρτυ,ταβερνομαζώξεις κι ανταλλαγή e-mails μεταξύ bloggers?

    Με αυτήν την απορία θα φύγω από την ΡουφιανοΜπλογκόσφαιρα!

    ΑΝτρέα ΓΙΑΤΙ δεν μου κάνεις ΕΣΥ μιά αγωγή κι άσε τις αγωγές που θα ακολουθήσουν αργότερα απ΄τον Ρουφιάνο!

    ΕΣΥ γιατί ΔΕΝ κάνεις πρώτος;

    ΜΙΒ
    macmanus

     
  • At 7:28 μ.μ., Anonymous SykoFantiS_Bastoyni

    Ανώνυμε , Τύφλα να ΄χει η Τατιάνα η Λαμπίρη το κους κους μη σου πω και το σουσουρελά...

     
  • At 7:31 μ.μ., Anonymous xpsilikatzoy

    Αντρέα λυπάμαι ειλικρινά για την στάση σου. Κανείς δεν έγραψε τίποτε για σένα στο περιοδικό του, κανείς δεν σε διαπόμπευσε στην μισή Ελλάδα και κανείς δεν μεσολάβησε να χάσεις την δουλειά σου. Αντίθετα τα έχωνες, στα έχωναν και αυτό ήταν.

    Όμως για άλλη μια φορά βάζεις μπροστά τα γεγονότα που έχουν γίνει μεταξύ εσένα και του Μακ (και που δεν μπορώ με τίποτε να παρακολουθήσω) απέναντι στο πιο αισχρό πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί.
    Οκ, ο Μακ και ο Μανιφέστο το έκλεισαν το μπλογκ τους και ο Δημήτρης είναι άνεργος με τον πιο εξευτελιστικό τρόπο. Μπορείς να συνεχίσεις να γράφεις ελεύθερα (που ούτως ή άλλως έκανες) τις διακυρήξεις σου περί ελευθερίας του λόγου και της ψυχοπαθολογίας των χυδαίων. Εγώ λυπάμαι, αηδίασα πια.

    Να την χαίρεσαι την αίσθηση δικαίου σου και χαιρετίσματα στον ελευθεροτύπη Τσαγκ. Πες του να μην μας γράφει.

    (δεν θα μπω σε διάλογο - βρίστε ελεύθερα)

     
  • At 7:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Aνήκω στη Wordpress ή μάλλον ανήκα! ΔΕΝ έχω κωδικό στην blogspot κι ούτυε πρόλειται να αποκτήσω για να απαντήσω στον Κύριο ΑΝτρέα!

    Υπογράφω Συκοφάντη τα γραφτά μου!

    Μπορεί να μην σου αρέσουν,χεστηκαμάν, αλλά Τατιάνα δεν είμαι όπως γραφεις!

    macmanus
    MIB

     
  • At 7:42 μ.μ., Anonymous J.McManus

    To προτιμας έτσι συκοφάντη μου;

    Να κάθομαι να γράφω ένα ανύπρακτο (πλέον) λινκ;

    (*)Δίκηο είχα γι την κοινωνία ηλιθίων τελικά!

     
  • At 7:47 μ.μ., Anonymous J.McManus

    Επειδής σέβομαι απεριόριστα τον ΣΥΝΤΑΚΤΗ του παρόντος Ιστολογίου κάθησα κι έγραψα επακριβώς πως "βγήκε" αυτό το: ΑΝΤΡΕΑΣ, μην κατηγορηθεί άδικα ο δόλιος, αλλά δυστυχώς οι χαμηλονοήμονες περισσεύουν στό χωριό μας!

    Χαιρετώ.-
    (ΤΕΛΟΣ)

     
  • At 7:51 μ.μ., Blogger ANemos

    xpsilikatzoy >>> "Κανείς δεν έγραψε τίποτε για σένα στο περιοδικό του, κανείς δεν σε διαπόμπευσε στην μισή Ελλάδα και κανείς δεν μεσολάβησε να χάσεις την δουλειά σου".

    Είσαι σίγουρη γι αυτά που λες ή έχεις χάσει επεισόδια;

    Σε πληροφορώ λοιπόν οτι η ηθική και υλική ζημιά που μου έχουν κάνει ο Μακ και Μανιφέστο είναι πολύ μεγαλύτερη απ' ότι φαντάζεσαι.

    Για το οτι δεν έχω κάνει από πιο παλιά αγωγή και ούτε τώρα θα κάνω οφείλεται σε αυτή τη γαμημένη τη σιχασιά που έχω για αστυνομία και δικαστές. Για τίποτα άλλο. Το να πάω να στηρίξω όμως τις ΑΓΩΓΕΣ που θα πέσουν βροχή είναι άλλο!
    Και θα το κάνω γιατί χτύπησαν μαζί μ' εμάς (ή για να χτυπήσουν εμάς) και αθώους και φίλους και συντρόφους και αγαπημένους!

    Το κυνικό του υφάκι που είναι τώρα;

     
  • At 7:52 μ.μ., Anonymous J.McManus

    Ή μάλλον τώρα τέλος!

    Κι όταν ποτές κατέβεις κάτω να πιούμε αυτά τα τσίπουρα που λέγαμε, τότες θα σου αποκαλύψω και το πραγματικό μου όνομα Πάνο μου!
    Αφού ζούμε στην Ελλάδα της ρουφιανιάς και το να μάθεις ΤΟ όνομα ενός blogger, άπτεται των εκπομπών της Τατιάνας και της Λαμπίρη!

    ΜΑΝΟΣ ΒΑΡΔΗΣ

    (ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ).-

     
  • At 7:52 μ.μ., Anonymous SykoFantiS_Bastoyni

    ΜακΜανους λοιπόν .
    Δεν επιμένω στο Λαμίρη και στα άλλα αλλά Τατιάνα σίγουρα .
    Και εξηγούμαι .
    Ένας εκδότης με μια κακοήθεια editorial καρφώνει έναν δημοσιογράφο που χάνει την δουλειά του, και αυτό που ως ανώνυμα μας (;) απασχολεί είναι αν ο πιτσιρίκος ονομάζετε Αντρέας , Μήτσος ή Ζωζώ Σαπουντζάκη . Αν αυτό δεν είναι Τατιανιά τότε σου ζητώ συγνώμη
    (Τέλος )

     
  • At 7:54 μ.μ., Anonymous J.McManus

    Δώσε αριθμό Λ/σμού Τραπέζης να σου αποκαταστήσω την ΥΛΙΚΗ ζημιά ΑΝτρέα μου!

     
  • At 8:05 μ.μ., Anonymous J.McManus

    SYKOFANTI:

    Μάλλον έχεις ΜΑΥΡΑ μεσάνυχτα αν κι είσαι γάτα στα μιξάζ και τα κολλάζ!

    Στο περίφημο editorial αναφέρονται ΤΡΙΑ άτομα: ΟΧΙ ένα!

    ΕΝΑ ονοματίζεται!

    ΔΥΟ φωτογραφίζονται!

    1)manifesto-Δημήτρης Γαλάνης
    2)κριτικός Ανταγωνιστικού έντυπου: Ηλίας Φραγκούλης ή Vague Tourist
    ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ATHENS VOICE ΆΚΟΜΑ!
    (Για τον συγκεκριμμένο κινηματογραφικό συντάκτη θα σε ενημερώσει ο ΑΝεμος! ΕΙΔΙΚΟΣ)
    3)...κάποιος που ήθελε να γίνει συντάκτης στην "Ε"....


    ΔΕΝ είναι(είμαι) συντάκτης


    Δεν είναι Δημοσιογράφος του Τεγόπουλου, όπως υπέθεσε ένας άλλος ήλιθιος το πρωϊ ονόματι "ΕθΝΟΣ" στον ΑΝεμο (όμοιος ομοίω)

    ...α-προ-πό, μιλάνε και τα σκατά του Μπόμπολα τώρα!




    ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ;





    ΠΟΙΟΣ ΕΙΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΜΟΥ Ο Νο.3;






    ΕΔΩ σε θέλω μάγκα μου, να δω ΠΟΣΟ έξυπνος είσαι!











    ΕΓΩ είμαι η τρίτη περίτωσις κύριε!


    J/McManus-Μανώλης Βαρδής said...
    Λυπάμαι που θα σας δυσαρεστήσω, αλλά ΔΕΝ υπάρχει κανένα ιστολόγιο mac πλεόν!

    Ένας άνθρωπος που έγραφε και γράφει καθημερινώς τόνους συκοφαντιών και χυδαιοτήτων-κανονικός οχετός ψυχοπαθολογίας, δεν δικαιούται να΄χει Ιστολόγιον! Και με το μπαρδόν δηλαδής!

    Έτσι έγραφα εψές στον Μανιφέστο!

    ΕΙΜΑΙ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ EDITORIAL KΥΡΙΕ!

     
  • At 8:15 μ.μ., Anonymous J.McManus

    ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ:

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ μιάς κι είμαι ανέστιος πλέον!

    Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΤΖΟΥΜΑ, ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ΘΑ΄ΝΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙA ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΚΤΙΡΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΟΥ BEST FM

    Μόλις πέρασε από το μαγαζί!

    Τους χαιρετισμούς του έχετε!

    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ!

     
  • At 8:22 μ.μ., Anonymous SykoFantiS_Bastoyni

    Μάλλον πρέπει να ζητήσω συγνώμη . Τι καλύτερο τι ωραιότερο ; Τι πιο ντόμπρο; .ΣΥΓΝΩΜΗ. Μπορεί να είμαι γάτα ( όπως λες ) αν και προτιμώ το γουρούνι , μα δεν είμαι μέσα στην σόου-μπιζ της μπλογκοφάρμας και μερικά πράγματα είναι φυσικό να μην τα γνωρίζω .
    Καταλαβαίνω ΜακΜάνους ότι όταν θίγετε η προσωπική και η επαγγελματική σου ζωή έχεις κάθε δικαίωμα να καταφεύγεις και σε σχόλια που εγώ δεν θα τα ενέκρινα.

    Καταλαβαίνω ( πίστεψε με ) τι θα πει να σε κυνηγάνε θεοί και δαίμονες . Ξέρω μάλιστα έναν μπλόγκερ ( ας μην πω το όνομα του ) ο οποίος στους λίγους μήνες της διαδικτυακής του παρουσίας στην μπλογκοφάρμα έχει 3 εξώδικα . ( Γιατί βλέπεις το μπλογκ του είναι σε ντομέϊν gr και μάλιστα μεγάλου δημοσιογραφικού οργανισμού και είναι εύκολος ο εντοπισμός του . )
    Να αναφέρω οτι τα δυο εξώδικα είναι από δύο ΝΟΔΕ και ένα από γνωστό υπουργό .
    Δεν το έκανε ποτέ θέμα στο μπλογκ του . Κάτι σπόντες πέταξε για μαξίμου και τέτοια , κάτι κουμπάκια έβαλε αλλά δεν το εξαργύρωσε.
    Τέλος πάντων .
    Λόγο της άγνιας που έχω για το επίμαχο θέμα και τις λεπτομέρειες του, σου ζητώ συγνώμη για το παραπάνω σχόλιο μου. Και μιλώ σοβαρά .

     
  • At 8:24 μ.μ., Anonymous τζιβιτζιλού

    Πάνο, αν πραγματικά θέλεις να μάθεις τη γνώμη μου, δεν έχεις παρά να μου στείλεις ένα μέιλ. Επιδειξίας δεν είμαι. Αν αυτό που συμβαίνει στα σχόλια του δικού σου μπλογκ το θεωρείς διάλογο, μην στείλεις. Γεια χαρά!

     
  • At 8:27 μ.μ., Blogger Πάνος

    Ανδρέα (ΑΝεμε),

    α. κανένα μπέρδεμα δεν υπάρχει με τα ονόματα. Ανδρέας ο ένας, Ανδρέας κι ο άλλος!

    β. δε ζήτησα τις ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ απόψεις, αδερφέ - τις είχα διαβάσει στο ιστολόγιό σου! Του ΑΛΛΟΥ Ανδρέα ζήτησα, για χάρη του οποίου έχω χαλάσει (κατά καιρούς) την καρδιά μου με τη μισή μπλογκόσφαιρα - να τον υπερασπίζομαι, όσες φορές του την πέφτανε! (Το έκανα γιατί θεωρούσα οτι οι επιθέσεις αυτές ήταν άδικες ή υπερβολικές)

    γ. διαφωνώ μαζί σου, αλλά σέβομαι απόλυτα το γεγονός οτι διατυπώνεις τη γνώμη σου στα ίσια και χωρίς περιστροφές. Αυτό μ' αρέσει - το ποιείν την νήσσαν όχι!

     
  • At 8:30 μ.μ., Blogger Dark Angel

    Μακ και ΑΝεμε. Σας παρακαλώ σταματήστε. Με γαμάτε ρε σεις!

    Please...

     
  • At 8:33 μ.μ., Blogger Πάνος

    τζιβιτζιλού (;)

    (αν είσαι ο πιτσιρίκος) δε με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η ιδιωτική ανταλλαγή απόψεων (μόνο γι' αυτό το θέμα, έτσι;). Η ζημιά έγινε στη μέση της πλατείας και ΕΚΕΙ πρέπει να τοποθετηθούμε. Το επίπεδο του διαλόγου θα ανέβει κατακόρυφα αν μας πεις τη γνώμη σου: πρέπει να φέρουμε παιδονόμους στη μπλογκόσφαιρα ή όχι;

     
  • At 8:39 μ.μ., Blogger ANemos

    Οχι φίλοι, Πάνο και Αγγελε.
    Δεν πρόκειται να σταματήσω γιατί δεν μπορεί το ΔΙΚΙΟ και το δικό μου και του Στάθη να βαφτίζεται ΑΔΙΚΟ. Δεν το χωράει το κεφάλι μου (βλάκα άλλωστε με ανεβοκατεβάζει ο χυδαίος) οτι μπορεί κάποιος όχι απλώς να τα ξεχωρίζει αλλά να τα αντιστρέφει τόσο πολύ!

    Παιδιά, όσα συμβαίνουν δεν είναι ούτε ΓΙΑ πλάκα ούτε της ΠΛΑΚΑΣ. Αλλά κια υτοί που νόμιζαν οτι τα Blogs είναι μια ευκαιρία για ατιμώρητη ΚΑΖΟΥΡΑ, τώρα θα μάθουν οτι ΔΕΝ είναι!

    Αυτό που συμβαίνει τώρα θα συνέβαινε και εξω. Δεν έχει άλλους κανόνες το Internet απο τη ζωή. Πάρτε το χαμπάρι. Οι ίδιοι νόμοι, γραπτοί και άγραφοι, διέπουν και τα δύο!

    Οπως κάποιος δεν μπορεί να είναι τζάμπα μάγκας στο δρόμο, στη δουλειά, στο μπαρ και συμμαζεύεται είτε από μόνος του είτε απο τους φίλους είτε από τους ξένους, έτσι κι εδώ!!!

    Τόσο, ΜΑ ΤΟΣΟ απλό είναι!

    Ασύδοτος δεν μπορείς να είσαι πουθενά.
    Ούτε εγκληματικός!
    Δεν γίνεται!

     
  • At 8:43 μ.μ., Blogger ANemos

    Πάνο >>> Τα πράγματα είναι απλά. Το ξαναλέω! Ποιούς παιδονόμους κι αστυνόμους;

    Μπορούμε να φερόμαστε στο μπλογκόσφαιρα ΟΠΩΣ ακριβώς κι ΕΞΩ απο αυτή;

    Εκεί είναι το ζήτημα!

    Οχι κότα έξω κι εδώ τσαμπουκάδες!
    Οχι καλόβουλο παιδί και συμπαθητικούλης έξω κι εδώ κυνικός και απόλυτος!

    Σπας βιτρίνες στα εξάρχεια, σπάσε μόνιτορ κι εδώ μέσα!
    Τα βάζεις με θεούς και δαίμονες έξω, βάλε τα με όλους εδώ!
    Αυτό θα ήταν μαγκιά!

    Οχι οι στρεψοδικίες και οι μεταμορφώσεις!

    Είμαστε ΑΥΤΟ που είμαστε!
    Μπορούμε να δείχνουμε αυτό ακριβώς και όχι κάτι άλλο;

     
  • At 8:43 μ.μ., Blogger ANemos

    Δεν χρειάζονται νόμοι γι αυτό! Μυαλό και ήθος χρειάζεται!

     
  • At 8:47 μ.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο

    Καλησπέρα,
    η ταπεινή μου γνώμη εδώ.
    Παίρνω το ελεύθερο για μια κριτική στα μέχρι τώρα σχόλια: γενικά μιλώντας, βλέπω να θίγεται λίγο η βυθισμένη πλευρά του παγόβουνου - γιατί μένουμε στα συγκεκριμένα, που ανάβουν τα αίματα. Δεν προχωράει έτσι όμως η συζήτηση!

     
  • At 8:48 μ.μ., Anonymous τζιβιτζιλού

    Κύριε Ζέρβα, μπορείτε να φέρετε όποιον θέλετε. Οι άνθρωποι θα σου κάνουν ό,τι τους επιτρέψεις να σου κάνουν. Ταπεινή μου γνώμη, να μην εμπιστεύεσαι κανέναν, αν δεν τον γνωρίζεις τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια. Επίσης να αποφεύγεις τα χαμένα κορμιά γιατί δεν έχουν τίποτα να χάσουν και μπορούν να σε καταστρέψουν. Αυτά τα κάνω.

    Τα blogs είναι κείμενα κι όχι ξεκατίνιασμα - κουράστηκα να το γράφω. Αν βρεις έστω και μια άσχημη προσωπική αναφορά στο μπλογκ μου ή στα σχόλια οποιουδήποτε άλλου μπλογκ για κάποιον άλλον μπλόγκερ -ή έστω μια δυσάρεστη κρίση- θα σου απαντήσω σε ό,τι άλλο θέλεις. Διαφορετικά ερωτήσεις δέχομαι μόνο από κάποιον που δεν έγραψε ποτέ κάτι αρνητικό για κάποιον άλλο μπλόγκερ στο μπλογκ του ή σε σχόλια άλλου μπλογκ -για μένα αυτή είναι η πρώτη αρχή του μπλογκερ. Δεν το έχεις κάνει εσύ, οπότε δεν δέχομαι την ερώτηση. Καλό βράδυ.

    Άνεμε καλό βράδυ.

     
  • At 8:49 μ.μ., Blogger Πάνος

    μαύρο πρόβατο,

    περιέργως, ο σύνδεσμος ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Για δες το λίγο...

     
  • At 8:51 μ.μ., Blogger Πάνος

    τζιβιτζιλού (;),

    ομολογώ οτι περίμενα κάτι καλύτερο από σένα...

    καλό βράδυ, οσαύτως.

     
  • At 8:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καλά, οι μισοί "μπλόγκερ" στην "Ελληνική μπλογκόσφαιρα" τελικώς είναι δημοσιογράφοι που γράφουν ανωνύμως για να ανταλλάσσουν μαχαιρώματα, συκοφαντίες και ρουφιανιές εκ του ασφαλούς, όπως θα ήθελαν να κάνουν επωνύμως από τις εφημερίδες τους, αλλά εκεί δεν τούς παίρνει; (Κι όταν ξεσκεπάζονται οι βρωμιές τους, σκούζουν ότι διώκεται η ελευθερία της έκφρασης; )

    Αυτή είναι η "Ελληνική μπλογκόσφαιρα" που θα... σώσει την Δημοκρατία και την Ελλάδα;! Ρε τί γίνεται στον κόσμο!

    Ουαί υμίν, Φαρισαίοι υποκριταί!

    Ν' αγιάσει το στόμα του Τσαγκαρουσιάνου!

     
  • At 9:01 μ.μ., Anonymous Ahepas

    Ο Τσαγκαρουσιάνος έχει γράψει τέτοια πράγματα;;; Τσ, τσ, τσ,,,...
    Αυτός που σιχαίνεται τους δικαστές και τους μπάτσους; Τσ, τσ, τσ...
    Έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν οι άνθρωποι!

     
  • At 9:26 μ.μ., Blogger Πάνος

    Αφού ο Μακ έδωσε τα ονόματα του 2ου και του 3ου (κατά τη γνώμη του, πάντα...) - ιδού το ΠΛΗΡΕΣ κείμενο.

    *

    EDITORIAL

    Από τον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο

    Τα νύχια της κότας
    Οι συκοφαντίες των ανώνυμων μπλόγκερ δεν έχουν σχέση με την ελευθερία της γνώμης

    First things first: απεχθάνομαι τους μπάτσους και τα δικαστήρια. Και το έχω αποδείξει. Γιατί αν δεν, σήμερα θα είχα κάνει περιουσία από τις αγωγές που θα είχα κερδίσει. Έχουν γράψει για μένα χυδαιότητες και συκοφαντίες, δίχως πάτο. Όμως δεν μπορώ να συνταχθώ με τις κλαψομαρίες που εγέρθησαν και σφαδάζουν για τη φίμωση της μπλογκόσφαιρας. Μεταξύ τους, αρκετοί είναι εκείνοι που θρηνούν για τη φίμωση της αλητείας τους. Τους πειράζει που ξαφνικά συνειδητοποιούν ότι, όταν το λαλάς, πρέπει να είσαι έτοιμος και να πληρώσεις.
    Εξηγούμαι: Δεν είδα κανέναν μπλόγκερ να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του για τις δεκάδες αγωγές που υποβάλλονται εναντίον όσων γράφονται στις εφημερίδες. Δεν είναι φίμωση της ελευθερίας του λόγου αυτή, ή είναι μια φίμωση που τη συνηθίσαμε; Ή μήπως τα μπλογκς πρέπει να είναι πιο ελεύθερα από τις εφημερίδες γιατί μπορείς την ώρα που ποστάρεις ταυτοχρόνως να αυνανίζεσαι - οπότε έχεις ελαφρυντικά;
    Έχω κυνηγηθεί και από τη μια και από την άλλη πλευρά. Πριν 10 μήνες κατέθεσα στον λογαριασμό της κόρης του Κώστα Λαλιώτη το ποσόν των 105.000 ευρώ, για ένα δημοσίευμα συνεργάτη του «01» στο οποίο υπήρχε μια νύξη για την ερωτική του ζωή. Δέκα χρόνια με κυνηγούσε απηνώς. Έκανε έφεση πάνω στην έφεση, ζήτησε να επαναληφθεί η συζήτηση για να πάρει περισσότερα, τέλος (επειδή δεν είχα περιουσιακά στοιχεία) ζήτησε την προσωποκράτησή μου. (Στο μεταξύ, ο ίδιος καταδικάστηκε για συκοφαντία άλλου προσώπου και, προ του κινδύνου άλλης, δεύτερης καταδίκης, ζήτησε συγγνώμη και συμβιβάστηκε με τρεις νεοδημοκράτες βουλευτές που είχε συκοφαντήσει.) Όσο διαρκούσε αυτός ο εφιάλτης, δεν βρέθηκε ούτε ένας δημοσιογράφος να γράψει μια κουβέντα συμπαράστασης. Ο Λαλιώτης ήταν στην ακμή του, και εγώ πλήρωνα την τρέλα μου. Fairenough. Όταν κουνιέσαι, μπορεί και να πέσεις.
    Ευτυχώς, τα χρόνια κύλησαν και επέζησα. Για να με αναλάβουν οι κοριοί. Των μπλογκς. Αφότου έβγαλα τη Lifo, που μπερδεύτηκε με τη νέα κουλτούρα και πολλούς από τους συνεργάτες της τους βρήκε στα χλωρά ιστολόγια, πέντε έξι μπλόγκερς άρχισαν μια υστερική και πέραν κάθε ορίου ανώνυμη συκοφάντησή μου. Που σιγά σιγά έγινε «επώνυμη». Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Γαλάνης του Βήματος με αποκαλούσε τσόκαρο, ρουφιάνο (!), έγραφε εντελώς προσωπικά δεδομένα της σεξουαλικής μου ζωής, διέδιδε ότι οσονούπω η εφημερίδα κλείνει - και άλλα ων ουκ εστίν αριθμός. Ένας κριτικός ανταγωνιστικού εντύπου ανάμεσα στα άλλα έγραφε ότι όλοι εμείς εδώ έχουμε πρωκτική ελευθεριότητα, διότι το ψάρι βρομάει απ' το κεφάλι. Κάποιος, που στο παρελθόν προσπάθησε να γίνει δημοσιογράφος της Ελευθεροτυπίας, έγραψε και γράφει καθημερινώς τόνους συκοφαντιών και χυδαιοτήτων - κανονικός οχετός ψυχοπαθολογίας. Αν δεν είχα νιώσει τη γλύκα στο πετσί μου, θα τους είχα ευχαρίστως ρίξει από μια αγωγή - τουλάχιστον για να ησυχάσω. Δεν το έκανα. Όμως νομίζω θα εύρισκα πολλά ελαφρυντικά σε κάποιον που θα αντιδρούσε έτσι. Όταν η κατάσταση εκτροχιάζεται, ο νόμος που ισχύει είναι το «οδόντα αντί οδόντος».
    Όχι ότι δεν θα παραμείνει εκτροχιασμένη. Μπορεί ο πάσα ένας να πάει σε ένα ίντερνετ καφέ, να δημιουργήσει σε μισό λεπτό ένα ανώνυμο μπλογκ, και από 'κει να συκοφαντήσει ατιμώρητα όποιον θέλει. Χωρίς να μπορέσει ποτέ κανείς να τον βρει (εκτός κι αν, στο μέλλον, ζητάνε ταυτότητα στα ίντερνετ καφέ - πράγμα που προβλέπω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει (!!!). Η ψηφιακή αναρχία, υπό τις παρούσες συνθήκες, είναι διασφαλισμένη. Για ένα μεσοδιάστημα, θα δούμε πολλά παρδαλά πράγματα που, όσο πιο παρδαλά είναι, τόσο πιο γρήγορα θα ξυπνήσουν το Καθυστερημένο Κράτος και την Καθυστερημένη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Αυτό εννοούσα όταν πρωτοέγραφα προ έτους για το φαινόμενο των ανώνυμων μπλογκς στην Ελευθεροτυπία, και κατέληγα: «Ρυθμίστε τα εσωτερικώς, πριν σας τα ρυθμίσουν εξωτερικώς». Διότι η κατάσταση ήταν εμετική από τότε. Ολοι οι πικραμένοι ψυχάκηδες της δημοσιογραφίας διάλεγαν τα μπλογκς για να λύσουν κάτω απ' τη μπούρκα τους λογαριασμούς τους.
    Το πιο ειλικρινές και καίριο σχόλιο το έχει κάνει ο pitsirikos στο blog του, με τίτλο «Καθρέφτης». Όλος αυτός ο χαζός καβγάς για τη φίμωση της μπλογκόσφαιρας γίνεται για το πάπλωμα. Για να μπορούμε να τσακίζουμε ανωνύμως όποιον θέλουμε. Για να μπορούμε να βγάζουμε τα απωθημένα μας εναντίον όποιου μας αποκλείει από τον κόσμο του. Για να γινόμαστε τραμπούκοι, αγεληδόν και ανερυθρίαστα - δίχως να πληρώνουμε τα σπασμένα.
    Λυπάμαι, διαφωνώ. Όταν σπας κάτι, πρέπει να σηκώνεις τα κομμάτια του. Εγώ, τα δικά μου τα σήκωσα, θέλω να μπορώ να ζητήσω τα ρέστα από όσους σπάνε και τα δικά μου. Δυνάμει. Έστω. Όταν τα ένστικτα των ανθρώπων μου δείχνουν τα δόντια τους, αν εγώ δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τα δικά μου, περισσότερο από ποτέ χρειάζομαι νόμους για να επιβιώσω.
    Όχι ότι δεν έχω δόντια. Αλλά θέλω να τα χρησιμοποιώ με τρόπο εξυπνότερο.
    Γιατί, εντέλει, οι συκοφάντες (και του δικτύου και των εντύπων) είναι άνθρωποι πικροί, που δρουν πικρά, για πικρές απολαύσεις.

    LIFO 2-8.11.2006

     
  • At 10:53 μ.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο

    Δεύτερη απόπειρα: εδώ η ταπεινή μου γνώμη...
    Οι Γάλλοι έχουν μια λέξη γι αυτό που χρειάζεται στη συζήτηση: recul.
    Χωρίς αυτό, οι προσωπικά αλληλοεμπλεκόμενοι θα σφαχτούν, οι υπόλοιποι θα τρώνε πατατάκια χαζεύοντας το θέαμα, και συζήτηση... γιοκ.

     
  • At 10:58 μ.μ., Blogger Πάνος

    Εδώ μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις: arxedia MEDIA: Αρχίδια Μανιφέστο (Σεντόνι φάση)

     
  • At 11:09 μ.μ., Blogger Σχολιαστής

    Γουστάρω τα παλιά χρόνια, που οι διαφορές λύνονταν με σπαθί ή πιστόλι παρουσία μαρτύρων.

    Οσο για το blogging, αφού σας χαλάει ρε παιδιά, διαβάστε καμιά εφημερίδα και παρατήστε το. Τουλάχιστον εκεί γράφουν επώνυμα.

    Σταματήστε να βρίζε(σ)τε με αυτό το χυδαίο τρόπο. Ντροπή.

    Μεταξύ μας για να φωνάζει έτσι επωνύμως ο Τσαγκαρουσιάνος δεν αποκλείεται να έχει δίκιο.

     
  • At 11:21 μ.μ., Blogger Σχολιαστής

    Και κάτι συμπληρωματικό. Την καλύτερη λύση για την "ευπρέπεια" στο διαδίκτυο, την έχουν βρεί οι Κινέζοι.
    100 χιλιάδες λογοκριτές ασχολούνται σε καθημερινή βάση, ώστε στα μάτια του μέσου Κινέζου να μη φτάνει τίποτα ενοχλητικό. Αναλογικά, μπορεί να εξασφαλιστούν 1000 θέσεις εργασίας και στην Ελλάδα.

     
  • At 11:23 μ.μ., Blogger Πάνος

    μαύρο πρόβατο,

    ενδιαφέροντα όσα λες και (σε γενικές γραμμές) με βρίσκουν σύμφωνο. Είναι η αντιδιαμετρική άποψη από εκείνη του δυναμικού ΑΝεμου (που εξακολουθεί να παίζει δυνατά με το θέμα).

    Εδώ όμως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, έχουμε να κάνουμε με ένα παιγνίδι εξουσίας.

    Ένας ΕΚΔΟΤΗΣ (το έντυπό του μοιράζεται δωρεάν σε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα) ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ έναν επαγγελματία δημοσιογράφο, υπό την ιδιότητά του ως μπλόγκερ (και άλλους δύο - τους αναφέρει υπαινικτικά) και τον καταγγέλει ως συκοφάντη του. Σημείωσε οτι με τα μπλογκ δεν ασχολούνται παραπάνω από 2 με 3 χιλιάδες άτομα στην Ελλάδα. Την επόμενη μέρα ο δημοσιογράφος (που εργάζεται στο ΒΗΜΑ) απολύεται!

    Το μήνυμα είναι σαφές: αλί και τρισαλί σε όποιον βγάλει "κιχ" κατά της (δημοσιογραφικής, κατ' αρχήν) εξουσίας!

    Είναι ακριβώς η ίδια λογική που οδηγεί τους δημοσιογράφους να μην κάνουν πια ρεπορτάζ (και να μην γράφουν) όταν αυτό μπορεί να θίξει το αφεντικό ή κάποιους φίλους του. Πρόχειρο παράδειγμα, η υπόθεση της επέκτασης του Α/Δ στη Θεσσαλονίκη, την οποία τα ΜΜΕ`την έχουν θάψει πολλά μέτρα βαθειά μέσα στο χώμα, παρ' όλο που πρόκειται για περιβαλλοντικό και αναπτυξιακό σκάνδαλο ολκής. ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ, όταν όλοι σχεδόν οι εκδότες είναι εργολάβοι;

    (οι εξαιρέσεις, στα δάχτυλα του ενός χεριού - και περισσεύουν δάχτυλα!)

    Τώρα, αν ισχύσουν όσα ΠΡΟΜΥΝΗΕΙ ο κ. Τσαγκαρουσιάνος, και αρχίσουν οι εργολάβοι και οι πολιτικοί να δηλώνουν ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΜΕΝΟΙ αν κάποιο μπλογκ γράψει κάτι σχετικό, τι θα συμβεί άραγε; Η σύγκρουση με τα θωρηκτά θα είναι μοιραία για τις βαρκούλες των ιστολογίων.

    Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέσο άμυνας που διαθέτουμε στην πραγματικότητα είναι η αλληλεγγύη μεταξύ μας. Και η δυνατότητα να διαμαρτυρόμασετ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (ή πολλοί μαζί) για οποιαδήποτε παρέμβαση που έχει στόχο τον περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης.

    Γι' αυτό παραμένει ακανόητη για μένα η άποψη του ΑΝεμου, ότι πρέπει να επιζητούμε την παρουσία του ΛΥΚΟΥ (του νόμου) σε κάθε ποστ που ετοιμάζουμε.

    Δεν ταιριάζουν τα μεγέθη. Δεν ταιριάζουν οι προθέσεις. Η ελευθερία της έκφρασης, που κάθεται τώρα στα μαλλιά μας σαν εύθραυστη πεταλούδα, λίγο θέλει να πετάξει μακρυά - και άντε να την ξαναβρούμε...

     
  • At 11:25 μ.μ., Blogger Πάνος

    Σχολιαστή,

    στο πρώτο σχόλιό σου είναι προφανές οτι αυτή τη φορά επιχειρείς σχολιασμό σε ένα θέμα που ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΕΠΑΡΚΩΣ. Οπότε...

    Η κατάσταση βελτιώνεται δραματικά στο δεύτερο σχόλιο, όταν ασχολείσαι με τα πάθη του ιντερνετ στην Κίνα.

     
  • At 12:28 π.μ., Blogger suigenerisav

    Πάνο, προσυπογράφω το προτελευταίο σχόλιο σου.
    Αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα._

     
  • At 1:29 π.μ., Anonymous Ahepas

    Συμφωνώ κι εγώ. Προσπαθούν εδώ και χρόνια να βρουν αφορμές και λόγους για να περιορίσουν την ελευθερία του ιστού οι έχοντες και οι κρατούντες. http://www.eff.org/bloggers/join/ για ενημέρωση. Καλό βράδυ.

     
  • At 3:44 π.μ., Blogger Μαύρο πρόβατο

    (Αϋπνίες... Αυτό και τέρμα από μένα για το ζήτημα)
    Το μήνυμα είναι σαφές: αλί και τρισαλί σε όποιον βγάλει "κιχ" κατά της (δημοσιογραφικής, κατ' αρχήν) εξουσίας!

    Εμένα δεν μου είναι σαφές. Καταρχήν, διότι υπάρχουν δύο περιπτώσεις, που λέει κι ο Τσάκωνας-υδραυλικός σε καλτ βιντεοταινία, ανώτερη – θα μου επιτρέψετε, από το επίπεδο των διαφόρων LIFO, FIFO, AV, BD κτλ κτλ.
    1) Ο Σ.Τσαγκαρουσιάνος είναι υβριστής του Δ. Γαλάνη. Μένω σ’αυτόν που αναφέρεται συγκεκριμένα – οι άλλοι θιγόμενοι μπορεί να αναγνωρίζουν εύλογα στο πρόσωπό τους αυτούς στους οποίους αναφέρεται ο εντιτοριαλίστας, αλλά οι υποθέσεις τους παραμένουν ισχυρισμοί όσο δεν επιβεβαιώνονται από τον τελευταίο.
    2) Ο Δ. Γαλάνης είναι όντως υβριστής του Σ. Τσαγκαρουσιάνου, ο οποίος καταγγέλλει αληθινά περιστατικά εξύβρισης.
    Με τα δεδομένα που παραθέτεις, κανείς δεν μπορεί ν’αποφανθεί για το τι από τα δύο ισχύει. Αν ισχύει το 1) είναι προφανές οτι πρέπει να καταγγελθεί και ο Σ.Τσαγκαρουσιάνος και ο ΔΟΛ – και ο Δ.Γαλάνης είναι ο πρώτος που πρέπει να φέρει το ζήτημα στη Δικαιοσύνη, στην επαγγελματική του Ένωση κτλ.
    Αν ισχύει το 2), κανείς δεν θα μπορούσε να πει τίποτα ούτε για το ΔΟΛ, ούτε πολύ περισσότερο για το Σ. Τσαγκαρουσιάνο – εκτός από την απορία, γιατί ο τελευταίος να μην προσφύγει αντίστοιχα στη δικαιοσύνη και στην ΕΣΗΕΑ.
    Αν τέλος οι υπεύθυνοι του ΔΟΛ δεν ήταν, όπως εμείς, σε θέση ν’αποφανθούν για το τι από τα δύο ισχύει, μου φαίνεται απαράδεκτη η απόλυση, αντί της σύστασης να ξεκαθαρίσει την κατάσταση ο υπάλληλος-δημοσιογράφος τους, με τις σχετικές προσφυγές.

    Είναι ακριβώς η ίδια λογική που οδηγεί τους δημοσιογράφους να μην κάνουν πια ρεπορτάζ (και να μην γράφουν) όταν αυτό μπορεί να θίξει το αφεντικό ή κάποιους φίλους του.

    Βρε Πάνο κι εσύ... καπιταλισμό δεν έχουμε; Εγώ περίμενα να δείξεις, γιατί είναι αφελές κανείς να πιστεύει οτι αυτό ξεπερνιέται επειδή ο ένας μπορεί ελεύθερα να ξεμπροστιάζει το αφεντικό του...άλλου. Τέλος πάντων, ας το αφήσουμε ως άσκηση.

    Τώρα, αν ισχύσουν όσα ΠΡΟΜΥΝΗΕΙ ο κ. Τσαγκαρουσιάνος, και αρχίσουν οι εργολάβοι και οι πολιτικοί να δηλώνουν ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΜΕΝΟΙ αν κάποιο μπλογκ γράψει κάτι σχετικό, τι θα συμβεί άραγε; Η σύγκρουση με τα θωρηκτά θα είναι μοιραία για τις βαρκούλες των ιστολογίων

    Αν εννοείς τα κόλπα με τις ταυτότητες, στα ίντερνετ καφέ (γελοίο αλλά όλα να τα περιμένεις στην Ελλάδα), έχω να παρατηρήσω οτι συμβαίνουν ήδη τρισχειρότερα στην πραγματική ζωή, για τα οποία η μεγάλη πλειοψηφία των μπλόγκερς , το ίδιο μεγάλη με την πλειοψηφία των πολιτών, είναι αδιάφορη μέχρι πλήρους αναισθησίας.

    Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέσο άμυνας που διαθέτουμε στην πραγματικότητα είναι η αλληλεγγύη μεταξύ μας. Και η δυνατότητα να διαμαρτυρόμασετ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (ή πολλοί μαζί) για οποιαδήποτε παρέμβαση που έχει στόχο τον περιορισμό της ελεύθερης έκφρασης.

    Εκτιμητέο, αλλά... μη βλέπεις συλλογικά υποκείμενα εκεί που δεν υπάρχουν. Εγώ πχ «δεν είμαι» μπλόγκερ. Διότι, μπλόγκερ είναι φερειπείν ο Μητσοτάκης ο νεώτερος (θέλω να πω, μπορεί), ο CEO της Boeing, ο τύπος που διαφημίζει κινητά τηλέφωνα ή η κοπέλα που θέλει να μιλάει με τις φίλες της.

    Από το πρόβλημα του προσδιορισμού ενός νομικού καθεστώτος που θα διέπει το περιεχόμενο που εισάγεται και διακινείται στο ίντερνετ, δε θα ξεφύγουμε – είναι το μόνο σίγουρο.

    Πρόκειται για πρόβλημα πολλαπλό και παγκόσμιο. Οι λύσεις που υιοθετούνται έχουν βαθύτατα πολιτική σπουδαιότητα, και εν πολλοίς θα προσδιορίσουν το σε τι κόσμο θα ζήσουμε αύριο. Να συζητήσουμε καλύτερα αυτά, ή προτιμάμε να μείνουμε στα αναγουλιαστικά σημειώματα που γράφονται στις τζαμπέ φυλλάδες;

     
  • At 9:09 π.μ., Blogger Πάνος

    μαύρο πρόβατο,

    είναι χαρακτηριστική η τάση του θεωρητικού να θέλει να αποφύγει το (μίζερο) συγκεκριμένο και να συζητήσει τα (προκλητικά) μεγάλα πολιτικά προβλήματα.

    Κάθε πράγμα στον καιρό του! Είναι προφανές οτι εδώ δεν είχαμε να κάνουμε με ένα ήρεμο θεωρητικό συμπόσιο, αλλά με μια παθιασμένη (με τον ελληνικό τρόπο) αντιπαράθεση.

    Να σημειώσω μόνο οτι και επί καπιταλισμού (μπορούν να) γίνονται πραγματικά ρεπορτάζ. Αν ήταν να περιμένουμε το τέλος του καπιταλισμού για να έχουμε αυτή την απαίτηση...

    Τέλος, δεν εννοούσα τα κόλπα με τις ταυτότητες κλπ. Εννούσα τη χρήση του δικαστικού / αστυνομικού μηχανισμού (από αυτούς που μπορούν να τον ελέγχουν), προκειμένου να εξαφανιστούν οι ενοχλητικές φωνές - μετά τις εφημερίδες ΚΑΙ από τα ιστολόγια.

     
  • At 12:10 μ.μ., Anonymous Αθήναιος

    Πάνο, αυτό το ποστ είναι μεγάλο φάουλ. Είναι μεγάλο φάουλ να απαιτείς από κάποιον να τοποθετηθεί δημοσίως και κατά προτίμηση εναντίον, σ'ενα θέμα που αφορά τον εργοδότη του .

    Κανονικά, τώρα θα πρέπει να κάνεις άλλο ένα με το οποίο θα ζητάς από τον Μητσό που είναι δημοσιογράφος στο ίδιο εκδοτικό συγκρότημα με το "Βήμα" να τοποθετηθεί σχετικώς με τον τρόπο που "Το Βήμα" αντιμετωπίζει τους συντάκες του κάθε φορά που κάποιος γράφει κάτι εναντίον τους και αντί να τους στηρίζει, τους απολύει( σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ.Γαλάνη όπως τα διάβασα στο μπλογκ του Μανιφέστο και δέχομαι ως αληθή).

     
  • At 2:02 μ.μ., Blogger Πάνος

    Aθήναιε,

    η γνώμη σου σεβαστή - κι ας διαφωνώ μαζί σου.

    Όσο για το τι θα κάνω στο (άμεσο) μέλλον, σκέφτομαι κάτι πολύ πιο δραστικό από αυτό που προτείνεις.

     
  • At 5:21 μ.μ., Anonymous JustAnotherGoneOff

    Ένα είναι βέβαιο, τα ΜΜΕ έχουν χοντρύνει πολύ το παιχνίδι τους και στα μπλογκ με σκοπό να τα χειραγωγήσπυν κι εμείς θεωρητικολογούμε για δυσφημήσεις, νομικές εκζητήσεις και "αυτορρυθμίσεις" (μπρρρρ, πολύ σταλινισμός έπεσε εδώ).


    Η ουσία βρίσκεται αλλού: στο ρόλο που παίζουν κάποιες υποτακτικές πένες (μπλόγκερς/δημοσιογράφοι) και την πελατειακή σχέση τους με τα ΜΜΕ. Διότι και οι μεν και οι δε προσπαθούν εδώ και πάρα πολύ καιρό να έχουν σε ομηρεία την ελληνική μπλογκόσφαιρα. Το είπα και στο μπλογκ μου: δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν είστε δημοσιογράφοι! Μπλόγκερς είμαστε!

     
  • At 10:18 μ.μ., Blogger dem

    Τους μπατσους και τους δικαστες στα blogs θα τους
    φερουν οχι οι "ρουφιανοι" Τσαγαρουσιανοι αλλα οι "κυριοι" Γαλανηδες που επιλεγουν να βριζουν απο το
    ανωνυμο blogs τους και οχι απο το επισημο και επωνυμο που διατηρουν παραλληλα

     
  • At 1:31 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

    Παρακολουθώ τη συζήτηση και έχω να μεταφέρω δυο ερωτήσεις προβληματισμού - όχι δικές μου:

    1. Ερώτηση του Stathis σε post του E-Lawyer

    Γράφοντας σε μία αμερικάνικη πλατφόρμα, όπως το blogspot, στο δίκαιο ποιας χώρας υπάγεται το γραπτό μας;
    Αν μπορεί να θιχτεί ένας έλληνας "επώνυμος" ωστε να ζητήσει ποινικές κυρώσεις , άλλο τόσο δεν μπορεί να θιχτεί ένας φονταμενταλιστής σε μια τρίτη χώρα;


    DEM>>
    Στο copypastaρω ΚΑΙ εδώ, γιατί συμπεριφέρεσαι ως τρολλ (σόρυ αλλά δεν είδα πουθενά το blog σου αν έχεις) τριγυρνώντας στα μπλογκς των άλλων να υπερασπίζεσαι τον εκδότη του lifO και δεν απαντάς ποτέ σε ότι σου αντιπροτάσσεται:

    (η 2η ερώτηση)
    Η Ιφιμέδεια στο μπλογκ της σε ρώτησε
    "Αν κανείς δεν επικαλείται την επαγγελματική του ιδιότητα σ'αυτά που γράφει στο blog του, γιατί θα πρέπει να τιμωρείται γι'αυτήν;"

    Έχεις απάντηση;

     
  • At 12:26 μ.μ., Blogger Stathis

    mantalena φαντάζεσαι να ζητήσουν την έκδοση των Δανών σκιτσογράφων στον Ιράν, για να δικαστούν για εξύβριση;
    Ή την έκδοση ενός ΄Ελληνα δημοσιογράφου στο Ισραήλ για συκοφαντική δυσφήμιση του πρωθυπουργού τους...
    Ή μήπως επειδή οι εφημερίδες έχουν συνήθως τοπική εμβέλεια , σε αντίθεση ακόμη και με το πιο ταπεινό blog, νομίζουμε πως όλα αρχίζουν και τελειώνουν στην ελλαδίτσα;
    Διευκρινιστικές οι ερωτήσεις,όσο διευκρινιστική μπορεί να είναι μία ερώτηση.Ευχαριστώ για την "αναδημοσίευση".

     
  • At 2:23 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Υπάρχει ένα πάρα πολύ καίριο ζήτημα που δεν έχει θιχτεί. Ο Στ. Τσ. δεν δικαιούται να ομιλεί. Κια όσοι τον υποστηρίζουν σαν τιμητή του Καλού ενάντια στη χυδαιότητα, θα γίνουν ρεζίλι. Δυστυχώς γι αυτούς, έχω στα χέρια μου όλο το αρχειο του 01 (ναι, το έπαιρνα ανελλιπώς, τότε...), που περιέχει εκατοντάδες "συμβάματα" προερχόμενα από τον Στάθη και την παρέα του (γνωστή και ως "hate company"). Ο αληθινός καταπέλτης όμως είναι, τί έκπληξη! ¨Ενα άρθρο του Μιχάλη Μητσού, που απ' ότι φαίνεται είχε συνεργαστεί στα πρώτα τεύχη του 01, τότε που όλα ήταν σχεδόν αθώα... και τα λέει στον Στάθη χύμα και τσουβαλάτα...

    Πάνο, να συνεχίσεις το blog. Έχεις πολλά να πεις ακόμα. Κι ας τσακωθήκαμε κάποτε για σαχλαμάρες. Κι ας μην σού επιτρέπουν αι μωραί παρθέναι τας ερωτήσεις....

     
  • At 3:14 μ.μ., Blogger Πάνος

    μαύρε γάτε,

    αν έχεις τέτοιο σπουδαίο υλικό, να το βγάλεις πάραυτα!

    (σε δόσεις ...για το σασπένς)

    *

    Τσακωθήκαμε εμείς; Πότε, βρε - και δε θυμάμαι τίποτα; :-))

    *

    Οι ...παρθένες θα τον πιούν, σύντομα. Ετοιμάζω πυρετωδώς το come back - με φρέσκο και δυναμικό μπλογκ!

     
  • At 3:27 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Σ;)))))

     
  • At 8:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Διαβάστε www.press-gr.blogspot.com

     
  • At 8:23 μ.μ., Blogger exiled

    Υπάρχει μέηλ επικοινωνίας; Αν ναι, παρακαλώ επικοινωνήστε με το: gtouras@gmail.com. Ευχαριστώ.